1. #31
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door AppieNIjmegen22
    THNX collega F.......,

    Ik hoop dat jullie ophouden over het feit dat NMO wel of geen goede beeld van de Islam weer geeft. We willen alleen weten of er mensen geinteresseerd zijn in deze avond!!!

    groetje Ab
    nee houden we niet over op. nmo organiseert de avond en als hun dwalende zijn betreffende islam dan moet men dat weten aangezien die avond ook niet vrij zal zijn zonde dwalingen

  2. #32
    vastgoedoujda

    Reacties
    17
    19-01-2004

    Batata112 volgens mij weet jij niet waar je het over heb, ga eerst maar eens goed lezen wie het organiseert en kom dan je mening geven over NMO!!!!

    EFFE voor de duidelijkeheid mensen HET WORDT NIET DOOR NMO GEORGANISEERD!!!!!!!! Maar door ASALAAM uit NIJMEGEN
    De toekomst ligt in Marokko!!

  3. #33
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door AppieNIjmegen22
    Batata112 volgens mij weet jij niet waar je het over heb, ga eerst maar eens goed lezen wie het organiseert en kom dan je mening geven over NMO!!!!

    EFFE voor de duidelijkeheid mensen HET WORDT NIET DOOR NMO GEORGANISEERD!!!!!!!! Maar door ASALAAM uit NIJMEGEN
    haha je hebt gelijk dat weet ik ook niet. estagviroALlah sorry broeder vergeef me ik ben op 20 threads tegelijk aan het reageren en daarom raak ik soms de draad kwijt

  4. #34
    vastgoedoujda

    Reacties
    17
    19-01-2004

    ALGEMEEN BERICHT (voor alles mensen)

    Ik heb deze Topic niet geopend om elkaar te beledigen etc. Ik wil graag dat men elkaar met respect behandeld en hou aub die vuilnisbelt woorden maar thuis... We gaan normaal met elkaar om hier en anders kan ik deze topic maar beter verwijderen.

    thnx voor jullie aandacht
    De toekomst ligt in Marokko!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Hoe laat begint het?

  6. #36
    vastgoedoujda

    Reacties
    17
    19-01-2004

    19 00 begint het en zal rond 00 00 afgelopen zijn.
    De toekomst ligt in Marokko!!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Origineel gepost door tazaghiniagirl
    ...... ...wie is van het onderwerp afgedwaalf wijf... ...ik had het over die programma en jij begint over mijzelf.....

    noem jij die woorden maar bij je ouders..... ...niet ik.... ......
    Ik weet wel beter

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Origineel gepost door AppieNIjmegen22
    ALGEMEEN BERICHT (voor alles mensen)

    Ik heb deze Topic niet geopend om elkaar te beledigen etc. Ik wil graag dat men elkaar met respect behandeld en hou aub die vuilnisbelt woorden maar thuis... We gaan normaal met elkaar om hier en anders kan ik deze topic maar beter verwijderen.

    thnx voor jullie aandacht
    Sorry, maar het moest eruit

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Origineel gepost door AppieNIjmegen22
    19 00 begint het en zal rond 00 00 afgelopen zijn.
    Jammer dat het zo laat is dan ben ik pas half 3 thuis.Volgende keer beter!

  10. #40
    vastgoedoujda

    Reacties
    17
    19-01-2004

    He HoSaFa, jammer dat je zo praat tegen mensen... Ik had het niet verwacht snap je!! maar goed

    Ik hoop dat je er over nadenkt over wat je allemaal zegt!!
    De toekomst ligt in Marokko!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.144
    16-04-2004

    Origineel gepost door AppieNIjmegen22
    He HoSaFa, jammer dat je zo praat tegen mensen... Ik had het niet verwacht snap je!! maar goed

    Ik hoop dat je er over nadenkt over wat je allemaal zegt!!

    Maar ik zei niets verkeerds
    Ik wees haar alleen aan op dingen die zij zei

  12. #42
    @hotmail.com

    Reacties
    1.032
    10-02-2003

    Origineel gepost door HaSoFa
    Maar ik zei niets verkeerds
    Ik wees haar alleen aan op dingen die zij zei


    hoef je niet te doen ik typte alleen de waarheid.... ...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #43
    avec le soleil

    Reacties
    75
    02-01-2002

    Salaam Aleikom wa rahmatoellahi wa barakatoe,
    Beste broeders en zusters in de Islaam,

    Allereerst wil ik jullie eraan herinneren dat de moslim verplicht is om goed te zijn voor de medemens. En als ik de woorden lees, die hier worden geschreven, dan vraag ik me echt af hoeveel mensen zich hier nog aan houden. Ze zeggen wel makkelijk 'ik ben moslim', maar handelen hier vaak niet naar. Ik wil over niemand oordelen, want dat laat ik over aan de Almachtige. Maar ik wil iedereen wel een tip geven: denk aan de gevolgen die jouw uitgesproken woorden kunnen hebben, want eenmaal uitgesproken kun je ze niet meer terughalen.

    Verder verbaas ik me over het feit dat veel mensen de topic van Appie niet goed hebben gelezen. Er worden allerlei instanties en mensen bij gehaald, die helemaal niet geassocieerd kunnen worden met de topic die AppieNijmegen22 heeft geplaatst! Dus mensen, lees voortaan beter voordat je gaat reageren op een oproep/ reactie, dit om miscommunicaties te voorkomen.

    Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de thema- avond: ik kan jullie zeggen dat ze altijd erg gezellig zijn! Ik heb ze tot nu toe allemaal mee mogen maken, alhamdoelillah, en elke keer was het weer een geslaagde avond. Ik kan jullie daarom allemaal aanraden om vrijdag 2 juli 2004 te komen naar Nijmegen en de thema- avond bij te wonen. Je zult dan ervaren hoe zo'n avond verloopt. En wie weet tot 2 juli, insha Allah.
    Allah Ma3akoem.

    Wa Salaam Aleikom wa Rahmatoellahi wa barakatoe
    Zaiogirl
    Waar geloof is, is leven
    Waar leven is, is liefde
    Waar liefde is, is hoop
    Waar hoop is, is Allah
    Waar Allah is, GEEN NOOD!

  14. #44
    vastgoedoujda

    Reacties
    17
    19-01-2004

    thnx Zaiogirl, had niet anders van je verwacht!!
    De toekomst ligt in Marokko!!

  15. #45
    avec le soleil

    Reacties
    75
    02-01-2002

    Graag gedaan!!!
    Waar geloof is, is leven
    Waar leven is, is liefde
    Waar liefde is, is hoop
    Waar hoop is, is Allah
    Waar Allah is, GEEN NOOD!