1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    In de handen van een Loverboy.

    I've forgetten sleep and its dreams
    I've forgetten its nights and its days
    Far from you my life is torture
    Don't go far from me
    I have nothing but teardrops
    With my I live far from you
    Desire conquered me
    And the sleepless nights melted me
    And no matter how much the desire keeps me up
    And no matter how much the separation confuses me
    No fire of love will change me
    Nor will the days make me far...
    From you





    ~Inhoudsopgave~


    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    60
    61
    62
    63
    64
    65
    66
    67
    68
    69 NIEUW

    -

    ******


  2. #2
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Upp!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  3. #3
    ACCOUNT OVERGENOMEN.

    Reacties
    112
    27-08-2009

    verdeeer,
    je bent online zie ik
    PM mij niet a motjos.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik zal zo een vervolgje plaatsen.

  5. #5
    M..

    Reacties
    120
    16-01-2008

    uppppp,, ga verder meid! mooi begin wollah

    I Don't know why they treatin us this way..


  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Nee Ma! ik word helemaal gek van jou en ook van pa rot toch is een keer op. Jezus christus zeg' schreeuwde ik in mijn moeders gezicht, vol woede. 'Noor, dit is de laatste keer dat ik je dit vraag, waar was je gisteren' Schreeuwde ze me toe. Ik kon niet meer liegen het boeide me niet meer ik was het zat om steeds zo braaf te zijn en als een perfect meisje over komen terwijl ik dat in wezen helemaal niet ben. Ik liep naar mijn kamer met stampvoeten en pakte mijn tas in ik gooide alle kleren die in mijn kast lagen in mijn grote tas. 'Noor, dacht het niet. Jij blijft hier!' ze kwam op me aflopen en pakte de tas uit mijn handen en keek me vuil aan. Ik zuchtte diep, hier komt het.

    'Oke, wil je weten waar ik gisteren was ik was uit met vriendinnen daarna zijn we naar een aantal jongens gegaan en hebben we daar een leuke tijd gehad' De tas viel op de grond en zij keek me aan alsof ze me niet herkende ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan 'Je wilde het toch zo graag weten, niet? Nou hier nu heb je het gehoord en laat me nou toch is met rust ik ga hier weg ik kan hier niet blijven' kwam spastisch uit mijn mond, terwijl ik de tas opraapte en die verder weer inpakte. Het verbaasde me even dat ze niets zei, pas na enkele minuten kwam er wat uit der mond 'Wie ben jij?, wat heb je met mijn dochter gedaan waar is mijn noortje'. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen het was pijnlijk om mijn moeder zo te zien lijden ongelooflijk. 'Ma, dit bedoel ik nou je bent alleen maar bezig met andere dingen je hebt geen oog meer voor mij' zei ik woedend, maar toch spijtig. 'Wat waar heb je het over kifesh? ik ben er toch altijd voor jou geweest' zei ze. 'Ja maak dat de kat wijs ja' ik pakte nog de laatste dingen.
    Nu stond ik oog in oog met haar ik wilde wat zeggen maar mijn vader kwam binnen 'Wat ben jij van plan' zei hij terwijl hij naar mijn tas keek.
    'Ik ga weg' 'Hoezo weg? Waar ga je heen al hmara' 'Gewoon weg weg van hier van jullie, nou laat me gaan' kwam zenuwachtig uit mijn mond zou het me lukken gelukkig was mijn broer er nog niet anders zou er wat zwaaien. 'Wil je weg?' vroeg pa. 'Ja ik wil hier weg' voor ik het wist zat er een hand afdruk op mijn wang. Maar het deed geen pijn het deed me geen pijn, 'Wil je nog weg?' vroeg die weer. Ik zuchtte als ik jou zou zeggen zou ik weer een klap krijgen maar ik moest het immers doen om hier weg te kunnen Ik keek op en hij zag het wel in me ogen, hij wist dat ik hier weg wou. Maar welke vader laat zijn dochter gaan? Hij dus .. Hij zuchtte, draaide zich om en verliet de kamer. Ik keek mijn ma nog een keer aan 'Dit is de laatste keer dat je me zult zien' ze begon nu steeds harder te huilen 'Nooor blijf hier! ik ben je moeder je moet naar me luisteren' zei ze terwijl ze mijn arm vast pakte. 'Ik blijf niet al smeek je me ik ga, ik wil me op zelf focussen en niet hier als een stuk schroot behandeld worden' ze liet me los. En dit was mijn laatste Goodbye naar haar. Ik liep de trap af, naar beneden en opende de deur met een ruk. Zou ik nu een vogel zijn, vloog ik weg om in de boom in mijn nestje te zitten, naar de hemel staren en lekker zingen. Maar helaas, dit ben ik niet. Ik liep mijn wijk uit en wist me god niet waar ik heen moest gaan..



