1. #16
    Ik Mis Je

    Reacties
    33
    10-09-2009

    Citaat Geplaatst door smahal Bekijk reactie
    Lieve mensen,
    Ik wil mijn gebroken hart luchten, ik ben kapot gemaakt..
    Ik ben al 7mnden dag en nacht aan het huilen.
    Ik ben met mijn grote liefde halal getrouwd, nooit een relatie gehad, hij kwam mijn hand vragen,1week later verloofd,2weken later voor de wet getrouwd en daarna rustig aan bruiloft organiseren, die gepland stond een klein jaartje later, alles stond helemaal klaar echt alles.. mijn trouwjurk hangt nog steeds in mijn kast. Een maand voor onze bruiloft zei hij de bruiloft gaat niet door, we gaan scheiden...
    7mnden geleden werd onze liefde(wat waren wij gek op elkaar, de omgeving,(zijn familie) velen lieten duidelijk merken niet blij voor ons te zijn)hevig verstoord, mijn man werd ziek,hoofdpijn,niet slapen, overgeven,ik wist niet wat te doen,alles wees op sihr,maar als je allebei daar niet in gelooft en hij weigerde een imaam in zijn buurt te laten komen.wat dan..hij gaf toe aan me mij zwart te zien,hij begreep het ook niet..we hielden zoveel vanelkaar, liefde op het eerste gezicht,we waren onafscheidelijk,smsten elk half uur.belden elk uur, hoe kon dit?
    Ik heb zijn familie van de oudste tot de jongste gesmeekt om mijn man te helpen,iedereen keek toe, ik heb zo gevochten voor hem,ons..maar hij zegt dat hij niet kan,scheiding moet er komen.. Ons huis, paleisje zal ik nooit in mogen wonen, ik heb de bruiloft af moeten zeggen met pijn en tranen..
    waarom was het ons niet gegund,we zijn uitelkaar gehaald, want toen hij nog zichzelf was hielden we elkaar huilend vast en zworen we op de koran elkaar nooit lostelaten, voor elkaar door het vuur te gaan. En dat zou ik nu nog doen,maar wat ik ook doe of zeg zijn besluit staat vast.
    Ik heb het opgegeven, maar ik bid elke dag tot Allah voor kracht en Sbar. Allah is groot en zal degene straffen,ik mis hem elke dag elke nacht, we wilden kindjes, we hadden al namen bedacht samen..het was te mooi om waar te zijn.. als we naar elkaar keken dan smolten we mijn hart trilde,en hij was de man van mijn dromen die mij beloofde mij nooit in de steek te laten..en nu ben ik alleen.
    asalam alaikoem wa ra7matu allah

    Moge Allaah je bijstaan zuster en je sterk houden. mij is zelfde overkomen mara dan met me vrouw . nog steeds zit ik ermee....en ik ben al ruim 1 jaar verder .snik snik....

    gayr inchallaah ....moge Allaah je bijstaan.

    asalam alaikoem wa ra7matu allah
    Ik Mis Je

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door smahal Bekijk reactie
    Lieve mensen,
    Ik wil mijn gebroken hart luchten, ik ben kapot gemaakt..
    Ik ben al 7mnden dag en nacht aan het huilen.
    Ik ben met mijn grote liefde halal getrouwd, nooit een relatie gehad, hij kwam mijn hand vragen,1week later verloofd,2weken later voor de wet getrouwd en daarna rustig aan bruiloft organiseren, die gepland stond een klein jaartje later, alles stond helemaal klaar echt alles.. mijn trouwjurk hangt nog steeds in mijn kast. Een maand voor onze bruiloft zei hij de bruiloft gaat niet door, we gaan scheiden...
    7mnden geleden werd onze liefde(wat waren wij gek op elkaar, de omgeving,(zijn familie) velen lieten duidelijk merken niet blij voor ons te zijn)hevig verstoord, mijn man werd ziek,hoofdpijn,niet slapen, overgeven,ik wist niet wat te doen,alles wees op sihr,maar als je allebei daar niet in gelooft en hij weigerde een imaam in zijn buurt te laten komen.wat dan..hij gaf toe aan me mij zwart te zien,hij begreep het ook niet..we hielden zoveel vanelkaar, liefde op het eerste gezicht,we waren onafscheidelijk,smsten elk half uur.belden elk uur, hoe kon dit?
    Ik heb zijn familie van de oudste tot de jongste gesmeekt om mijn man te helpen,iedereen keek toe, ik heb zo gevochten voor hem,ons..maar hij zegt dat hij niet kan,scheiding moet er komen.. Ons huis, paleisje zal ik nooit in mogen wonen, ik heb de bruiloft af moeten zeggen met pijn en tranen..
    waarom was het ons niet gegund,we zijn uitelkaar gehaald, want toen hij nog zichzelf was hielden we elkaar huilend vast en zworen we op de koran elkaar nooit lostelaten, voor elkaar door het vuur te gaan. En dat zou ik nu nog doen,maar wat ik ook doe of zeg zijn besluit staat vast.
    Ik heb het opgegeven, maar ik bid elke dag tot Allah voor kracht en Sbar. Allah is groot en zal degene straffen,ik mis hem elke dag elke nacht, we wilden kindjes, we hadden al namen bedacht samen..het was te mooi om waar te zijn.. als we naar elkaar keken dan smolten we mijn hart trilde,en hij was de man van mijn dromen die mij beloofde mij nooit in de steek te laten..en nu ben ik alleen.
    Lieve meid, ik lees jouw verhaal en tranen lopen langs mijn wangen. Het enige verschil tussen ons is dat ik wel getrouwd ben met hem, een paar maanden. En het is erg dat iemand die zweert op alles dat die heeft opeens niet meer wil vechten, want dat is bij mij ook het geval. Het is verschrikkelijk, ik ga nu ook door een hel en zou er alles aan willen doen om zijn beslissing ongedaan te maken. Hij gelooft ook niet in sihr en zou nooit met mij naar een imam willen. pff ik ben ook radeloos

