| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | vriend/vrendin dumpen via het sms 20-12-2009, 01:15 | #1 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | vriend/vrendin dumpen via het sms wie heeft het weleens gedaan je vriend/vriendin dumpen via sms? | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:18 | #2 |  | | Klootje n2srina is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-03-2003 Locatie: hartje amsterdam Credits: 0 | Ik! Hij smste alleen maar, te gierig om te bellen, dus andere mogelijkheid was niet van toepassing....  | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:18 | #3 |  | | Coco avant Chanel.. L.M.Sunshine is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-03-2009 Locatie: Who am I not to be? Reacties: 462 Credits: 0 | haha.. Ja was wel lullig misschien..maar die relatie stelde toch niets voor | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:23 | #4 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door n2srina Ik! Hij smste alleen maar, te gierig om te bellen, dus andere mogelijkheid was niet van toepassing....  | ja ik haat dit een echte man zal haar vriendin alles voor haar doen als hij tenmisnte van haar houdt | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:24 | #5 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door L.M.Sunshine haha.. Ja was wel lullig misschien..maar die relatie stelde toch niets voor | nee maar als je van hem houdt en hij ook van jou dan neemt hij tog moiete | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:28 | #6 |  | | Klootje n2srina is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-03-2003 Locatie: hartje amsterdam Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door berberahanjar ja ik haat dit een echte man zal haar vriendin alles voor haar doen als hij tenmisnte van haar houdt |
 jij bent heel grappig. Als iemand je geen aandacht en geen investering waard vindt, moet je heel snel weten hoelaat het is....  | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:29 | #7 |  | | Coco avant Chanel.. L.M.Sunshine is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-03-2009 Locatie: Who am I not to be? Reacties: 462 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door berberahanjar nee maar als je van hem houdt en hij ook van jou dan neemt hij tog moiete | Ja inderdaad dan zou hij er alles aan doen om terug te krijgen..maar dat was niet het geval..
Dus was mijn keus om het uit te maken uiteindelijk wel heel goed..en een smsje is dan van mij part meer dan genoeg. | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:31 | #8 |  | | ROODKAPJE (L) Roodkapje_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-11-2009 Locatie: Vertrouwen komt voort uit vele daden, maar kan door een daad verloren gaan! Reacties: 291 Credits: 0 | Jeetje wat gevoelloos zeg!! dumpen via een sms, | __________________________ Zusje van Mo,Naufel,Fikri,Bilal,Nabil
(L) | | | 20-12-2009, 01:33 | #9 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door n2srina  jij bent heel grappig. Als iemand je geen aandacht en geen investering waard vindt, moet je heel snel weten hoelaat het is....  | ewa ik heb 3 uurtjes geslapen nu geen slaap  | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:33 | #10 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door L.M.Sunshine Ja inderdaad dan zou hij er alles aan doen om terug te krijgen..maar dat was niet het geval..
Dus was mijn keus om het uit te maken uiteindelijk wel heel goed..en een smsje is dan van mij part meer dan genoeg. | ma3lish je komt beter insa3allah ik hoop het voor jou | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:34 | #11 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Roodkapje_ Jeetje wat gevoelloos zeg!! dumpen via een sms, | vind ik ook | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | 20-12-2009, 01:36 | #12 |  | | Klootje n2srina is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-03-2003 Locatie: hartje amsterdam Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door L.M.Sunshine Ja inderdaad dan zou hij er alles aan doen om terug te krijgen..maar dat was niet het geval..
Dus was mijn keus om het uit te maken uiteindelijk wel heel goed..en een smsje is dan van mij part meer dan genoeg. |
Juist! Iemand die je graag wilt, zal heel goed beseffen wat ie had, wanneer ie het kwijt raakt. Geloof me die doet er alles aan om je terug te krijgen. | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:36 | #13 |  | | ROODKAPJE (L) Roodkapje_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 20-11-2009 Locatie: Vertrouwen komt voort uit vele daden, maar kan door een daad verloren gaan! Reacties: 291 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door berberahanjar vind ik ook |
wollah'illa het lijkt me echt vreselijk om mee te maken, voor de mensen die het doen, ik hoop dat ze het zelfde zullen meemaken wnr zij heel erg veel van iemand zullen houden  | __________________________ Zusje van Mo,Naufel,Fikri,Bilal,Nabil
(L) | | | 20-12-2009, 01:37 | #14 |  | | Klootje n2srina is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-03-2003 Locatie: hartje amsterdam Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door berberahanjar ewa ik heb 3 uurtjes geslapen nu geen slaap  |
En ik ben morgen freeeeee dus voor een keer ga ik hier tot laat hangen hahaha | __________________________ | | | 20-12-2009, 01:37 | #15 |  | | abrid narmoud berberahanjar is Online Geslacht: Man Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: den haag/benibou3ayach Reacties: 3.352 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door n2srina Juist! Iemand die je graag wilt, zal heel goed beseffen wat ie had, wanneer ie het kwijt raakt. Geloof me die doet er alles aan om je terug te krijgen. | je ziet het gelijk aan hem | __________________________ bnibou3ayach alhoceima imzouren den haag ik zal je naam in mijn gedachte bewaren zodat ik altijd alleen voor jou blijf arrif irabda  | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 23:56. | |