+ Reageer
1 tot 3 van 3
    *Alhamduliallah*

Reacties
    3.135
    14-06-2005

algemene heffingskorting

Salaam,

Wat moet ik invullen om algemene heffingskorting te ontvangen en kan ik dit ook terugvragen voor de afgelopen 6 maanden, ik ben/was werkloos mijn man werkt wel en we zijn al 6 maanden getrouwd volgens de wet dus ook mijn fiscale partner. Kan iemand me uitleggen hoe en wat.

MVC Lid

Reacties
    1
    03-05-2009

Citaat Geplaatst door mouchenkouk Bekijk reactie
    Salaam,

Wat moet ik invullen om algemene heffingskorting te ontvangen en kan ik dit ook terugvragen voor de afgelopen 6 maanden, ik ben/was werkloos mijn man werkt wel en we zijn al 6 maanden getrouwd volgens de wet dus ook mijn fiscale partner. Kan iemand me uitleggen hoe en wat.

Dit kan je doen door middel van een voorlopige teruggaaf 2009 of 2010 aan te vragen, deze kun je op de site van de belastingdienst vinden onder de link:

http://www.belastingdienst.nl/download/2340.html

Je hebt hierbij wel een digid-code van jou en je partner nodig, deze kun je aanvragen via www.digid.nl.

Let op het volgende, de voorwaarden voor uitbetaling van de algemene heffingskorting:

U hebt in 2009 of 2010 meer dan 6 maanden dezelfde fiscale partner.

en

Uw fiscale partner is voldoende belasting verschuldigd. In de voorbeelden hierna ziet u wat voldoende belasting is. Dit is meestal zo als de partner minimaal rond de 14000 aan inkomen heeft.

*Alhamduliallah*

Reacties
    3.135
    14-06-2005

Thx...

Dames die dit echt zelf hebben aangevraagd?

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport