1. #31
    -

    Reacties
    2.493
    30-10-2008

    Citaat Geplaatst door hallallove Bekijk reactie
    la hawla wa la koewata illa biellahie el 3aliyoe el 3adiem

    Ik snap jou topic dus echt niet. Je zegt dat er steeds sihr wordt gedaan, maar je bent te moe om roqya te doen? En je wil nu naar de 'bron' toe als een soort 'superwoman' om haar tegen te houden? Vergeef me mijn sarcasme, maar iemand die Allah niet vreest zal jou zeker niet vrezen.

    Stel het lukt je om haar zo ver te krijgen medelijden met je te hebben, hoe zit het met de sihr die je al geraakt heeft? Daar dien je sowieso roqya behandeling voor te doen. En niets anders dan roqya is toegestaan.

    Moge Allah je genezen, ameen.
    Hier heb je het antwoord, had het niet beter kunnen verwoorden.
    There are three things extremely hard. Steel, a diamond, and to know one's self.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    hoezo begrijpen jullie het niet ik zeg niet dat ze me gaat vrezen maar ja laat maar als dat je enige commentaar is hou dan aub voor je ok ik heb niet om jou mening gevraagd anders had ik het er wel ingezet ok
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi:

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Citaat Geplaatst door marokanisch Bekijk reactie
    volgens mij begrijpen jullie me niet de vrouw die sihr doet die joodse doet dat in opdracht van die marokkaanse vrouw en zij doet dat voor geld!tuurlijk weet ik dat zij niet wakker ligt en die marokkaanse vrouw heb ik al op aangesproken en gezegd wat wil je nu maar ze lachte en verklaarde ons voor gek en haar man ook we hebben het geprobeerd maar ze luistert niet en ze gaat gewoon door en hoe ik weet dat zij het is nou omdat ik haar een paar keer op heterdaad betrapt heb oke en het is zo een lange verhaal en als ik sirk wilde plegen had ik allang naar een imam kunnen gaan en haar ook gek maken snap je zo moeilijk is dat niet ik ben godvrezend en geloof dat ze haar straf krijgt dus al die mensen die oordelen hou het voorjezelf als iemand iets plaatst hoef je niet meteen in de aanval te gaan snap je ik wil informatie en niet van die verhaaltjes want geloof mij als ik haar dood wil hebben is dat zo gepiept maar ik kijk naar haar kinderen en haar man snap je ik heb nog wel een hart en ik wil niet dat een familielid in de gevangenis beland om die trut maar ja als je info hebt graag anders hou het voor je ik ben dat beu die zogenaamde moslims die mij komen vertelllen hoe ik het wel niet moet doen alsof wij de grootste sijatns zijn !!!!!!!
    Je uitspraken laten zien hoe godvrezend je bent. Als je het allemaal zo goed weet waar doe je het niet in plaats hier een topic te openen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.636
    22-11-2009

    ik denk al wat moet jij nou met een joodse vrouw

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    Je uitspraken laten zien hoe godvrezend je bent. Als je het allemaal zo goed weet waar doe je het niet in plaats hier een topic te openen.

    ???????????????????????????????????
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi:

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    3.857
    03-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Sobhana Allah deze topic. Waar gaat deze wereld naartoe.

    marokanisch, ik begrijp je dat je opeen gegeven moment zat bent en dat je uiteindelijk wilt dat het ophoudt. Maar al die beproevingen wat jij doormaakt, komt van Allah swt. Allah swt heeft jou niet voor niets beproefd. Dus daarom geloof in Allah swt en laat dit aan Allah swt over want Allah swt is de Meest Rechtvaardig en Hij swt laat niemand maar dan echt niemand ongestraft gaan. Allah swt is heel streng met straffen. Dus heb geduld, jouw beloning ligt in de Handen van Allah swt en jouw beloning is heel groots en insha Allah krijg jij een plekje in het Paradijs. Wie wilt nou geen plekje in het Paradijs hebben?

