Marokko Community
09-09-2010 16:03:24
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Bang voor operaties.

Reageer

Opties
Oud 26-11-2009, 13:11   #16
kaatke
MVC Lid

kaatke is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 33
kaatke komt net kijken
Credits: 0
Graag gedaan :-)

Het was niet mijn bedoeling om je bang te maken meid! Jaa dat klopt van die 2 tot 4 dagen, maar je krijgt ook elke dag een behandeling bij de mondhyg. want je zult je tanden niet kunnen poetsen, vandaar dat t bij mij wat langer duurde. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je gauw naar huis kunt!

Ja meis maar t resultaat mag er wezen!

Naar boven Reageren met citaat

Oud 24-12-2009, 21:17   #17
Fragrances
Tawakoel 'ala Allaah

Fragrances is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 888
Fragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaanFragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaanFragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaanFragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaanFragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaanFragrances is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Credits: 0
Citaat:
Geplaatst door Bogossa. Bekijk reactie
Binnenkort word ik aan mijn knie en bovenste kaak geopereerd. Sinds klein werd ik geopereerd aan keel\neus amandelen en buisjes. Ik vond zo'n ziekenhuis bezoekje leuk totdat ik een kapje kreeg. Die vond ik vies. Nu krijg ik met grote operaties te maken en zie het echt niet zitten. Ik ben zo bang, dat er iets mis gaat en niet meer wakker word. Natuurlijk, moet ik zo niet denken en een mens kan op elke moment doodgaan. Zelfs als je onschuldig tv kijken, kunnen de engelen van allah swt je ziel meenemen. Wie is er ook bang voor operaties? Of ben ik de enige....

Aaah is het bijna zover !!!! Wanneer word je geopereerd?
Wel laten weten hoe het was , kan ik me alvast voorbereiden
Allahi3awnek !

Naar boven Reageren met citaat

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 16:03.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media