1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Ik liep de huiskamer in en keek mijn ogen uit mijn hoofd. Zijn huiskamer had een grijze muur met een marmeren vloer een zwarte grote leren bank en een grote tv die er gewoon uitsprong, die kon je gewoon niet missen. De keuken zag ik nu ook die was erg groot met super veel kastjes en in het midden zo een grote eettafel met grijze barkrukken. 'Wow' zei ik op een ongelooflijke manier. Hij lachte hardop 'Kijk maar even rond mooierd' zei hij terwijl hij op de bank plofte. Vervolgens liep ik de trap op en zag daar 4 deuren naast elkaar, ik wist niet welke ik eerst moest openen dus begon ik maar met rechts. Dat was gek die stond leeg, maar het was wel een grote kamer. Ik sloot die deur weer en opende de deur die daarnaast stond. Dit was de badkamer, met een grote bad en ook een stoom kabine. Verder stond er een grote spiegel met allemaal kleine lichtjes aan de zijkant van de muur. deze was ook weer in het zwart grijs. Mooie combinatie dacht ik bij mezelf, ik werd nu eigenlijk een beetje moe ik wilde het liefst mogelijk gaan slapen tot morgenavond. Ik besloot om morgen maar weer verder te gaan kijken, ik strompelde weer naar beneden en deed mijn hakken uit. Ik liep naar de bank toe en complimenteerde hem over het huis na dat gedaan te hebben, nam ik plaats op de bank naast hem ik wilde graag liggen dus legde ik mijn hoofd op zijn been strekte mijn benen. Ik sloot mijn ogen en net wanneer ik in slaap dompelde werd ik weer wakker gemaakt door hem 'Wil je anders niet boven slapen in een bed' vroeg hij me. Ik keek hem slaperig aan en dacht niet na bij deze vraag 'Ja is goed' vervolgens stond hij op en tilde me op, ik had geen energie meer om er wat van te zeggen dus liet ik het maar zo gaan.'We zijn er bijna' Hij pende de deur met zijn elleboog en liep naar het bed toe, hij legde me rustig neer en deed de rist van mijn gulp open ik schrok hier wakker van 'Wat doe je' zei ik overstuur. 'Rustig maar, het is toch niet comfortabel om daarin te gaan slapen' zei hij lief. 'Ja daar heb je gelijk in' vervolgens viel ik weer achterover met mijn hoofd op de kussen. Hoe gek het ook klinkt ik vertrouwde hem, ik had zo een gevoel dat hij me geen pijn zou doen. Hij trok mijn broek vervolgens uit en deed mijn vest ook uit, daarna volgde mijn blouse hij opende de knopen. Vervolgens lag ik daar in mijn ondergoed en bh in een kingsize bed van iemand waarvan ik de naam nog niet eens weet hoe gek was dat. Hij haalde de dekens over me heen, en kuste me op mijn voorhoofd. Ik kreeg er een slaperige glimlachje van.

    Ik voelde een lichte aanraking op mijn onderrug ik kreeg er een abrupt gevoel van. Ik opende een oog maar ik herkende dit niet, waar ben ik vroeg ik mezelf af, ik zat in een ruk recht op totdat het weer allemaal naar boven kwam. En daar lag ik weer gestrekt in zijn bed.'Goedemorgen schoonheid' zei hij schors tegen me. Ik keek hem lief aan en antwoordde hetzelfde. 'Sliep je goed' vroeg hij me terwijl die me aandachtig bekeek. 'Absoluut' zei ik hem weer. Hij haalde zijn hand over mijn zij waardoor mijn nekharen omhoog stonden, 'wat doe je' vroeg ik hem ik vond het aan de ene kant niet zo fijn. 'Heb je het liever niet' vroeg hij me. 'Nee' zie ik weer. 'Wees niet bang ik doe je niets' zei hij waardoor ik hem liet doorgaan. Vervolgens kwam hij dichterbij, zo dichtbij dat ik zijn ademhaling kon horen en zijn adem kon proeven. Zo dichtbij dat ik zijn poriƫn kon tellen. Hij sloeg zijn been over die van mij waardoor we als het ware gekruist lagen. Hier was ik al bang voor dit zou niet goed aflopen. Hij kuste me ruw en passievol. Ik antwoordde die kus maar of dit wel zo slim was ..




  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Kijk is aan ongeduldigerd haha.

  3. #33
    _ARABIERTJE_ ( L )

    Reacties
    414
    31-08-2008

    nog eentjee plzz

  4. #34
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppa
    ik kan niet wachten !
    x


    Linaa (L)

  5. #35
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Fannetjes, ik zal zo een vervolgje plaatsen!
    Stay tuned

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    ga aub verderr met een grote vervolff aub

    echt superrrrrrrrrrrrrr(L)
    twee gebruikerssss

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    OEPOEPOEP
    twee gebruikerssss

  8. #38
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Haha of die zo groot word dat weet ik nog niet, maar ik doe het rustig aan zodat ik geen onzin type
    Leuk dat je meeleest poppetje