    Als ik jou was, zou ik aan Allah swt overlaten. Je moet juist medelijden met ze hebben omdat ze niet weten wat ze te wachten staan. Mensen die shirk plegen, zullen vooreeuwig in de diepste hel blijven. Kun je dit eens voorstellen? Terwijl jij geduldig moet zijn en jouw beloning ligt in de Handen van Allah swt plus zij krijgt een plekje in de hellevuur? Kun je dat eens voorstellen? Als jij godsvrezend was dan besef je wel wat die joodse vrouw en die Marokkaanse vrouw te wachten staat en dan was je standvastig. Ik weet dat het moeilijk is maar deze wereld is niks. Ik persoonlijk heb ik het liever dat ik bezeten ben maar ik krijg een Paradijs als beloning dan een eeuwige leven in de hellevuur lahfaith (moet niet eraan denken).

    Digital Portfolio: Henna by Ouafae


    Tijdelijk gestopt. Vanaf 2014 weer beschikbaar!!!


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    8
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door marokanisch Bekijk reactie
    volgens mij begrijpen jullie me niet de vrouw die sihr doet die joodse doet dat in opdracht van die marokkaanse vrouw en zij doet dat voor geld!tuurlijk weet ik dat zij niet wakker ligt en die marokkaanse vrouw heb ik al op aangesproken en gezegd wat wil je nu maar ze lachte en verklaarde ons voor gek en haar man ook we hebben het geprobeerd maar ze luistert niet en ze gaat gewoon door en hoe ik weet dat zij het is nou omdat ik haar een paar keer op heterdaad betrapt heb oke en het is zo een lange verhaal en als ik sirk wilde plegen had ik allang naar een imam kunnen gaan en haar ook gek maken snap je zo moeilijk is dat niet ik ben godvrezend en geloof dat ze haar straf krijgt dus al die mensen die oordelen hou het voorjezelf als iemand iets plaatst hoef je niet meteen in de aanval te gaan snap je ik wil informatie en niet van die verhaaltjes want geloof mij als ik haar dood wil hebben is dat zo gepiept maar ik kijk naar haar kinderen en haar man snap je ik heb nog wel een hart en ik wil niet dat een familielid in de gevangenis beland om die trut maar ja als je info hebt graag anders hou het voor je ik ben dat beu die zogenaamde moslims die mij komen vertelllen hoe ik het wel niet moet doen alsof wij de grootste sijatns zijn !!!!!!!


    dat wat ik blauw heb geciteerd is niet netjes van je
    er bestaan geen zogenaamde moslims
    het zegt genoeg over hoe jij bent dombo

  8. #38
    browneyedbeast

    Reacties
    3.414
    27-11-2002

    Citaat Geplaatst door Rachid_adam Bekijk reactie
    Wat is er mis mee als zij die vrouw wilt opzoeken en ze wilt met haar praten door te zeggen dat ze ermee moet stoppen?

    Ik denk dat als jij al 10 jaar bezeten bent, je weet wie degene is die telkens weer si7r bij jou doet, dat je ook naar degene wilt gaan om effe iets duidelijk te maken.

    precies.
    ze zou dus beter degene kunnen bezoeken die de si7r laat doen in plaats van de se7ara zelf.

    denk je dat het een drugsdealer boeit aan wie de drugs verkocht word ?
    zolang het laatje vol loppt vind hij het goed.
    ik heb zo het idee dat het met een se7ara hetzelfde is, alleen dan veeeel erger.

    If you are, you breath. If you breath, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow.If you grow, you wish. If you wish, you find.If you find, you doubt. If you doubt, you question.If you question, you understand. If you understand, you know.If you know, you want to know more…And if you want to know more, you are ALIVE


  9. #39
    browneyedbeast

    Reacties
    3.414
    27-11-2002

    oh ja, topicstarter veel sterkte en sabr toegewenst.
    ik kan mij voorstellen dat je ten einde raad bent, alleen denk ik niet dat dit het juiste is om te doen.