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door smahal Bekijk reactie
    Lieve allemaal..

    bedankt voor jullie reactie..

    Ja hij bid, ik bid daar haal ik mijn kracht uit om staande te blijven..
    maar hij weigert alles..niemand dringt tot hem door..

    Ik hou zoveel van hem dat ik hem wel moet loslaten omdat hij dat wil...

    Allah is groot
    Allah weet hoeveel en hoe groot mijn pijn in mijn hart is.
    Allah weet hoeveel ik huil.
    Allah weet hoeveel dagen ik niet heb gegeten.
    Allah weet hoeveel dagen ik niet heb geslapen

    Allah weet ook wie dit op zijn geweten heeft
    Echt alsof ik spreek

  4. #19
    Mijn Leven (L)

    Reacties
    464
    22-11-2007

    Jeetje, wat verschrikkelijk.. Ik maak het niet eens mee en heb rillingen over mn lichaam..
    Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten doen ..

    Ik hoop insha allah dat je gauw duidelijkheid hebt!!

    Oemneya

    ..Je bent nooit alleen, Allah swt is met je !!!


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.316
    03-03-2009

    wat erg meid, toen ik je titel las dacht ik meteen aan sihir subhanaAllah. En dat hij jou zwart ziet is zeker een teken van sihir. Kun je niet naar een imam gaan, misschien is het alleen bij jou gedaan?

  6. #21
    Jijbentmijnleven(L)

    Reacties
    483
    30-06-2009

    Moge allah je helpen inschallah jarebiiiiiiii

    en alle mensen die het je niet gunnen, laten lijde!
    Getrouwd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2
    08-10-2009

    Ik kan niet stoppen met huilen, want ik heb ook zoiets meegemaakt..Echte liefde bestaat, maar het word je weer ontnomen door jaloezie en het ergste is door familie!!!!

    Smahal als je wil praten je mag me altijd pmmen

    liefs

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door wahena Bekijk reactie
    Ik kan niet stoppen met huilen, want ik heb ook zoiets meegemaakt..Echte liefde bestaat, maar het word je weer ontnomen door jaloezie en het ergste is door familie!!!!

    Smahal als je wil praten je mag me altijd pmmen

    liefs

    Erg he
    Het is toch niet normaal dat er zulke mensen bestaan en dat enkel uit jaloezie. Jeetje ik ben ook al de hele dag aan het huilen.. Niemand verdient dit, echt niemand! Ik snap het niet, het lijkt wel alsof mensen geen gevoel, hart of geweten hebben

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    68
    24-10-2009

    Lieve allemaal,

    Wat fijn zulke lieve en meelevende reacties...
    dank jullie wel..

    Ik ben al zolang aan het vechten, maar hij wil niet.
    Ik herinner hem aan alles wat we hebben gedeeld, en dat weet hij nog,
    maar hij zegt dat zal in mijn hart blijven, hij kan niet vechten.

    Ik zou er alles voor over hebben om met hem mijn leven voort te mogen zetten.Ik bid tot Allah dag en nacht. Mijn tranen zijn van bloed.

    Ik ben echt de weg kwijt.
    ik mag van hem niet tegenwerken en moet gewoon tekenen, doe ik dat wel dan hou ik volgens hem niet genoeg van hem...

    liefs

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    68
    24-10-2009

    Lieve meid (gebroken28)

    Wat vreselijk ik ben ook de hele dag aan het huilen.
    Ik kan me ook geen dag meer herinneren dat ik niet heb gehuild.
    Maar onze problemen ons verdriet is zo hetzelfde.

    waarom mogen we niet gelukkig worden, waarom,

    ik ben ook radeloos, heeft jou man de scheiding al in werking gezet?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    68
    24-10-2009

    en mensen zijn niet bang voor de dood...

    Want het ergste wat een mens op zijn geweten kan hebben is een echtpaar uitelkaar halen.....

    Jarebie help ons,...

