1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Question Journalistieke Oproep ivm Raymzter Artikel

    Citaat Geplaatst door pauze_magazine
    Hoi Allemaal!

    Momenteel ben ik bezig met een artikel voor Pauze Magazine over Raymzter voor het februarinummer. Dan komt zijn debuutalbum namelijk uit en we hebben al een interview geregeld met de beste man. Uitgangspunt van het artikel is dat prominente en minder prominente deelnemers van de nationale hiphopscene hun mening geven over Raymzter. Vervolgens reageert hij daarop. Ook zouden we graag iemand van de Marokkaanse gemeenschap aan het woord laten over dit fenomeen. Kortom, heb je een sterke mening over Raymzter, positief of negatief, dan hoor ik het graag. Je kan een bericht achterlaten op dit forum voor meer info. Er kan er maar EEN de 'winnaar' zijn, en dat zal diegene zijn die zijn mening het sterkst beargumenteerd. Voor degene die het helaas niet worden, toch zeer bedankt voor de moeite. De deadline is al rap, dus ik hoor snel wat van jullie te horen. Alvast bedankt...

    Groetjes,
    Eric
    Pauze Magazine
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    93
    24-09-2002

    Hallo,

    Ja ik vind Raymzter dus echt super ok!! Eindelijk iemand die initiatief neemt en zegt wat veel van ons denken. En op de een of andere manier denk ik ook dat de boodschap best wel is overgekomen, dat gevoel heb ik tenminste. Ik persoonlijk had ten minste genoeg van elke keer weer een of andere zeikerd die zelfs uit de vorige generatie kwam en die zat ons daar dan in alle saaiheid te vertegnwoordigen, nee ik vind wat dat betreft de boodschap van Raymzter kort maar krachtig en is dat niet hetgene waar iedereen zo naar snakt tegenwoordig?

    Groetjezzzz Lillah
    Le Micro Brise Le Silence... Fidak aby wa oumi ya Rasoul Allah...

  3. #3
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Rappen doet ie uitstekend, de boodschap van zijn hit is duidelijk en recht voor z'n raap. Maar op zich vindt ik een ander nummer wat ik van hem hoorde beter. Ik vindt "k*t-Marokkanen" een te blij nummer, echt voor de commercie en zeker goed in de smaak vallend bij het jongere publiek (basisschool, brugklas). Maar ja, wil je een hit scoren dan zul je wel commercieel moeten. Dat zal hij vast en zeker geweten hebben!

  4. #4
    ssff

    Reacties
    61
    18-07-2002

    Vraag hem eens wat ie van Cilvaringz vind.. ook marokkaanse rapper zat bij hem in de clip! THUG LIFE!!
    DRES!!!

  5. #5
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Ik vind hem een NUL! Die loser mag de profeet niet in zijn verderfelijke nummer noemen!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    93
    24-09-2002

    Ik ben 18 jaar en ik kom uit Breda, en heel cool trouwens!!

    Groetjezzzzz
    Lillah
    Le Micro Brise Le Silence... Fidak aby wa oumi ya Rasoul Allah...