    If you are, you breath. If you breath, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow.If you grow, you wish. If you wish, you find.If you find, you doubt. If you doubt, you question.If you question, you understand. If you understand, you know.If you know, you want to know more…And if you want to know more, you are ALIVE


  10. #40
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    en deze topic staat bij huwelijk&islam???
    ik denk ook niet dat het helpt als je haar gaat opzoeken! Inshallah helpt Roqia!

  11. #41
    ...

    Reacties
    3.026
    02-04-2004

    Citaat Geplaatst door marokanisch Bekijk reactie
    hoi

    ik ben op zoek naar een joodse vrouw in de omgeving van eindhoven ze doet aan sihr ik ben ten einde raad en hoop dat iemand haar kent of in hun omgeving ik heb begrepen dat ze veel marokannen kent hoop door naar te stappen ze ophoudt met iemand te helpen die mij en mijn familie kapotmaakt ik wil dus geen sihr halen maar haar smeken om er mee op te houden ik weet rokia is de beste manier om te verwijderen maar ze plaatst elke weer nieuwe dus is een eindeloze put dus je snapt mischien waarom ik haar wil spreken door de bron aan te pakken en op die manier hopenn dat het stopt naar 10 jaar ben ik moe en kan er niet meer tegen ik hoef niet van die reacties die nergens op slaan eerst voelen dan praten ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!!!!!!!!!!!!! pm me als je meer weet
    Als jij dit doet dan ben je afgeschreven! Zoek een andere manier! Stuur je fam op die gasten af en geef ze een pak slaag.
    "We will never recognise Israel. There is nothing called Israel, neither in reality nor in the imagination."

    “Laa ilaaha illa anta, subhaanaka, inni kuntu min al-dhzaalimien''

  12. #42
    ♥ Tawhied

    Reacties
    1.321
    22-08-2008

    Gaan moslims tegenwoordig naar joodse tovenaars om hun broeders en zusters in de Dien schade toe te brengen?!


    Aan TS: Moge Allah genezing brengen en de sihr van sahir die met de shayatien werkt verdelgen en vernietigen,moge Allah deze verderfzaaiers leiden en indien zij de leiding weigeren,moge Hij hun vernietigen met hun eigen handen en het kwaad op hen doen terugkeren.Houdt het vol en laat je niet kennen en heb geduld en doe veelvuldig ruqya en wees standvastig.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    ik wil de mensen bedanken en voor de rest met een voroordeel en die mensen uitschelden, triest en ik denk ook niet dat ik de enige ben met problemen met sihr maar jij kan niet weten hoe ik het heb en daaroover te oordelen maar oke ik wil echt info a.u.b. en wat ik verder mee ga doen doe ik zowieso in overleg maar oke alvast bedankt
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi:

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    49
    08-04-2005

    ik zie dat er niemand is die haar kent???????
    [FONT=Arial Narrow][SIZE=6][COLOR=Red] :hihi:

  15. #45
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    Wat ga je doen? ga je haar smeken om alsjeblieft te stoppen?
    Je hebt te maken met mensen die de ergste kufr moeten plegen zodat shaytaan voor hen gaat werken,ze moeten (3afaakom allah)ayaat opschrijven met menstruatie bloed, naakt sujuud doen,dieren slachten voor de jinn en nog veel goordere dingen die ik jullie wil besparen.
    Dus dit is echt verspilde moeite .
    Wat je wel kan doen is je vertrouwen volledig in ALLAH stellen(daar ontbreekt het aan nogal tegenwoordig)tauwba voor al je zondes verrichten afstand nemen van slechte mensen .en begin met roqya en duaa ,en imam ibn al qayyim heeft gezegd :degenie die niet geneest dmv de quraan ,die heeft ALLAH niet genezen en met roqya bedoel ik niet naar een of andere faqih gaan die voor je leest nee op jezelf dat heeft het beste effect en vermeerder het lezen van surat al baqarah in je huis en verwijder alle slechte dingen.
    Weet de truc van shaytaan en deze saahir is zwak dus wees niet bang en vrees ALLAH en je zult wonderen zien in sha ALLAH .