1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.499
    09-09-2009

    Je kunt beter niet naar haar toe stappen maar ervoor zorgen dat Allaah jou beschermt tegen het kwade en jouw gezin. Dat kun je enkel doen door Allaah te vrezen en goede daden te verrichten en zoveel mogelijk daden van ibadah te verrichten en dua te doen in de derde deel van de nacht.

    Moge Allaah jullie en ons beschermen tegen de tovernarij van de tovenaars en al hun werken, amien.

    www.sincerehearts.nl
    www.an-nasieha.nl


  2. #47
    Übergeek

    Reacties
    1.042
    18-11-2009

    Citaat Geplaatst door Da3wah Bekijk reactie
    Voor het geval jullie uitspraken gaan doen, heb ik hier een ahadieth die het toestaat en natuurlijk ook logisch waarom dit dient te gebeuren... ze weten dat het zwaar haraam is en alleen tot vernietiging brengt en alsnog zijn ze Allah ongehoorzaam:

    The saahir should be forced to undo what he has done, if his identity is known. It should be said to him, “Either you undo what you have done, or you will be executed.” After he has undone it, he should still be executed by the authorities, because the saahir should be killed without being asked to repent, according to the correct view. This is what was done by ‘Umar, and it was narrated that the Messenger (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The punishment of the saahir is to strike him with the sword (i.e., execute him).” When Hafsah Umm al-Mu’mineen (may Allaah be pleased with her) found out that a slave woman of hers was dealing with sihr, she killed her.
    Is het niet zo dat men het heft niet in eigen handen mag nemen in zowel een islamitische alsook een niet-islamitische staat.


  3. #48
    Übergeek

    Reacties
    1.042
    18-11-2009

    Citaat Geplaatst door mehemed81 Bekijk reactie
    Assalaam Mu'alajkum,

    Beste broeder een aantal zaken over de tekst die je geplaatst hebt, allereerst gaat het hiet niet om een hadeeth maar om een uitspraak van een geleerde, de uitspraak is juist, aan het eind staat wel een overlevering van de Profeet(vrede zij met hem).

    De uitspraak hierboven dat een sahir gedwongen dient te worden om de sihr ongedaan te maken is juist , alleen wordt deze verkeerd begrepen.
    Het gaat hierom een land waar shari'a is en waar de authoriteiten die een sahir hebben gepakt deze sahir moeten dwingen om alle sihr die hij/zij heeft gedaan ongedaan te maken, en daarna zal de hadd(straf) worden voltrokken en dat is de dood(volgens de meest correcte van de meningen van de fuqaha).
    Dit is het punt wat dus verkeerd wordt begrepen, het is niet weggelegd voor de burger, dit is enkel en alleen voorbehouden aan de authoriteiten, die de sahir nadat hij schuldig verklaard is door de rechter, dwingen om alle sihr ongedaan te maken en daarna zal hij alsnog tot dood veroordeeld worden. Dit is ook hetgene wat in de tekst staat, maar ik zal wat meer bewijzen hieromtrent geven.



    Zo zegt Shaych Sulayman Al-'Alwaan:


    وحين يثبت وصف السحر على شخص ما : فإنه يقتل وجوباً ، فقد ثبت ذلك عن جماعة من الصحابة ، ولكن ليس لآحاد الناس إقامة الحدود دون أمر السلطان أو من يقوم مقامه ؛ لأنه يترتب على إقامة الحدود دون ولاة الأمور فساد وزعزعة للأمن وذهاب هيبة السلطان . انتهى

    Vertaling:

    Wanneer het bewezen is dat een persoon schuldig is aan tovenarij(sihr), dan moet hij gedood worden. Dit is bewezen door een groep metgezellen(sahaba), maar het is niet toegestaan voor een individu om deze straf te voltrekken zonder de toestemming van de heerser of iemand die zijn plaats inneemt, omdat het voltrekken van een straf zonder toestemming van de heerser kan lijden tot Fasad(chaos) en verstoort hiermee de veiligheid in de samenleving en ondermijnt de macht/positie van de heerser.

    Dit is dus voor wat betreft dit, dus beste broeder wat topicstarter wil en ik richt me nu tot haar is niet toegestaan, omdat het zowiezo iets heel anders is dan wat hierboven wordt beschreven, boven wordt het uitvoeren van de shari'a beschreven, er wordt niet aan een sahir gevraagd sihr weg te halen door sihr(nusrah) of het smeken van een sahir om iets weg te halen, beide zijn verboden en het is een daad van kufr, en shirk. Dus aan TS ik neem aan dat je bid, en dus zeg je min. 17 x per dag tegen Allah, Jou aanbidden wij en Aan jou vragen/smeken wij.

    En nu wil je dit doen aan een sahir, het bezoeken van een sahir is alleen toegestaan in 1 geval zoals Shaych ibn 'Uthaymeen in 1 van zijn fatawa heeft gezegd. Iemand die de sahir wil ontmaskeren, en dit dient te gebeuren door een persoon die stevig staat in zijn 'aqeedah, een sterke imaan heeft en degeleijk kennis, als ik je verhaal lees ontbreekt het bij jou bij al deze zaken.

    Jij wilt naar een menselijke shaytaan gaan die het vuil van deze wereld is, denk je wat te bereiken? Zelfs al smeek je, zal deze sahir je vernederen daar, door je zaken te vragen te doen, zoals nog meer shirk, kufr of zelfs een daad in natura en daarna doet hij gewoon sihr bij je, want hij ziet dat je wanhopig en zwak bent, deze viezerikken kennen geen medelijden of goedheid, daarom is hij/zij een sahir.

    Verder vraag ik mij af hoe jij nou kan weten welke sahir bij jou sihr heeft gedaan, dit is onmogelijk om te weten, tenzij de sahir het jezelf vertelt en dan heb je deze dus bezicht.

    Als jij zegt dat je al jaren lang last van hebt en niet genezen bent, dan kan dat liggen aan een aantal zaken, bega je nog zondes, doe je voldoende roqya op de juiste manier enz.

    Omdat ik absoluut niet wens dat je naar een sahir gaat bied ik je het volgende aan, ikzelf ben een raaqi, stuur een mail met al je symptomen die je hebt, en vertel je verhaal in het kort, ik zal dan kijken hoe we het beste aan kunnen pakken.

    Wa Salaam Mu'alajkum,
    Zo te zien heeft iemand het al voor je uitgelegd, Al'hamdulillaah.


  4. #49
    ...

    Reacties
    3.026
    02-04-2004

    Een ieder die haar aan deze informatie helpt, zal zelf ook zijn vingers hieraan branden, want deze persoon is dan ook medeplichtig!
    "We will never recognise Israel. There is nothing called Israel, neither in reality nor in the imagination."

    “Laa ilaaha illa anta, subhaanaka, inni kuntu min al-dhzaalimien''

  5. #50
    ouderwets

    Reacties
    190
    20-07-2009

    dames lees eens goed!!! ze wil geen sihr doen alleen vragen of ze ermee wilt stoppen, ze wil alleen praten met die vrouw!!!!



    eerst lezen dan pas antwoorden
    There is an inner beauty about a woman who believes in herself, who knows she is capable of anything that she puts her mind to. The strength and determination of a woman who follows her own path, who isn't thrown off by obstacles along the way. A woman whose confidence comes from experiences; who knows she can fall, pick herself up, and move on..

  6. #51
    I'm addictive

    Reacties
    2.287
    01-12-2006

    Citaat Geplaatst door Rachid_adam Bekijk reactie
    Wat is er mis mee als zij die vrouw wilt opzoeken en ze wilt met haar praten door te zeggen dat ze ermee moet stoppen?

    Ik denk dat als jij al 10 jaar bezeten bent, je weet wie degene is die telkens weer si7r bij jou doet, dat je ook naar degene wilt gaan om effe iets duidelijk te maken.

    ik dacht dat een awayger iets slimmer was.

    denk je werkelijk dat dat haar doelstelling is. of gewoon aan haar adres komen en een of ander vent aan haar binden.

    sommige zijn laag dan de stoeptegel. trouwens sommige mannen kunnen er ook wat van hoor, als ze bezitten en een vrouw begeren gaan ze ook tot zulke laag acties

    money talks, bullshit walks.(voor marokko.nl oma s)


    http://www.youtube.com/watch?v=LzG0UPNOKWI

  7. #52
    Account overgenomen!

