1. #1
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Basis Informatie : deel 1-1

    Beste mensen,

    Informatie is heel belangrijk...zeer belangrijk.
    Informatie hebben we nodig om dagdagelijks te kunnen functioneren.
    Overbrengen van Informatie en ontvangen van Informatie...daar houden wij ons dagelijks mee bezig.

    Informatie en al zijn gedaantes...gevoel,aanraking,non-verbale(niet gesproken Informatie, of lichaamstaal: het lichaam in een bepaalde positie of houding brengen en dit bewust of onbewust) ...enz...enz
    Deze in nog meer ...geven ons onze dagelijkse dosis Informatie...en deze hebben we hard nodig om ons zelf te kunnen aanpassen aan de situatie die zich op dat moment afspeelt.
    Niet vergeten,...ook al doe je 10 jaar dezelfde job...dagelijks dezelfde handelingen...altijd met dezelfde partner,vrienden,familie enz...
    toch kun jij niet zonder...Iformatie...dag in...dag uit... dag in... dag uit...d...............................

    Deze informatie noem ik functionele Informatie...simpel...Informatie om te functioneren.

    Maar deze Informatie ontvang je en geef je op bijna automatische wijze, omdat we dagelijks mee geconfronteerd mee worden.

    Er is andere Informatie...die ook heel belangrijk is...maar die we bewust moeten naar vragen of zoeken...toch is deze Informatie ook een basis Informatie en dus fundamenteel.

    En deze Informatie ...wil ik hier voor jullie allemaal naar voren brengen en met jullie delen.
    Ik zal uiterst mijn best doen...om het zorgvuldig en verstaanbaar over te brengen.

    Deze Informatie komt niet alleen van mij persoonlijk, maar ik raadpleeg ook vele en verschillende bronnen, zoals boeken,werken...enz.

    Maar ik ben iemand ...die zeer zorgvuldig de Informatie tracht te analiseren op de juistheid ervan...lukt niet altijd, geef ik toe...
    maar vergeef mij alstublieft ...als ik een fout of misschien fouten maak...

    ziezo...bijna uitgepraat...o ja...deze Informatie zal veel en verschillende onderwerpen behandelen...en dit op een regelmatige manier.
    jullie zijn allemaal welkom voor jullie reactie...toch is het niet noodzakelijk om te reageren.
    Omdat deze Informatie op zichzelf als informatief bedoelt is...dus zuiver en alleen om te informeren...ik wens jullie allemaal
    veel leesplezier.

    info: voor elke Informatie-deel wordt een topic geopend.


    Ik hoop dat de mensen van maroc.nl ook iets aan zullen hebben...

    Justice.



  2. #2
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Sorry,...voor de schrijfouten...

    Justice.

    ------------------

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    212
    18-12-2001

    Schrijffouten is met dubbel F

    Geintje........Justice

  4. #4
    Gone.

    Reacties
    267
    08-01-2002

    En wie zegt dat marokkaanse mannen geen gevoel voor humor hebben...................

  5. #5
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    toufic+,...dank u...het is niet simpel foutloos te typen,...maar ik blijf mijn best doen...

    tot info.

    Justice.

    ------------------

  6. #6
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Oeps...Toufic+ is met T

    ....:-)....


    Justice.

    ------------------

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-09-2001

    Hahahaha wat maakt het uit als we het maar begrijpen...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    212
    18-12-2001

    Geeft niks Justice, ik heb het je vergeven.....

    Toufik+

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    69
    30-12-2001

    HE hoort dit niet bij een ander topic???????????????????????????????????

  10. #10
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ok,...mensen :-)

    Wat vinden jullie van het feit , dat ...veel mensen...eigenlijk teveel...niet zoveel aantrekken over de kennis van hun eigen lichaam en geest...
    hoe zou dat komen?...waarom heeft men geen interesse voor zijn eigen lichaam?...hoe het juist werkt...en wat elk orgaan juist doet...hoeveel liters bloed men in zich heeft...wat de betekenis ervan is...enz...enz...

    Laat staan de kennis over hun geest !!!

    Waarom ?...


    graag jullie reacties...


    Justice.

    ------------------