1. #1
    R1 B.E

    Reacties
    533
    26-10-2009

    MVC Premium MVC Premium

    Question Anderzorg

    Ik ben alle zorgverzekeraars aan het vergelijken, omdat ik over wil stappen. Nu ben ik bij Anderzorg het goedkoopste uit en krijg ook veel meer vergoed als mijn huidige zorgverzekering.
    Ik ben onzeker om over te stappen, want merk wel op dit forum dat er bij vrijwel alle zorgverzekeraars wel iets aan de hand is.
    Is er iemand die ervaring heeft met Anderzorg? Zowel goede als slechte ervaringen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    974
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door rachidovich Bekijk reactie
    Ik ben alle zorgverzekeraars aan het vergelijken, omdat ik over wil stappen. Nu ben ik bij Anderzorg het goedkoopste uit en krijg ook veel meer vergoed als mijn huidige zorgverzekering.
    Ik ben onzeker om over te stappen, want merk wel op dit forum dat er bij vrijwel alle zorgverzekeraars wel iets aan de hand is.
    Is er iemand die ervaring heeft met Anderzorg? Zowel goede als slechte ervaringen.

    ik ben ook naar hen overgestapt, goedkoopste, plus meeste dekking.

    niet onzeker zijn, gewoon overstappen, maar wel voor 1 januari! anders kan het niet meer

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    100
    22-01-2007

    Ik ben ook naar hun overgestapt en heb goedkoop en de beste dekking.
    In middels ben ik al een jaar bij hun en ikzelf heb veel kosten.
    Meestal word er 75 procent vergoedt mits je een aanvullende verzekering hebt. Ik heb zelf basisverzekering plus anderzorg extra. 95 euro dus per maand i.p.v 118 bij iza.
    Ik zou zeggen doen!

  4. #4
    R1 B.E

    Reacties
    533
    26-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door flowers_lady Bekijk reactie
    ik ben ook naar hen overgestapt, goedkoopste, plus meeste dekking.

    niet onzeker zijn, gewoon overstappen, maar wel voor 1 januari! anders kan het niet meer
    Citaat Geplaatst door berberleeuwin Bekijk reactie
    Ik ben ook naar hun overgestapt en heb goedkoop en de beste dekking.
    In middels ben ik al een jaar bij hun en ikzelf heb veel kosten.
    Meestal word er 75 procent vergoedt mits je een aanvullende verzekering hebt. Ik heb zelf basisverzekering plus anderzorg extra. 95 euro dus per maand i.p.v 118 bij iza.
    Ik zou zeggen doen!
    ja dank, was ff vergeten om te reageren maar ben inmiddels uiteindelijk al overgestapt