1. #16
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Ononono
    Het is een ouwe islamitische traditie dat ontvoeren.
    Schijnt men normaal te vinden.
    Nou, wat is dit voor een reactie? Ik dacht dat jij het wel beter wist, maar nee...je bent ook al besmet.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  2. #17
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Alhamdoelilah, kind is terecht al is het in Somalie

    Vreselijk, dat kinderen het slachtoffer zijn van volwassenen die niet of nauwelijks met elkaar communiceren. Je had toch op z'n minst een briefje kunnen achterlaten...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #18
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Ononono
    Ja sorry maar ik las dat dat heel vaak voor komt. En daarom denk ik dit dus.
    Verontschuldig je niet, want jij hebt zoiets van: 'Ik lees het overal dus zal het wel zo zijn'.

    Ik ontken niet dat er veel kinderen ontvoerd worden, van Nederland naar een islamitisch land, zoals naar Algerije of Egypte. Maar dat is geen islamitische traditie.

    Ik zeg toch ook niet, kinderen misbruiken is een nederlandse traditie, ik lees het tegenwoordig in elke krant.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  4. #19
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Ononono
    Daar heb je gelijk in.
    Ik had je verstandiger geacht, het was niet zo moeilijk om het zelf uit te puzzelen.

    Of ben je tegenwoordig ook hier provocerend bezig?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  5. #20
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door babbel
    De moslimvader wilde de zoon in een moslimland laten opgroeien, en jatte dus zijn kind
    Zo, standaard zinnetje zeker?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  6. #21
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Ononono
    Ik provoceer wel Sahira, zoals velen. Maar als je gelijk hebt krijg je het ook van me. Dus daarom: Je hebt gelijk.
    Het gaat me niet om het gelijk, 'k krijg ook van jou de indruk dat je vaker provoceerd en met soortgenoten een 'wellus-nietus'-spelletjes uitlokt.

    Jammer.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  7. #22
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    welles-nietus spelletjes zijn hier geen uitzondering op dit forum, sahira, wij assimileren gewoon met de hier heersende gang van zaken

  8. #23
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door dArc
    welles-nietus spelletjes zijn hier geen uitzondering op dit forum, sahira, wij assimileren gewoon met de hier heersende gang van zaken
    Gatver...assimileren noem jij dat?

    Meegaan met de mute,
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  9. #24
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    het was slechts 't terugkaatsen van de bal naar Sahira, die blijkbaar een hele meute over één kam wil scheren door 'ons' als 'soortgenoten' te bestempelen

  10. #25
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door dArc
    het was slechts 't terugkaatsen van de bal naar Sahira, die blijkbaar een hele meute over één kam wil scheren door 'ons' als 'soortgenoten' te bestempelen
    Ow...dat was het balletje terugkaatsen?

    Try again.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories