1. #31
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    deze topic vind ik geweldig ik steek hier echt wat van op tnx meiden

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    266
    17-09-2003

    deze topic is echt goed. ik kijk al uit als ik trouw inshallah. ik vraag me af of hij ook zo romantische zal zijn.
    De ogen die tranen laten uit liefde voor AllAH zijn de ogen die het paradijs zullen zien.

  3. #33
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Hahahahaha tjonge jonge wat was het toch lachen met deze topic!
    Heel wat verhalen kwamen bekend voor..Vooral die van Yasmina!
    Hahaha Saloua, echt gelijk heb je!Paar dagen geleden was ik jarig..nou je wilt niet weten, ik begon al een maand van tevoren hintjes te geven...

    Ik ging helemaal stuk over die reactie van Yasmina van toen ze dus zich had opgemaakt en sexy had gedresst en haar man gelijk kwam met "Had je dat op je werk ook al aan?"
    Hahha is mij namelijk ook overkomen..Ik kwam thuis van school, kleedde me gelijk om en maakte me klaar..
    ze3ma sexy..Yeah sure!
    Ik voel me helemaal gataarlijk..dacht safie meneer gaat achterover vallen...En jahoor..Het eerste wat ik zie en hoor is; Meneer slaat zijn handen op zijn hoofd en zegt : "Wilie wilie, mshieta hakda berra?"
    Ik dacht toen ook al gelijk SAFIE NOOOOOIIITT MEER!
    Of wat hij ook vaak deed was dat ie zei "HAdie keswa daba?Mat7eshmiesh 7da goetek oe bak?"
    Ewa dat ging een tijdje zo, wa7ed n7ar ontplofte ik, ik dus zweren : Ik ga nooooooooooit meer wat leuks voor je dragen, noooooooooittt meer mijn haren kamen, noooooooooooitt meer me opmaken en nooooooooittt meer douchen!
    Dan mag je eens zien of je nog steeds zo gaat zeuren!
    Zo gezegd zo BIJNA gedaan..Ik dus de volgende dag mijn haren helemaal in de war gooien , wa7ed oude pyama aantrekken waar een museum zich nog voor zou schamen om het als antieke stuk te houden en expres k7ol onder mijn ogen zet en dan uitwrijven..
    Kortom echt een ghoela zoals wij dat zeggen..( Eerste klas heks.. )
    Fe sba7 loop ik naar de woonkamer toe waar hij al zat met mijn broers...Mijn broers me echt geschokt aankijken en hij zat er heel erg geamuseerd bij met een sneaky glimlachje..
    Ok ok..Ik stoer doorlopen zo van 'Talk To Mine hand' !
    Kom ik mijn vader tegen op de gang krijg ik opeens wa7ed uitbrander..wa7ed uitbrander..nee , dat wil je gewoon niet meemaken!!
    "Shnoe had el 7alla, mat7eshmiesh?ma3endekshie el keswa??Oe shnoe hada, oe shnoe hada etc etc"
    sooooo ik schaamde me diep joh!Vooral omdat ik vol kapsones de kamer uitliep en dan net mijn vader tre die me dus deze uitbrander gaf..ik voelde me zo vreselijk klein!
    En al helemaal toen ik mijn broers en man helemaal stuk hoorde gaan in de woonkamer..Toen ik boos de trap afliep en dus weer langs de woonkamer moest gingen ze het al helemaal gieren van het lachen!
    Later toen ik me weer leuk kleedde..en naar boven ging trok mijn man me plots een kamer in zegt ie heel gemeen en met een sneaky lachje "Eigenlijk zag je er heel erg sexy uit in die pyama"!
    Woow ik kon m wel opvreten van de djnoen!!

    Met mijn man is het ook echt altijd lachen, hij maakt echt van die opmerkingen en van die acties dat je ze gewoon niet kunt vergeten!

  4. #34
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    hahahaha Sadgirl2004...was echt lachen met jullie verhaaltjes..niet normaal...leuke avontuurtjes maken julllie mee zeg. Wel ik zou zeggen, ga zo door...amusement gegarandeerd


    groetjes

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.016
    17-02-2004

    Hahaha, ik viel bijna van m'n stoel voor lachen bij het lezen van al die plundertjes...

    Ik moet meteen aan een avond denken toen ik als verrassing van die high heels, schoenen met bijna 15 cm hakken droeg en me sexy op heb gemaakt...zijn reactie: "Oh mijn God, de nieuwe Laminaat, je maakt em helemaal kapot met die schoenen!!!! Hij zich over de vloer geworpen om naar sporen te zoeken van de schoenen...
    Wat was ik kwaad joh!!!
    De hele avond heeft die verpest met z'n reactie.
    Ik dus naar de kamer gelopen en m'n slabber pyama aangetrokken en de schoenen in het hokje gegooid.
    Maar achteraf heeft die wel zijn excuses aangeboden en wilde dat ik me weer zo opdress. Nee hoor, deed ik niet... in plaats daarvan mocht hij mij de hele avond masseren.
    Hihihi...

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    142
    11-12-2003

    hallooooo lady's

    Ik lig echt in een deuk, volgens mij zijn onze mannen echt allemaal hetzelfde....ik zweer het... (marokkaans bloed) Niet normaal....
    Soms draag ik als het echt warm is, zzzo'n heel kort en bloot jurkje aan .Mn man meteen: Wat is er met jou.......als de buren je maar niet zien....... (meteen gordijnen dicht hahaha ...nee hoor geintje, zo erg is het ook al weer niet)
    Maar iets wat ze niet gewend zijn vinden ze gewoon raar ...denk ik! Nou, ik loop lekker in mn gewone kloffie rond hoor thuis, want volgens mij hebben die mannen het liefst dat je niks aan hebt...hahahaha

    En inderdaad .romantiek is ver te zoeken..met een kind en een baan , race je gewoon door het leven , soms denk ik nog wel eens aan toen ik nog geen kind had..toen was er wel meer romantiek..weekendjes weg enzo zijn perfect ...en absluut ..een vakantie is de oppepper voor je relatie.
    Maar wij proberen nu een dag in de week echt vrij voor elkaar te maken en iets leuks te doen....en daar heb ik nu ook vrede mee
    Voor de dames zonder kind zou ik zeggen: geniet van je vrijheid en van elkaar........... (met kind wordt alles heel anders , ook al bestaan er oma's, er bestaat helaas ook een schuldgevoel)..

    groetjes saffa

  7. #37
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Hahahhaha dit is echt vrselijk lachen!
    we zouden onze mannetjes bij elkaar in een hokje stoppen en een therapeut erbij gooien!!

    Of we sparen met z'n allen voor onze mannetjes
    een tripje richting Dhr. Phill!

  8. #38
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium


    Wat een verhalen!!!


    SadGirl supergrappig!


    Marokkaanse mannen hé?

    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  9. #39
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    waaahahahaha ik lig echt in een deuk hier.
    Vooral dat verhaal over die laminaat! Ik heb precies hetzelfde gehad! In paniek heel de vloer afzoeken naar putjes want stel je voor dat het beschadigd was hihi.
    Een keer had ik heel romantisch een kort jurkje ook aan getrokken en wachtte dus op m (hihi ik lach nog na) , komt tie thuis het eerste wat hij zegt is "Wat heb jij nou aan??? en "MARIOOOOOOOO" refererend naar die reclame van die pizza en dat mens met cup D die over die heuvel rent. (ik gaf nog borstvoeding vandaar die omvang ) TJAK! weg romantische bui hahaha. Ben ook maar naar boven gelopen en heb een xl size huisjurk aangetrokken. Hij heel beteuterd "waarom nou??"

    Marokkaanse mannen hebben veel met elkaar gemeen zo te lezen maar dat geldt denk ik ook voor ons vrouwen
    Wat saffa3 zegt over schuldgevoel klopt als een bus!! Schuldgevoel tegenover je (schoon)moeder omdat je je kind bij haar laat terwijl je gaat amuseren maar bovenal schuldgevoel tegenover je kind omdat je het gevoel hebt haar in de steek te laten.
    Niets is wat het lijkt

  10. #40
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    dames echt bedankt ik heb gisteren een topavond gehad met mijn mannetje dankzij deze topic

  11. #41
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Je maakt me nieuwsgierig, wat heb je dan gedaan?

    Je hoeft natuurlijk niet in details te treden
    Niets is wat het lijkt

  12. #42
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    oooo deze verhalen zijn echt lachen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    836
    22-10-2002

    ik heb vreselijk gelachen om jullie verhalen dames!!!! iedereen kijkt me hier op school nu gek aan. ik ken de verhalen ook. ben zelf niet getrouwd, maar krijg vaak getrouwde vriendinnen over me heen, die vragen of ik aub iets romantisch wil verzinnen voor ze. mannen hebben altijd zoiets van: ja maar schat, je weet toch dat ik van je hou, daar heb ik toch geen reisje voor nodig. of: welke vriendin of serie heb je nu weer geraadpleegd. we leven niet in een sprookje hoor. zet die romans eens opzij, en maak het eten klaar! pff mannen. .... en dat van Dr Phill, hmm lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee! alhoewel, volgens mij moeten we voor onze Marokkaanse jongens eens wat veel krachtigers hebbenn!!




    Wees als je kunt voor anderen, een blijde zonneschijn. Dan zal ook jouw leven, niet zonder stralen zijn.


  14. #44
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door Mysticalia


    Wat een verhalen!!!


    SadGirl supergrappig!


    Marokkaanse mannen hé?


    Jazeker, dat zijn nou onze Marokkaanse mannen!

  15. #45
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door habiba24
    :boogie: :letsparty

    hoera, hij heeft eraan gedacht. we zijn vandaag 4 jaar getrouwd en mijn man heeft eraan gedacht. wat vinden jullie daarvan. hij deed net alsof hij het vergeten was, heeft vanochtend niks erover gezegd, dus ik heel teleurgesteld maar met het huishouden begonnen. totdat hij van zijn werk belde en zie kijk eens in de linnenkast achter de handdoeken. dus ik naar boven rennen. en daar vond ik een mooi fotolijstje met een foto van ons samen voor ons trouwen met een superleuk kaart, en ik zou vanavond nog meer krijgen .dus meiden hij is dit jaar geslaagd. ik bedoel niet het cadeautje maar het feit dat hij eraan gedacht heeft.
    Salaam Meid,

    Wat fijn voor je zeg!
    Maak er een leuke dag van..