Marokko Community
31-07-2010 10:17:41
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Bang voor operaties.

Reageer

Opties
Oud 26-11-2009, 08:41   #1
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 7.801
Bogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populair
Credits: 0
Bang voor operaties.

Binnenkort word ik aan mijn knie en bovenste kaak geopereerd. Sinds klein werd ik geopereerd aan keel\neus amandelen en buisjes. Ik vond zo'n ziekenhuis bezoekje leuk totdat ik een kapje kreeg. Die vond ik vies. Nu krijg ik met grote operaties te maken en zie het echt niet zitten. Ik ben zo bang, dat er iets mis gaat en niet meer wakker word. Natuurlijk, moet ik zo niet denken en een mens kan op elke moment doodgaan. Zelfs als je onschuldig tv kijken, kunnen de engelen van allah swt je ziel meenemen. Wie is er ook bang voor operaties? Of ben ik de enige....

Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -

Naar boven Reageren met citaat

Oud 26-11-2009, 08:47   #2
Labella_Beauty
Underconstruction

Labella_Beauty is Offline
Reacties: 768
Labella_Beauty komt net kijken
Ikoun gair geer inschallah
allah isafik

Oud 26-11-2009, 08:58   #3
Kaoutar84
* love you *

Kaoutar84 is Offline
Reacties: 5.626
Kaoutar84 maakt een goede startKaoutar84 maakt een goede start
komt goed meid.. allah ie sjafiek ik ben ook zo en mijn pijngrens is ergggg laag. Ik ben vorige week, na 2 jaar, bij een tandarts geweest.. 2 jaar heb ik het uitgesteld echt een ramp oe safie!! gelukkig had ik niks maar was een ramp! hele week heb ik erover gepraat en toen ik in de wachtkamer zat ging ik dood van de zenuwen.. de tandarts zei je bent zenuwachtig he ik zo haha is dat goed te zien.. Hij zo jaa overduidelijk.. ik zo ik snap het niet.. het slaaaat nergens op en hoef niet bang te zijn maar toch!! maar goed gelukkig had ik niks..

Oud 26-11-2009, 09:01   #4
oemtarik
MVC Lid

oemtarik is Offline
Reacties: 3.898
oemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaanoemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaanoemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaanoemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaanoemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaanoemtarik is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door Bogossa. Bekijk reactie
Binnenkort word ik aan mijn knie en bovenste kaak geopereerd. Sinds klein werd ik geopereerd aan keel\neus amandelen en buisjes. Ik vond zo'n ziekenhuis bezoekje leuk totdat ik een kapje kreeg. Die vond ik vies. Nu krijg ik met grote operaties te maken en zie het echt niet zitten. Ik ben zo bang, dat er iets mis gaat en niet meer wakker word. Natuurlijk, moet ik zo niet denken en een mens kan op elke moment doodgaan. Zelfs als je onschuldig tv kijken, kunnen de engelen van allah swt je ziel meenemen. Wie is er ook bang voor operaties? Of ben ik de enige....

komt goed inscha allah
vraag anders om een kalmeringsmiddel, het is niet fijn om onder het mes te gaan maar komt inscha allah goed

Oud 26-11-2009, 09:08   #5
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Bogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populair
Citaat:
Geplaatst door Labella_Beauty Bekijk reactie
Ikoun gair geer inschallah
allah isafik
Ameen. Shokrane voor je dua schat.

Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -

Oud 26-11-2009, 09:11   #6
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Citaat:
Geplaatst door Kaoutar84 Bekijk reactie
komt goed meid.. allah ie sjafiek ik ben ook zo en mijn pijngrens is ergggg laag. Ik ben vorige week, na 2 jaar, bij een tandarts geweest.. 2 jaar heb ik het uitgesteld echt een ramp oe safie!! gelukkig had ik niks maar was een ramp! hele week heb ik erover gepraat en toen ik in de wachtkamer zat ging ik dood van de zenuwen.. de tandarts zei je bent zenuwachtig he ik zo haha is dat goed te zien.. Hij zo jaa overduidelijk.. ik zo ik snap het niet.. het slaaaat nergens op en hoef niet bang te zijn maar toch!! maar goed gelukkig had ik niks..