    Reacties
    8.467
    31-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb veel verhalen over die ene Joodse vrouw gehoord en het schijnt (allahoe3lam of dat waar is) dat ze een hond op een koran laat pissen zodat ze shor kan doen lay7fed.
    Een leven gevonden

  8. #53
    Übergeek

    Reacties
    1.042
    18-11-2009

    Citaat Geplaatst door .CoCo. Bekijk reactie
    Ik heb veel verhalen over die ene Joodse vrouw gehoord en het schijnt (allahoe3lam of dat waar is) dat ze een hond op een koran laat pissen zodat ze shor kan doen lay7fed.
    Wal 'ayaadu billaah, de vrouw is de duivel zelve. Moge Allaah haar leiden en indien Hij haar niet wenst te leiden, moge Hij haar vernietigen en vernederen in deze dunya en in al aakhira. Amien.


  9. #54
    ...

    Reacties
    1.040
    17-05-2009

    Citaat Geplaatst door DeSmurf Bekijk reactie
    Gaan moslims tegenwoordig naar joodse tovenaars om hun broeders en zusters in de Dien schade toe te brengen?!


    Aan TS: Moge Allah genezing brengen en de sihr van sahir die met de shayatien werkt verdelgen en vernietigen,moge Allah deze verderfzaaiers leiden en indien zij de leiding weigeren,moge Hij hun vernietigen met hun eigen handen en het kwaad op hen doen terugkeren.Houdt het vol en laat je niet kennen en heb geduld en doe veelvuldig ruqya en wees standvastig.

    Allahomma ameen vervloekte tovennaars..

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    71
    09-01-2005

    pffff marokkanen lezen joodse vrouw en vallen gelijk aan , ze hebben de tekst niet eens verder gelezen

    niemand die haar met nummer om adres helpt

    ze geeft toch aan dat ze met haar wil praten en misschien geeft ze haar MEER geld dan die vrouw die naar haar toe gaat
    om te stoppen dan doet ze niks verkeerd ze koopt als het ware gewoon rust en vrede en dat is haar goed recht na 10 jr ellende
    die shit is gevaarlijk men wordt ziek je kan zelfs daar dood aan gaan ,

    en als zij niet gelovige was dan zou ze haar laten neer schieten of sihr terug doen ,, zij zoekt enkel een oplossing

    ik wens je echt veel sterkte ,ik kan je helaas ook niet aan helpen
    ik wist niet eens dat je in nl joden hebt ik hoor meestal dat je veel joden in belgie hebt

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    4
    28-02-2015

    Mensen met een zwak geest verstand trappen hier altijd net zoals appie die gelooft in fabeltjes en je daarmee op straat gekmaakt. Zonde voor mijn tijd get a life, ga iets goedsdoen!!!

  12. #57
    MVC Premium

    Reacties
    53
    06-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Beoefenaars van sihr ik hoop dat ze hun handen benen tong en ogen verliezen. Er worden mensenlevens kapot gemaakt. Door sihr is mijn man ook al bijna 2jaar weg, en dit gelijk na mijn bevalling. Ik vertrouw op Allah st.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    ja precies naar haar toegaan heeft geen nut die vrouw krijgt daar geld voor en zal er zeer zeker niet mee stoppen j kn beste Allah swt vrezen en uitzoeken wie naar die vrouw toegaat

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    5
    01-04-2024

    Citaat Geplaatst door marokanisch Bekijk reactie
    ik zie dat er niemand is die haar kent???????
    Heb je haar gegevens gevonden?

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    5
    01-04-2024

    Opzoek

    Citaat Geplaatst door marokanisch Bekijk reactie
    hoezo begrijpen jullie het niet ik zeg niet dat ze me gaat vrezen maar ja laat maar als dat je enige commentaar is hou dan aub voor je ok ik heb niet om jou mening gevraagd anders had ik het er wel ingezet ok

    Hey
    Heb je haar gevonden? Kan je mij een bericht sturen aub?