    Daar liep ik dan, in de donkere straten van Utrecht. Het begon donker te worden hier had ik niet op gerekend. Waar moet ik nu toch slapen vroeg ik mezelf af ik kon wel weer terug keren maar dit deed ik niet. Ik liep door en door en voelde me net een lust object ze bekeken me allen van top tot teen. Ik gaf ze geen aandacht. Na lang te hebben gelopen nam ik plaats op een bankje in een parkje en zette mijn tas naast me. Ik kwam even tot rust en dacht na over wat er nou allemaal gebeurd was. Ik keek even om me heen, er was niemand te bekenen ik vond het nu wel een beetje eng. Ik haalde mijn voeten van de grond en lag nu languit op het bankje met mijn hoofd op mijn tas, niet echt comfortabel. Ik dompelde al een beetje in slaap totdat ik een paar regendruppels op mijn gezicht voelde, ik schrok er zelfs van dit kon ik dus echt niet hebben. Het begon alsmaar harder en harder te regenen. Ik stond op en verliet het park. Ik begon steeds moeier en moeier te worden. Ik had het gehad ik liep naar het eerst volgende trappetje. En nam daar plaats gelukkig werd ik nu niet nat. Ik zat met mijn hoofd in mijn handen, en dompelde weer weg.
    Een klein halfuurtje later [gok ik] voelde ik een lichte tinteling in mijn nek ik werd er geschrokken wakker van. Ik keek verbaasd op en zag een jongeman naast me zitten, ik werd bang hij keek me eng aan. Ik hield mijn tas voor mijn ogen zodat ik hem niet hoefde aan te kijken. 'Wat doet zo een mooie meid als jij in het donker buiten' zei hij. Ik haalde de tas voor me weg en keek hem recht in de ogen aan 'Niks' zei ik. 'Dat lijkt me niet he' zei hij met een scheve lach. Waarom is hij zo geinteresseerd in me, wat doet hij naast me? 'Wil je het echt weten' zei ik maar, misschien vind die me maf en loopt die zonder pardon weg maar nee dat had ik mis. 'Ja eigenlijk wel' zei hij vervolgens grabbelde hij in zijn zak om zijn aansteker te pakken. Hij stak zijn sigaret op en keek me vol verwachting aan. 'Vertel' 'Oke, lang verhaal maar samengevat; ik ben van huis gelopen' zei ik terwijl ik in mijn tas grabbelde. 'Waarom heb je dat gedaan' zei hij nadat hij het rook uitblies. 'Omdat ik helemaal deppresief wordt van mijn ouders ik wil daar geen minuut langer doorbrengen' flapte uit mijn mond. 'Ja, dat heb je wel is' zei hij kalm. 'Absoluut' kwam uit mijn mond. Ik bekeek zijn gezicht even. Ik ging van zijn lichtbruine ogen naar zijn mooie schrale lippen, verder had hij een stoppelbaardje en erg kort haar. Hij lachte even 'Kun je het zien' Ik had het niet in de gate dat ik hem zo aangaapte en sloeg mijn blik neer. 'Sorry' fluisterde ik. Om de een of andere reden voelde ik me goed bij hem en dat terwijl ik hem 1 minuutje ken. Gekte. Ik keek weer op en vroeg hem wat hij hier deed. 'Ik ging verderop sigareten halen en zag jou hier zitten dus ik dacht laat ik even met je praten' hij depte zijn sigaretje en gooide hem weg. Dit deed me denken aan mijn broer die deed dat ook zo. Ik voelde de tranen opkomen, ik verzette me ertegen maar helaas. Ik liet ze op gegeven moment de vrije loop, en niet zo een beetje ook. Ik leunde op zijn schouder en snikte nu zachtjes. Hij sloeg zijn arm om mij heen en aaide over mijn haar, hij stelde me gerust. 'Het komt goed droog je tranen lieverd' zei hij zachtjes in mijn oor. Ik kreeg er een warme gevoel van..

    Verder Dames?

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Leuk dat mijn verhaal gelezen wordt

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik heb besloten verder te gaan, ik zal in de middag een vervolgje plaatsen!
    xoxo.

  9. #9
    xXx

    Reacties
    49
    10-11-2009

    Nieuwe fan verder

  10. #10
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Verder!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  11. #11
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    ga verder...!

  12. #12
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upppppppppppppppppppppppppp


    Linaa (L)

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    UP

    Nieuwe fan, lees oook mijn verhaal

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7
    10-07-2009

    leuk verhaal,,is dit wehdeh egt gebeurd?

  15. #15
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Upp!!
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.