Ameen. Ik was ook bang voor de tandarts en moest zelfs huilen. Nu nog steeds hoor, alleen huil en schreeuw ik niet meer. Toch blijf ik operaties enger vinden. Ze geven je een spuit of ruggenprik en foetsieeeeeeeeee je bent een uurtje of 2 weg van alles en iedereen. Zo freaky!

Oud 26-11-2009, 09:13   #7
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Citaat:
Geplaatst door oemtarik Bekijk reactie
komt goed inscha allah
vraag anders om een kalmeringsmiddel, het is niet fijn om onder het mes te gaan maar komt inscha allah goed
Dankjewel. Ga ik vragen insha'Allah. Krijg je dat via een spuitje ofzo?

Oud 26-11-2009, 11:13   #8
kaatke
MVC Lid

kaatke is Offline
Reacties: 33
kaatke komt net kijken
Hey meis ik ben ook niet zo lang geleden geopereerd aan me kaak, en ik heb me toch een lage pijn grens! Maar met 2 prikjes in me infuus en weg was ik, daarna flink aan de morfine je voelt je behoorlijk duf. Maar gair insha allah. T komt allemaal wel goed met allahs wil!

Sterkte alvast

Oud 26-11-2009, 11:31   #9
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Citaat:
Geplaatst door kaatke Bekijk reactie
Hey meis ik ben ook niet zo lang geleden geopereerd aan me kaak, en ik heb me toch een lage pijn grens! Maar met 2 prikjes in me infuus en weg was ik, daarna flink aan de morfine je voelt je behoorlijk duf. Maar gair insha allah. T komt allemaal wel goed met allahs wil!

Sterkte alvast
Hello,

Shokrane voor je reactie en geruststelling. Die operatie vind pas in 2010 plaats en ik schijt nu al in m'n broek. Maar goed, wie mooi wil zijn moet een beetje pijn lijden. Morfine heb ik nog nooit gehad. Mijn moeder wel en volgens haar wordt je er beetje ''high'' van.

Maar hoe gaat het nu met je? Is je kaak mooi geworden en heb je geen last van stijve lippen?

Oud 26-11-2009, 11:34   #10
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Nog een vraagje:

Ik las ergens dat je van zo'n operatie alleen maar vloeibaar eet en daardoor afvalt. viel jij ook af? Ikzelf vind het niet erg hoor. Die 13 overtollige kilo's waar jaren mee zit mogen met alle plezier af.

Oud 26-11-2009, 11:44   #11
kaatke
MVC Lid

kaatke is Offline
kaatke komt net kijken
hahahaha schat je mag vla, boullion, soep en veel drinken! Mijn kaken werden op elkaar gehouden door elastiekjes en ze hebben een klein gaatje gemaakt tussen me tanden....zodat er een rietje door heen kan.

Mijn normale gewicht was 62 kilo (ben dan ook 1.72) en nu weeg ik maar liefst 56 kilootjes!!!

Niet schrikken als je wakker wordt er ligt dan ijs met verband om je gezicht en je gezicht zal behoorlijk opgezwollen zijn. Maar gair insha allah.

Mijn kaakoperatie verliep hamdoulilah goed, alleen heb nog geen gevoel aan me lippen maar dat duurt nog wel even.

Als je vragen hebt hoor ik t graag van je.

Oud 26-11-2009, 12:07   #12
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Citaat:
hahahaha schat je mag vla, boullion, soep en veel drinken! Mijn kaken werden op elkaar gehouden door elastiekjes en ze hebben een klein gaatje gemaakt tussen me tanden....zodat er een rietje door heen kan.

Mijn normale gewicht was 62 kilo (ben dan ook 1.72) en nu weeg ik maar liefst 56 kilootjes!!!

Niet schrikken als je wakker wordt er ligt dan ijs met verband om je gezicht en je gezicht zal behoorlijk opgezwollen zijn. Maar gair insha allah.

