1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    Question Wat is jouw drijfveer?

    Wat is jouw drijfveer om verder te gaan waar je mee bezig bent. Met school bijvoorbeeld of werk...

    Soms denk ik echt van waar doe ik het voor... ik kan ook heel makkelijk huisvrouw worden, waarom nu zoveel moeite doen...




    Dus vertel, wat is het dat er voor zorgt dat je door blijft gaan???

  2. #2
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Om wat te bereiken in me leven
    En me ouders zeggen dat ik moet leren en doorgaan enz zodat wij later niet slecht eindigen
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Om iets te bereiken...Ik kan met school stoppen en zoals je zegt huisvrouw worden..Daar is helemaal niks mis mee..Maar tog wil ik een bepaalde zekerheid die een opleiding me kan bieden..Leren koken en schoonmaken etc kan ik altijd leren en ook tegelijk met school. Een opleiding vind ik zo ie zo al belangrijk. Ut maakt je voor een deel onafhankelijk. Zo kan je voor je zelf zorgen mocht je ooit alleen komen te staan. En ja..Ik kan erg veel redenen bedenken waarom ik doe wat ik doe..Maar dat zijn wel de belangrijkste punten..Het feit dat ik iets kan bereiken trekt me aan. Want momenteel is dat het enigste waar ik naar uitkijk..Dat is mijn doel...Mijn opleiding afmaken.


  4. #4
    *3robiaanse lid *

    Reacties
    1.115
    16-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik leer om later zo min mogelijk afhankelijk te zijn van mijn man en zoidat mijn kinders trots op hun mama kunnen wezen

    gr Shirine

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    471
    24-08-2002

    Ik kan je misschien wel vertellen wat mijn drijfveer is.
    Ik wil graag een onafhankelijke individu zijn en me tot niemand beperken. Ik wil graag dat als ik iets zie, dat ik zelf kan bepalen of ik dat koop ja/nee.
    En ik wil ook graag dat mijn ouders trots op me zijn...
    Als ik dan mijn moeder hoor praten over mij tegen haar vriendinnen dan krijg van binnen een heel trots gevoel. En ik denk niet dat pa en ma ons op school hebben gezet zodat we later aan het aanrecht eindigen.

    All the ladys be independent......

    Dorita
    Dorita's eindeloos genieten...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    chocolade...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    475
    28-12-2003

    Nou ik doe t zeker niet voor mn ouders, moest zelf voor knokken om mn studie af te ronden, want welk marokkaans meisje werd er nou n "nederlandse"juf......indertijd was dat zoo vreemd..maar goed...

    Ik draag bij bij de ontwikkeling van de jeugd en wat is er nou mooier om te zien dat kids leren van jou....ma shallah...n betere voldoening zul je bij geen enkel beroep krijgel behalve imam dan....denk ik...dat is dus MIJN DRIJFVEER...groetjes

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    Origineel gepost door Amira77
    Nou ik doe t zeker niet voor mn ouders, moest zelf voor knokken om mn studie af te ronden, want welk marokkaans meisje werd er nou n "nederlandse"juf......indertijd was dat zoo vreemd..maar goed...

    Ik draag bij bij de ontwikkeling van de jeugd en wat is er nou mooier om te zien dat kids leren van jou....ma shallah...n betere voldoening zul je bij geen enkel beroep krijgel behalve imam dan....denk ik...dat is dus MIJN DRIJFVEER...groetjes
    Mijn doel is ook om een goede juf te worden... Maar als ik merk wat ik nu allemaal mee moet maken... ach, stomme pabo

  9. #9
    ME

    Reacties
    239
    04-08-2002

    wat me steeds sterk houdt in hetgene wat ik doe is Allah

    ik wil m'n geest verrijken
    steeds meer weten
    meer leren

    want er is zoveel in de wereld dat we nog niet begrijpen
    Future depends on Present!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    475
    28-12-2003

    Origineel gepost door Juf_Nora
    Mijn doel is ook om een goede juf te worden... Maar als ik merk wat ik nu allemaal mee moet maken... ach, stomme pabo

    Nora ik zou zeggen hou vol meid, want je krijgt er zeker geen spijt van. Alhoewel de opleiding VAAk chaotisch in elkaar zit (ik weet er alles van) adviseer ik je om gewoon door te zetten...veel succes meid..

    Ik zeg je dit omdat ik zoveel vriendinnen heb die allemaal economie gingen studeren en er jaren later achter kwamen dat t beroep dat ik had gekozen , juf, veel beter is voor de toekomst van een vrouw, en nou doen er al 2 van ze op dit moment pabo..zo zie je maar weer he...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    263
    06-06-2002

    Ik heb eigenlijk geen drijfveren. Ik modder maar wat aan.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    443
    25-04-2003

    Ik heb geen drijfveer meer om verder te gaan met wat dan ook.
    Werk s.ucks, liefde s.ucks, vriendschap s.ucks, thuis s.ucks - ben dan ook al dagen niet meer thuis geweest.
    De hunkering naar kennis zorgt voor openheid, eerlijkheid en respect.

    blurring and stirring, the truth and the lies, so i don't know what's real and what's not.
    Always confusing the thoughts in my head so i can't trust myself anymore. I'm dying again

  13. #13
    *3robiaanse lid *

    Reacties
    1.115
    16-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door newkid
    Ik heb geen drijfveer meer om verder te gaan met wat dan ook.
    Werk s.ucks, liefde s.ucks, vriendschap s.ucks, thuis s.ucks - ben dan ook al dagen niet meer thuis geweest.
    Ik hoop dat het goed komt inshallah. Geef niet op..life is a bitch if you can't handle it..but when you can it's so beautifull!

    gr Shirine

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Hope to find what I am looking for. Although I do not know if it excists.

    Ben inmiddels wel weer thuis
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  15. #15
    u don't know me...

    Reacties
    1.482
    01-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Hope to find what I am looking for. Although I do not know if it excists.

    Ben inmiddels wel weer thuis
    keep your head.

    and don't forget:
    God never gives u more than u can handle,
    and u can do more than u think...

    veel sterkte