1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    68
    21-08-2006

    Groupe Addoha appartementen

    Graag jullie aandacht voor het volgende:

    Een kennis van mij heeft twee jaar geleden een appartement gekocht bij Groupe Addoha in Tanger. Hij heeft toen de helft van de aankoopprijs betaald. De andere helft moest hij betalen als de het appartement af zou zijn. Hij krijg nu vanuit Marokko een telefoontje dat het appartement af is en of hij zo snel mogelijk 'even' langs kan komen om de rest van de aankoopprijs te betalen.

    Ik zoek mensen die ervaring hebben met bovenstaande. Ik wil graag weten hoeveel tijd het in beslag neemt om de alles te regelen en wat er allemaal bi komt kijken bij de afwikkeling?

    Ik hoor graag van jullie.

  2. #2
    I'm addictive

    Reacties
    2.287
    01-12-2006

    Wil je ze houden of door verkopen, deze vraag moet je goed overwegen.
    Binnen een week is alles geregeld, kan je ook geen probleem als je ze goed kent vraag uitstel tot de zomer of wanneer het jou uit komt.

    addora zijn niet geschikt om in te wonen, verhuur of door verkopen die handel.

    money talks, bullshit walks.(voor marokko.nl oma s)


    http://www.youtube.com/watch?v=LzG0UPNOKWI

  3. #3
    love my Suri lover

    Reacties
    150
    05-11-2009

    ik vindt dat wel een groot Risico om eerst een aanbetaling te doen. en daarna op het laatst de helft af te lossen. maar wat wil je precies mee doen met de appartement. hij is nu wel veel waard als je hem door verkoopt vooral in tanger

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    29
    09-11-2005

    je kan alles in een dag regelen, je moet eerst naar de bank om de betaling te doen en met die bewijs ga je naar adoha hun maken de papieren klaar en met die papieren ga je naar notaris om hem( hafed) de appartement te registreren dat hij van jou is ,op jouw naam dus .en je moet dan een paar dagen wachten en dan kan je de papieren ophalen of op laten halen door iemand anders dan ben je klaar ,het registreren kost geld en je moet weten of je hem verkoopt of zelf gaat wonen de prijzen zijn anders succes

  5. #5
    Groothandel in alles

    Reacties
    38
    21-08-2010

    Citaat Geplaatst door m3amen Bekijk reactie
    je kan alles in een dag regelen, je moet eerst naar de bank om de betaling te doen en met die bewijs ga je naar adoha hun maken de papieren klaar en met die papieren ga je naar notaris om hem( hafed) de appartement te registreren dat hij van jou is ,op jouw naam dus .en je moet dan een paar dagen wachten en dan kan je de papieren ophalen of op laten halen door iemand anders dan ben je klaar ,het registreren kost geld en je moet weten of je hem verkoopt of zelf gaat wonen de prijzen zijn anders succes
    Het is wel een risico dat je een grote aanbetaling doet.
    En als je een aanbetaling doet, dan staat het niet direct op je naam als ik het goed begrijp?
    Notebooks/laptops/telefonie te koop
    Pm me

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    183
    08-02-2006

    ik kan je het vertellen, ik heb 5 juli 2010 mijn appartement afbetaald.
    ik heb ze die dag gebeld om te vragen waar hun kantoor ligt ( de mijn is niet van doha) en dat ik langs wil komen die dag om de app. af te betalen.
    toen ik daar aankwam ging ik naar binnen bij een man in zijn kantoor en heb de cheqeu uitgeschreven van 15 miljoen ik had al 5 miljoen aanbetaald 2 jaar terug ik kreeg een formulier mee die in aan de notaris moest geven die werkt twee deurtjes verder in het zelfde gebouw. daar moest ik even wachten er waren twee wachtenden en daar binnen moest ik 900 euro betalen om die mohafada. die man moest even een half uur de papieren in orde maken, daarna kreeg ik van hem een brief je voor de sleutels, daar moest ik mee naar een kantoor van hun vlakbij die app.complex daar aangekomen liep iemand met ons mee om die app. te laten zien en we kregen de sleutels. ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

  7. #7
    IN EEN PORSELEINKAST

    Reacties
    530
    14-02-2009

    Jongens...wat is er mis met addoha appartementen? Ik sta op het punt om er 1 te kopen voor eigengebruik....ik twijfel enorm.
    I am the type of girl that would get hit by a parked car.

    A frequently recited Maghribi proverb which equated the Tunisian to a woman, the Algerian to a man, and the Moroccan to a tiger M. Gershovitch

  8. #8
    Belgiƫ

    Reacties
    41
    22-08-2010

    Wat zijn de huidige prijzen voor een appartement van 3 slaapkamers...?
    En ik ben ook benieuwd waarom dit afgeraden wordt!