Mijn kaakoperatie verliep hamdoulilah goed, alleen heb nog geen gevoel aan me lippen maar dat duurt nog wel even.

Als je vragen hebt hoor ik t graag van je.
Klopt. Ik heb zo'n boekje met informatie over de operatie. Gaatje tussen de tanden? How? Gaan ze ook aan mijn tanden zitten?

Brrr ijs, voelt dat niet koud of nie? Amai ik heb van mezelf al bolle wangen. Dus ze worden nog boller.

Hoelang bleef je in het ziekenhuis en waneer mochten die draden enzo weg?

Oh afvallen zou ik ideal vinden. Ik ben 1.55 lang en weeg 66 kg. Wil naar mijn oude gewicht 53 kg. Dan ben ik niet te dik en niet te dun. Kreeg je honger?

Oud 26-11-2009, 12:23   #13
kaatke
MVC Lid

kaatke is Offline
kaatke komt net kijken
Ooh sorry heb me verkeerd uitgedrukt, wat ik bedoelde is ze laten ruimte tussen je boven en onderkaak zodat je je rietje er tussen kunt proppen zeg maar.

Valt mee hoor met dat ijs, je moet wel anders is je gezicht zo opgezwollen en duurt t alleen maar langer en langer voordat zwelling weg is. Het enige wat je krijgt is een infuus voor vocht, je bent de eerste dagen behoorlijk misselijk van je narcose.

Vraag aan je familie, man, vrienden als ze langskomen om goedemorgen of fruitonbijt of vifit iets wat drinkbaar is en je maag vult, want de soep (behalve groentesoep) die zeven ze hou je alleen t water zeg maar. Echt bah!

Heb een weekje in t ziekenhuis gelegen. Heb wel veel pijn gehad en t was ook echt afzien (ik probeer je niet bang te maken) maar je krijgt me een partijtje honger, op een gegeven moment droomde ik over brood! Heb na 2 maanden pas brood kunnen eten.

Oud 26-11-2009, 12:30   #14
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Citaat:
Ooh sorry heb me verkeerd uitgedrukt, wat ik bedoelde is ze laten ruimte tussen je boven en onderkaak zodat je je rietje er tussen kunt proppen zeg maar.

Valt mee hoor met dat ijs, je moet wel anders is je gezicht zo opgezwollen en duurt t alleen maar langer en langer voordat zwelling weg is. Het enige wat je krijgt is een infuus voor vocht, je bent de eerste dagen behoorlijk misselijk van je narcose.

Vraag aan je familie, man, vrienden als ze langskomen om goedemorgen of fruitonbijt of vifit iets wat drinkbaar is en je maag vult, want de soep (behalve groentesoep) die zeven ze hou je alleen t water zeg maar. Echt bah!

Heb een weekje in t ziekenhuis gelegen. Heb wel veel pijn gehad en t was ook echt afzien (ik probeer je niet bang te maken) maar je krijgt me een partijtje honger, op een gegeven moment droomde ik over brood! Heb na 2 maanden pas brood kunnen eten.
Ah zo. Ik dacht al huh gaan ze ook aan m'n tanden zitten. Brrr wollah je maakt me bang. infuus vind ik zo eng. Thanks voor de tip. Zal ik doen insha'Allah. Denk dat ik echt meer dan 10 kg ga afvallen en als mensen mij na de operatie gaan zie zo gaan kijken . Wow weekje is wel lang. Volgens de kaakchirurg blijf ik 2 a 4 dagen in het ziekenhuis en als alles goed gaat, mag ik zsm naar huis. Dus je krijgt honger. Ik vind brood ook heerlijk en elke ochtend neem ik een tosti. 2 maanden geen tosti's.

Choukrane bezaf voor de info.

Oud 26-11-2009, 12:35   #15
mama_lief
lid of the CREW

mama_lief is Offline
Reacties: 20.478
mama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingsliedmama_lief is de melodie van ons lievelingslied
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Allah ieshafiek! allah ie3awnek incha allah

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:17.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media