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Hij sloeg zijn armen over mij heen en kwam boven op mij liggen, nog steeds zoenend. Hij streelde me met zijn hand, hij ging lager en lager. Totdat hij stopte hij keek me even aan, het leek alsof hij toestemming vroeg. Maar ik wilde dit niet hebben ik ben niet een of andere **** ik schudde heen en weer en draaide me op mijn zij. 'Sorry' fluisterde ik zachtjes. 'Voor wat lieverd' vroeg hij me. Ik veegde mijn tranen even weg en stond vervolgens op 'Dankje dat ik hier mocht overnachten maar nu zal ik verder moeten gaan met mijn leven' zei ik terwijl ik mijn kleren van gister opraapte. 'Wat, waar heb je het over' vroeg hij onverschillig, hij leunde nu op een elleboog. 'Ik ga' ik ritste mijn vest dicht, pakte mijn tas van de grond en was klaar om te vertrekken. Maar ik werd tegengehouden hij bleef voor de deur staan, 'Blijf nog een nachtje schoonheid' vroeg hij me lief. Ik twijfelde maar ik had eigenlijk nergens om naar toe te gaan geen geld, geen vriendinnen niets. Ik keek opzij, en hij kwam dichterbij alweer maar dit keer liet ik me gaan. Ik liet mijn tas vallen en sloeg mijn armen over hem heen, ik kuste hem en hij mij. We liepen naar achter toe richting het bed, we waren nu bij het rand van het bed aangekomen ik ging zitten en hij bleef staan. Dit zag er niet echt gezond uit dus besloot ik maar languit te gaan liggen, en hij kwam der bovenop. Hij gaf me kleine kusjes op mijn lichaam. Niet kort daarna masseerde hij mijn borsten en schonk mij een scheef glimlachje. Na enkele minuten deed hij mijn broek uit en ging lager en lager. op dit moment voelde ik vlinders rondvliegen, duizenden gedachten in mijn hoofd, 2 personen en 1 liefde. Ongelooflijk hoe hij me liet voelen wat liefde is. Hij ging met zijn tong langs mijn nek, en daar waren die flashbacks weer. Mijn moeder die mij had grootgebracht en de juiste dingen probeerde mee te geven 'Wacht lieverd' fluisterde ik in zijn oor, hij hoorde me en stopte hij keek me diep in de ogen aan. 'Wat is er' vroeg hij buiten adem 'Ik weet niet of ik hier goed aan doe, ik wil als een maagd het huwelijk in' zei ik zachtjes ik schaamde me. 'Voel je wat voor me' vroeg hij me, ik snapte alleen niet waar deze vraag vandaan kwam. Ik antwoordde niet mijn blik zei al genoeg. Voor ik het wist kuste hij me weer teder en ging door met het voorspel. Hij zakte naar de plek waar ik hem zo naar verlangde, hij maakte cirkeltjes met zijn tong, ik werd er gek van ik kreunde zachtjes waardoor hij raar opkeek. Ik klemde mijn afgekloven nagels in het matras, en dit was het moment dat het gene wat ik nog had me werd afgenomen. Spijt had ik niet, ik moest even doorbijten want het deed een beetje pijn maar na zijn gezicht te hebben gezien zat ik in de zevende hemel. Vervolgens kuste ik hem, en lag ik nu op hem. Ik kuste hem teder en fluisterde zachtjes in zijn oor 'Ik hou van je' na dat gezegd te hebben stond ik op en liep ik naar de douche toe als een manke mongool. Ik liep naar de douche toe, ik sloot de deur achter me en zakte zachtjes in elkaar. Ik voelde de tranen weer opkomen, had ik nu spijt of niet? Deed ik er goed aan of niet? Al dat soort vragen dwaalden door mijn hoofd totdat ik geklop op de deur hoorde 'Gaat het wel met je' ik antwoordde niet. Ik bleef even zitten ik dacht dat hij wel weg zou gaan maar nee. Hij bleef kloppen en datzelfde vraag opnieuw herhalen. 'Ja het gaat' kwam schor uit mijn mond. 'Doe is de deur open' zei hij. Weer antwoordde ik niet. 'Lieverd doe de deur is open' ik luisterde naar hem, op de een of andere manier leek het net of hij me inpalmde met zijn lieve woordjes. Ik deed de deur open en bleef met mijn rug naar hem toe staan. Ik voelde hem dichter bij me komen dus deed ik een stap naar voren, dit leek niet te helpen dus deed ik het nog een keer hij ook. Dit ging zo door totdat ik geen kant meer op kon. Ik draaide me naar hem om en keek hem in de ogen aan 'Hoe heet je eigenlijk' kwam uit mijn mond, terwijl ik huilde. Hij veegde mijn tranen weg en knuffelde mij weer even 'Ik heet Abdelhanin, noem me maar Hanin jij dan schoonheid' 'Noor' snotterde ik. 'Waarom huil je nu' vroeg hij onbegrijpelijk. 'Ik had me dit iets anders voorgesteld ik dacht dat ik dat met iemand zou doen waar ik de rest van mijn leven mee zou blijven en niet met iemand die ik pas 1 dag ken' 'Heb je er spijt van' vroeg hij me. Ik antwoordde niet want, ik vond het ook wel weer fijn. Vervolgens kuste hij mijn voorhoofd , ik bleef hem aankijken en vervolgens gooide hij de kraan open van het bad, hij deed zijn boxer uit en naam daar plaats hij keek me aan 'Kom Noor, ik wil je graag verwennen' zei hij. En ja hoor ik leek net zijn hondje.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    omgggg ga aubaubaub verder
    twee gebruikerssss

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    130
    04-07-2009

    Go on!!


  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Its my birthday

  13. #43
    xXx

    Reacties
    49
    10-11-2009

    Happy B day !!


    Vervolgje .. je doet het echt goed !!

  14. #44
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dankjulie wel lieverds, ik zal vanaaf een vervolgje plaatsen

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    192
    14-08-2009

    oehh ikkannie wachten ben je al bezig?

    GEFELICITEERDDD HE
    twee gebruikerssss