1. #406
    ____________________

    Reacties
    743
    18-11-2009

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Verliefd op 't leven , getrouwd met de dood.

  2. #407
    Just me

    Reacties
    483
    13-04-2008

    verderrrrrr!

  3. #408
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Uppppppppppppppppppppppppppppieeee
    x


    Linaa (L)

  4. #409
    I LOVE HOW I LIVE!

    Reacties
    27
    23-09-2009

    ga snel verder haha
    xxx

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    65
    04-04-2008

    prachtig
    ga gauw verder

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    321
    02-06-2009

    upupupupupupup ga verder

    ...............................


  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    59
    09-05-2007

    verder..........

  8. #413
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dankjulliewel voor het uppen, ik zal zo direct beginnen met een vervolgje

  9. #414
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Dames ik wil graag even jullie mening horen over dit vervolgje hieronder, of jullie het niet leuk vinden om te lezen wat er gebeurt.
    xxie.
    Ik nam plaats op zijn schoot ook al zaten we nog in de auto, ik kon mezelf niet meer terug houden. Ik kuste hem en hij mij, zijn handen gleden door mijn haren. Voor even duwde hij mij van zich af, 'Wat' zei ik terwijl ik hem opnieuw probeerde te kussen dit lukte weer niet, hij hield me tegen. 'Laten we naar de slaapkamer gaan' zei hij. Ik knikte van oke, en deed de deur open. Vervolgens stapte ik van zijn schoot af en wachtte tot hij de deur opende. De deur ging open en hij pakte me bij mijn polsen en sleurde me naar binnen, we stonden nu in de gang. Hij trok me naar zich toe en kuste mij in mijn nek langzaam zakte hij naar beneden en kwam langzaam weer omhoog, hij tilde mij op naar de slaapkamer. Eenmaal daar aangekomen ging het er heet aan toe, hij deed mijn truitje uit en masseerde mijn borsten. Het maakte een gevoel bij me los. Vervolgens trok ik zijn shirt uit en gaf hem kusjes op zijn bovenlichaam, zijn o zo goddelijke lichaam. Vervolgens legde hij me op het bed en ik ging boven op hem liggen, hij masseerde mijn billen`. Hij bracht me naar een hele andere wereld, daar naar waar het alleen maar heerlijk is. Ik kreunde zachtjes. Hij maakte cirkeltjes met zijn tong op mijn binnen dijen, mijn nagels klemde ik in het matras. Even keek hij op en kwam weer naar boven. Hij kuste me ruw, nu deed hij zijn broek ook uit, en mijn slipje. Hij opende een la om er een condoom bij te pakken. Hij graaide even en stopte war hij mee bezig was. 'Fuck' zei hij, hij plofte naast me neer op bed. Ik keek hem verward aan. 'Wat is er' het was me onduidelijk wat er was. Hij zei dat zijn condooms op waren, hierdoor schoot ik in de lach. Hij keek me boos aan. 'Nou en ik ben toch aan de pil' zei ik hem en trok hem weer naar me toe. Hij lag nu boven op me en lachte verleidelijk naar me. Hij duwde de zijne er in. O men wat was dit goddelijk, ik wou dat dit gevoel nooit wegging. Toen hij klaar was liet hij een zucht en keek me aan. 'Je was geweldig' op de een of andere manier was ik trots op mijzelf. Ik schonk hem een lachje, we bleven even zo liggen. Na enige tijd stond hij op en liep naar de douche. 'Ga je douchen 'vroeg ik hem. Hij knikte van ja, en kwam naar me toelopen. Hij tilde me op en droeg me daarnaar toe. En voor ik het wist hadden we daar ook al de liefde bedreven.

    Mijn ogen opende ik, mijn armen strekte ik uit, mijn handen gingen door mijn haren. Mijn ogen keken uit het raam. Het was weer zover het was ochtend. Mijn ogen keken naar links en daar zag ik mijn toppertje slapen. Ik kuste hem op zijn achterhoofd, waar hij wakker van werd. Ik verontschuldigde me meteen. 'Sorry, het was niet mijn bedoeling je wakker te maken' zei ik hem. 'Dat maakt niet uit, schoonheid' zei hij. Hij deed vervolgens het zelfde als ik op het handen door de haren na. Ik kwam in zijn armen liggen en samen staarden we naar het plafond. 'Was het altijd maar zo' zei ik terwijl ik nadacht over de afgelopen weken. Hij schraapte zijn keel en keek me aan. 'Het is niet anders' ik accepteerde het maar want voor deze ene keer wilde ik het niet verpestten. Mijn handen gleden onder de dekens, ik streek ze over zijn lichaam en kwam bij zijn gevoelige plaatsje aan. Mijn handen klemde ik er aan vast en langzaam bewoog ik ze op en neer. Hij begon te lachen, 'Zo zo, je hebt er wel erg vaak zin in he ' zei hij. Ik knikte van ja en genoot van het moment. Vervolgens gleden zijn handen over mijn borsten, buik, en kwam weer aan op dat ene plekje. Jullie weten vast wel wat er daarna gebeurde.

    Ik ruimde de kamer op in de hoop mijn telefoon te vinden. De kastdeuren gingen open en dicht, de nachtkastjes ook, het matras ging omhoog, mijn ogen speurden rond. Eindelijk had ik hem gevonden hij lag onder het bed. Wat was ik opgelucht. Ik deed hem aan, gelukkig had ik nog een klein beetje batterij over. Ik zag dat ik een aantal sms'jes had van mijn broer. Deze opende ik met moeite..

  10. #415
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Upppppppppppppppp
    beetje vies maar ga verderrrr meidd !
    xx


    Linaa (L)

  11. #416
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Chell- Bekijk reactie
    Upppppppppppppppp
    beetje vies maar ga verderrrr meidd !
    xx
    dat dacht ik al zal ik dat de volgende keer weglaten?

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    99
    16-01-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie
    dat dacht ik al zal ik dat de volgende keer weglaten?

    Nee! Het is gewoon realiteit toch, dus hoezo weglaten.
    Je verwoord het juist zo mooi, dus gewoon zo houden meid!
    Ga gauw verder met je verhaal, super mooi geschreven.
    Groetjes!

  13. #418
    Bijna Lid

    Reacties
    331
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Marokaaanse Bekijk reactie

    Nee! Het is gewoon realiteit toch, dus hoezo weglaten.
    Je verwoord het juist zo mooi, dus gewoon zo houden meid!
    Ga gauw verder met je verhaal, super mooi geschreven.
    Groetjes!

    Haha, nou dat vat ik op als een complimentje.
    Ik wens jou trouwens veel plezier toe in Barcelona

  14. #419
    MVC Lid

    Reacties
    69
    06-01-2009

    je doet 't perfect meis, doe je eigen ding! nieuwe fan erbij hoor, kusje(K)

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    99
    16-01-2009

    Citaat Geplaatst door Lady-E Bekijk reactie

    Haha, nou dat vat ik op als een complimentje.
    Ik wens jou trouwens veel plezier toe in Barcelona
    Haha, dat is het ook!
    Bedankt!(K)