1. #1
    Offline

    Reacties
    639
    10-03-2003

    Ogen: Weerspiegeling van de ziel.

    Ik vind de ogen het belangrijkste en mooiste onderdeel en de mens.
    Er is geen lichaamshouding en geen woord, die zo dicht in de buurt komen bij de werkelijke gedachten en gevoelens van een mens, dan de ogen.
    Bij onbekenden kan ik alleen de kleur bewonderen en/of voor de hand liggende gevoelens ervan aflezen, zoals een glinstering of schrik.
    Bij mensen die ik ruim langer ken, is het hele pakketje af te lezen: schrik, verbazing, sarcasme, liefde....kortom: ze weerspiegelen de gehele ziel.

    Wat vinden jullie van ogen?
    Gewoon iets wat jullie gegeven is, om de wereld te bewonderen of 'de weerspiegeling van de ziel' ?

  2. #2
    *Wettelijk getrouwd*

    Reacties
    2.346
    17-05-2002

    De ogen kunnen veel zeggen ....

  3. #3
    het rustige lid

    Reacties
    27
    14-06-2004

    Ja dat vind ik ook . Ogen kunnen veel zeggen, vooral bij bekende hoef je soms niet te vragen wat er is want je ziet dat gewoon weerspiegeld in de ogen.
    Hoe sterker de wind, des te steviger de boom.

  4. #4
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    jah mee eens vind ik ook als ik iemand zijn ogen kijk dan heb ik soms gevoelens van jah die lijkt me aardig
    " Vrienden zijn Speciaaal

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    235
    15-10-2001

    Als we geen wenkbrauwen hadden, zouden de ogen geen weerspiegeling van de ziel zijn...kijk maar naar mensen met doorlopende wenkbrauwen die lijken heel streng..

  6. #6
    Op Weg Naar De Top

    Reacties
    1.710
    28-06-2001

    Re: Ogen: Weerspiegeling van de ziel.

    Origineel gepost door Ghizzy
    Ik vind de ogen het belangrijkste en mooiste onderdeel en de mens.
    Er is geen lichaamshouding en geen woord, die zo dicht in de buurt komen bij de werkelijke gedachten en gevoelens van een mens, dan de ogen.
    Bij onbekenden kan ik alleen de kleur bewonderen en/of voor de hand liggende gevoelens ervan aflezen, zoals een glinstering of schrik.
    Bij mensen die ik ruim langer ken, is het hele pakketje af te lezen: schrik, verbazing, sarcasme, liefde....kortom: ze weerspiegelen de gehele ziel.

    Wat vinden jullie van ogen?
    Gewoon iets wat jullie gegeven is, om de wereld te bewonderen of 'de weerspiegeling van de ziel' ?
    Ogen zeggen veel en ogen zijn de weerspieling van de ziel...
    "Het Lot Is Niet Te Vinden Of Te Krijgen, Maar Komt Op Zijn Tijd Jouw Weg Tegemoet."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Origineel gepost door Yassina
    Als we geen wenkbrauwen hadden, zouden de ogen geen weerspiegeling van de ziel zijn...kijk maar naar mensen met doorlopende wenkbrauwen die lijken heel streng..


    vandaar


    idd ogen zeggen heel veel