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door smahal Bekijk reactie
    Lieve meid (gebroken28)

    Wat vreselijk ik ben ook de hele dag aan het huilen.
    Ik kan me ook geen dag meer herinneren dat ik niet heb gehuild.
    Maar onze problemen ons verdriet is zo hetzelfde.

    waarom mogen we niet gelukkig worden, waarom,

    ik ben ook radeloos, heeft jou man de scheiding al in werking gezet?
    Ik ben ook radeloos.. Ja de scheiding is ook al in werking gezet. Het is verschrikkelijk want niemand mag zich ermee bemoeien van hem. Niemand van de familie of een oudere. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. Ben echt door aan het draaien. Ik huil dag en nacht, eet niet meer, drink niet meer, slaap niet meer. Allah swt ziet hoeveel pijn, en hoeveel leed ik hieronder heb.. Ik snap niet hoe iemand een ander zoveel pijn kan aan doen. En dat zonder geweten? Zonder gevoel? Zonder hart? Zonder emoties? Gewoon omdat zijn moeder zag dat onze liefde zo groot was voor elkaar. Ze wilde die plaats niet delen met mij. Vol afgunst en jaloezie zit zij. Ook altijd praten over anderen terwijl ze zichzelf vergeten is.
    En ondanks dit alles heb ik haar nog geen 1 keer iets slechts toegewenst. Het enige wat ik hoop in mijn dua is dat het goed komt
    Sterkte lieve meid

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lieveling- Bekijk reactie
    Ik zou echt niet tekenen als ik jou was, hij is duidelijk onder invloed van tovenarij, en die onzin van 'als je van mij houdt, teken je' dat slaat helemaal nergens op, want juist als je van hem houdt laat je hem niet gaan omdat hij niet bij zijn zinnen is. Ga kennis opdoen over tovenarij in de Islam en laat je man niet gaan, want dat is het doel van tovenarij dat niet bereikt mag worden.
    Maar als hij er niet in geloofd? En zeker niet mee wil naar een imam wat moet je dan doen

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    68
    24-10-2009

    Citaat Geplaatst door Gebroken28 Bekijk reactie
    Ik ben ook radeloos.. Ja de scheiding is ook al in werking gezet. Het is verschrikkelijk want niemand mag zich ermee bemoeien van hem. Niemand van de familie of een oudere. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. Ben echt door aan het draaien. Ik huil dag en nacht, eet niet meer, drink niet meer, slaap niet meer. Allah swt ziet hoeveel pijn, en hoeveel leed ik hieronder heb.. Ik snap niet hoe iemand een ander zoveel pijn kan aan doen. En dat zonder geweten? Zonder gevoel? Zonder hart? Zonder emoties? Gewoon omdat zijn moeder zag dat onze liefde zo groot was voor elkaar. Ze wilde die plaats niet delen met mij. Vol afgunst en jaloezie zit zij. Ook altijd praten over anderen terwijl ze zichzelf vergeten is.
    En ondanks dit alles heb ik haar nog geen 1 keer iets slechts toegewenst. Het enige wat ik hoop in mijn dua is dat het goed komt
    Sterkte lieve meid
    Soebhanallah wat jij schrijft is zo hetzelfde als wat in nu ook doormaak..
    het gevecht is zo zwaar, ik vecht alleen, en hij gelooft ook nergens in, hij denkt dat hij mischien gewoon is veranderd. en dat kan echt niet, onze liefde was(is) zo groot, mensen gunden het ons niet,en dat weet hij maar hij kan het niet toegeven, hij kiest voor de makkelijkste weg, en daar kan ik me niet bij neerleggen, dat kan mijn hart niet! Maar hoe..???

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    68
    24-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lieveling- Bekijk reactie
    Je moeten allemaal niet zo zielig doen en met zoveel zelfmedelijden zitten! Zoals ik al zei, ga eens tovenarij bestuderen en wapen jezelf er tegen, en raadpleeg mensen met kennis over jullie situaties. Ga jullie zelf niet overgeven aan die shit, want zodra je dat doet heeft het zijn doel bereikt en dat mag dus niet gebeuren. Ik kan jullie wel mee geven, degene die tovenarij op een ander verricht, er is geen vergeving voor die persoon, hij moet met het zwaard omgebracht worden. Dus dit is al een hartverzachter voor degenen die geraakt zijn door tovenarij.

    Het is nu essentieel van belang dat jullie weten hoe jullie hiermee moeten omgaan, want draai eens de rollen om, wat als het jullie waren die geraakt zijn erdoor, en hem wegduwde totdat je op een gegeven moment genezen bent en niet eens weet wat je allemaal verricht hebt. En dan zit je daar, zonder iemand.
    Ik kan het niet alleen, dan moet hij toch echt mee naar een imam, en dat zal nooit gebeuren.
    Ik heb hem zelfs gezegd, als ik ziek zou zijn zou je me dan in de steek laten?
    Maar daar kan hij geen antwoord op geven... hij kijkt me dan alleen aan...
    Vol verdriet en angst in zijn ogen..