| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Hoelang kun jij boos blijven op je partner? 22-12-2009, 01:27 | #1 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Hoelang kun jij boos blijven op je partner? Vertel me, hoelang kan je hem negeren als hij je belt, smst etc. Hoelang kun jij hem negeren?
Als je partner naast je zit, en jullie krijgen een ruzie je bent boos, hoelang kun je boos blijven in het bijzijn van hem..
En telefonisch, jullie hebben telefonisch een ruzie gehad, hoelang kun je je partner negeren? | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:28 | #2 |  | | Is you big enough? CrAzY_FtiMa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-05-2006 Locatie: Achter de Bijenkorf. Bij de rode grachten. Reacties: 2.107 Credits: 0 | Hooguit anderhalf uur. | __________________________ Blame it on the juice.
Fuck me when I'm drunk. | | | 22-12-2009, 01:28 | #3 |  | | MVC Lid emshoem. is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 08-10-2009 Reacties: 30 Credits: 0 | hooguit een minuutje? | | | 22-12-2009, 01:28 | #4 |  | | My Love. Liefdevol. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2009 Locatie: Een gevangenis, genaamd; ad-Dunya. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Truusje. Vertel me, hoelang kan je hem negeren als hij je belt, smst etc. Hoelang kun jij hem negeren? | Ik hou zulke dingen niet lang vol, vooral niet als ik om iemand geef. | | | 22-12-2009, 01:29 | #5 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CrAzY_FtiMa Hooguit anderhalf uur. | Oke best wel gek,ik ben heel goed in iemand negeren. Maar heb lang blijven negeren kan ik niet, hoe erg ook de ruzies waren, we hebben nooit langer ruzie gehad dan 24uur. | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:30 | #6 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door emshoem. hooguit een minuutje? | Zo zo.
Citaat: Geplaatst door Liefdevol. Ik hou zulke dingen niet lang vol, vooral niet als ik om iemand geef. | Ik kan het best wel volhouden, maar naar mate de tijd, houd ik het niet meer zo lang vol. | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:32 | #7 |  | | MVC Lid Ladyy-H is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Reacties: 44 Credits: 0 | haha de hele dag negeren aan het eind van de dag opbellen.. dan heeft ie zn lesje wel geleerd  | | | 22-12-2009, 01:33 | #8 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ladyy-H haha de hele dag negeren aan het eind van de dag opbellen.. dan heeft ie zn lesje wel geleerd  | Dat kan ik weer niet, als we laat in de avond ruzie hebben gehad. Pff slaap ik de hele nacht niet en andersom ook niet, en de volgende ochtend maakt iemand van ons het goed. | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:34 | #9 |  | | Is you big enough? CrAzY_FtiMa is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-05-2006 Locatie: Achter de Bijenkorf. Bij de rode grachten. Reacties: 2.107 Credits: 0 | Hoelang we elkaar ook negeren. Hij belt toch altijd halfjankend om 4 uur in de ochtend op.
Ik heb hem in mijn macht! | __________________________ Blame it on the juice.
Fuck me when I'm drunk. | | | 22-12-2009, 01:37 | #10 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door CrAzY_FtiMa Hoelang we elkaar ook negeren. Hij belt toch altijd halfjankend om 4 uur in de ochtend op.
Ik heb hem in mijn macht! | Dat doe je goed? 
Nooit, dat de mijne me huilend op belt.
En als hij dat wel doet, lach ik hem 10 eerst uit en dan ga ik lopen schreeuwen dat ik sliep en hoe hij het in z'n hoofd haalt om mij wakker te bellen. | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:38 | #11 |  | | MVC Lid Ladyy-H is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Reacties: 44 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Truusje. Dat kan ik weer niet, als we laat in de avond ruzie hebben gehad. Pff slaap ik de hele nacht niet en andersom ook niet, en de volgende ochtend maakt iemand van ons het goed. | als hij iets ergs heeft gedaan.. nou dan kan ik het zo lang volhouden tot hij bij me op de stoep staat.. hahaha mjaa meestal is het beter om gewoon zo snel mogelijk goed te maken... ben je gelijk van het rotgevoel af | | | 22-12-2009, 01:39 | #12 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ladyy-H als hij iets ergs heeft gedaan.. nou dan kan ik het zo lang volhouden tot hij bij me op de stoep staat.. hahaha mjaa meestal is het beter om gewoon zo snel mogelijk goed te maken... ben je gelijk van het rotgevoel af | Wat versta je onder iets ergs?  | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:39 | #13 |  | | My Love. Liefdevol. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-01-2009 Locatie: Een gevangenis, genaamd; ad-Dunya. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Truusje.
Ik kan het best wel volhouden, maar naar mate de tijd, houd ik het niet meer zo lang vol. | Ga je dan ook je tel uitzetten enzo? | | | 22-12-2009, 01:44 | #14 |  | | Bint 'l magrib! Truusje. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Locatie: Life is not easy, So I know. I still have A long way to go. But if we stay together, And you hold my hand. I know I can make it, Till the end. With you as my lovely husband, and now you are ! Reacties: 246 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Liefdevol. Ga je dan ook je tel uitzetten enzo? | Nee nooit gedaan, maar ik weet dat dat kan leiden tot een fixe ruzie. Ik gooi dan olie op het vuur, want zoals ik hem ken zal hij mijn moeder bellen, en vragen om de telefoon door te geven, dan heb ik zowel een boze moeder-lief als boze partner!  | __________________________ Citaat: | Ik had nooit gedacht dat er iemand was zoals jou voor mij. Dat waren de woorden die je zei. De mooiste dag uit ons leven samen,werd bezegeld met zoete tranen. Tranen van intens geluk, want ons krijgt niemand stuk! Als man en vrouw gaan we nu door het leven, ik wil je de rest van mijn dagen geven! 2201 | | | | 22-12-2009, 01:47 | #15 |  | | MVC Lid Ladyy-H is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-12-2009 Reacties: 44 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Truusje. Wat versta je onder iets ergs?  | hmm okaay met iets ergs overdreef ik wel een beetje  want als het echt erg is dan zal ik em voorgoed negeren.
gewoon iets wat je echt boos maakt.. dat kan voor iedereen verschillend zijn | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:59. | |