  9. #9
    meknesia

    Reacties
    8
    01-10-2004

    Salaam,

    Ik heb deze zomer een appertement gekocht via Addoha Groupe voor 18000 euro ik heb een aanbetaling gedaan van 3000 euro ik heb in nog geen week bijna alles kunnen regelen met de bank zodra de appertement gereed is in aanbouw wordt ik gebeld om alles te regelen met de notaris en de huissleutel incha-allah in ontvangst te nemen, ik zou niet twijfelen door alle negatieve reacties van mensen en gewoon je eigen gevoel volgen.

  10. #10
    IN EEN PORSELEINKAST

    Reacties
    530
    14-02-2009

    Citaat Geplaatst door oubenqassou Bekijk reactie
    Salaam,

    Ik heb deze zomer een appertement gekocht via Addoha Groupe voor 18000 euro ik heb een aanbetaling gedaan van 3000 euro ik heb in nog geen week bijna alles kunnen regelen met de bank zodra de appertement gereed is in aanbouw wordt ik gebeld om alles te regelen met de notaris en de huissleutel incha-allah in ontvangst te nemen, ik zou niet twijfelen door alle negatieve reacties van mensen en gewoon je eigen gevoel volgen.
    Het gaat mij meer om de kwaliteit van de woning..en in welke staat worden ze opgeleverd? Ik hebmij laten vertellen dat er een hoop nawerk gedaan moet worden als je eenmaal kunt "wonen".
    I am the type of girl that would get hit by a parked car.

    A frequently recited Maghribi proverb which equated the Tunisian to a woman, the Algerian to a man, and the Moroccan to a tiger M. Gershovitch

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    30-08-2005

    Adoha staat bekend om zeer slechte bouwinstructie!! Vraag maar goed rond in Tanger!!! meeste klachten: lekkages, slechte afwerking en muren die uiteenvallen zodra je 1 spijker inslaat.

    Mohiem vraag eerst goed na voordat je gaat kopen.
    Yaa Rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 3adiemie sultaanika. De engelen kunnen de hasanat van deze do3a niet tellen, omdat het zoveel is, terwijl zij zelfs het aantal druppels van de zee kunnen tellen, soubhanAllah.

  12. #12
    IN EEN PORSELEINKAST

    Reacties
    530
    14-02-2009

    Citaat Geplaatst door 7alawa Bekijk reactie
    Adoha staat bekend om zeer slechte bouwinstructie!! Vraag maar goed rond in Tanger!!! meeste klachten: lekkages, slechte afwerking en muren die uiteenvallen zodra je 1 spijker inslaat.

    Mohiem vraag eerst goed na voordat je gaat kopen.

    Geldt dat alleen voor de woningen in Tanger..of ook elders?
    I am the type of girl that would get hit by a parked car.

    A frequently recited Maghribi proverb which equated the Tunisian to a woman, the Algerian to a man, and the Moroccan to a tiger M. Gershovitch

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door farah2611 Bekijk reactie
    ik kan je het vertellen, ik heb 5 juli 2010 mijn appartement afbetaald.
    ik heb ze die dag gebeld om te vragen waar hun kantoor ligt ( de mijn is niet van doha) en dat ik langs wil komen die dag om de app. af te betalen.
    toen ik daar aankwam ging ik naar binnen bij een man in zijn kantoor en heb de cheqeu uitgeschreven van 15 miljoen ik had al 5 miljoen aanbetaald 2 jaar terug ik kreeg een formulier mee die in aan de notaris moest geven die werkt twee deurtjes verder in het zelfde gebouw. daar moest ik even wachten er waren twee wachtenden en daar binnen moest ik 900 euro betalen om die mohafada. die man moest even een half uur de papieren in orde maken, daarna kreeg ik van hem een brief je voor de sleutels, daar moest ik mee naar een kantoor van hun vlakbij die app.complex daar aangekomen liep iemand met ons mee om die app. te laten zien en we kregen de sleutels. ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
    Wat heeft jou appartement in totaal gekost meid?
    En hoeveel slaapkamers heeft het , en waar is het gelegen?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door oubenqassou Bekijk reactie
    Salaam,

    Ik heb deze zomer een appertement gekocht via Addoha Groupe voor 18000 euro ik heb een aanbetaling gedaan van 3000 euro ik heb in nog geen week bijna alles kunnen regelen met de bank zodra de appertement gereed is in aanbouw wordt ik gebeld om alles te regelen met de notaris en de huissleutel incha-allah in ontvangst te nemen, ik zou niet twijfelen door alle negatieve reacties van mensen en gewoon je eigen gevoel volgen.
    Mag ik vragen hoeveel slaapkamers je hebt en waar het gelegen is?
    het is wel een goeie prijsje 18000 lijkt mij

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    108
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door rifio07 Bekijk reactie
    Mag ik vragen hoeveel slaapkamers je hebt en waar het gelegen is?
    het is wel een goeie prijsje 18000 lijkt mij,
    flikker