1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Hirshi Ali doet stoer

    Citaat Geplaatst door NeshWaha
    DEN HAAG - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft een jongen die haar bedreigde onlangs een mes in handen gedrukt zodat hij haar neer kon steken. De jongen weigerde en zei dat hij bang was in de gevangenis te belanden.

    De liberale politica beschrijft het incident vrijdag in haar column in het Algemeen Dagblad. Volgens Hirsi Ali tikte de jongen haar in café-restaurant Dudok in Den Haag op de schouders en zei hij: "Mevrouw, ik hoop echt van harte dat de Moedjahedien u pakken en doodmaken."

    Het Kamerlid zou de jongen onder de woorden "als je me dood wilt hebben moet je het het zelf doen" het mes in handen hebben gedrukt. De jongen nam het niet aan en verkondigde bang te zijn voor een gevangenisstraf.

    Na een korte woordenwisseling, waarin de blondgelokte belager onder andere vertelde 24 jaar oud te zijn en uit Tilburg te komen, bood hij zijn excuses aan en liep weg. Hirsi Ali schrijft dat ze al veel bedreigingen via telefoon en post heeft gekregen maar dat deze "het meeste indruk" op haar heeft gemaakt.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Re: Hirshi Ali doet stoer

    Origineel gepost door NeshWaha
    DEN HAAG - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft een jongen die haar bedreigde onlangs een mes in handen gedrukt zodat hij haar neer kon steken. De jongen weigerde en zei dat hij bang was in de gevangenis te belanden.

    De liberale politica beschrijft het incident vrijdag in haar column in het Algemeen Dagblad. Volgens Hirsi Ali tikte de jongen haar in café-restaurant Dudok in Den Haag op de schouders en zei hij: "Mevrouw, ik hoop echt van harte dat de Moedjahedien u pakken en doodmaken."

    Het Kamerlid zou de jongen onder de woorden "als je me dood wilt hebben moet je het het zelf doen" het mes in handen hebben gedrukt. De jongen nam het niet aan en verkondigde bang te zijn voor een gevangenisstraf.

    Na een korte woordenwisseling, waarin de blondgelokte belager onder andere vertelde 24 jaar oud te zijn en uit Tilburg te komen, bood hij zijn excuses aan en liep weg. Hirsi Ali schrijft dat ze al veel bedreigingen via telefoon en post heeft gekregen maar dat deze "het meeste indruk" op haar heeft gemaakt.

    JAMMER dat hij er niet doodgestoken heeft...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Hirsi Ali is echt een maffe chick.Volgens mij heeft de zon te vaak en te lang op haar hoofd geschenen...elke keer komt ze met iets anders.Eerst de traangas-affaire en nu drukt ze doodleuk iemand een mes in zijn handen...

    Conclusie:niet meer in de zon zitten (en zeker niet tussen 12 en 3)...

  4. #4
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    Hyrsi,aLI heeft een pak slaag nodig zelfs meer dan dat !
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    68
    19-12-2003

    Re: Hirshi Ali doet stoer

    Origineel gepost door NeshWaha
    DEN HAAG - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft een jongen die haar bedreigde onlangs een mes in handen gedrukt zodat hij haar neer kon steken. De jongen weigerde en zei dat hij bang was in de gevangenis te belanden.

    De liberale politica beschrijft het incident vrijdag in haar column in het Algemeen Dagblad. Volgens Hirsi Ali tikte de jongen haar in café-restaurant Dudok in Den Haag op de schouders en zei hij: "Mevrouw, ik hoop echt van harte dat de Moedjahedien u pakken en doodmaken."

    Het Kamerlid zou de jongen onder de woorden "als je me dood wilt hebben moet je het het zelf doen" het mes in handen hebben gedrukt. De jongen nam het niet aan en verkondigde bang te zijn voor een gevangenisstraf.

    Na een korte woordenwisseling, waarin de blondgelokte belager onder andere vertelde 24 jaar oud te zijn en uit Tilburg te komen, bood hij zijn excuses aan en liep weg. Hirsi Ali schrijft dat ze al veel bedreigingen via telefoon en post heeft gekregen maar dat deze "het meeste indruk" op haar heeft gemaakt.

    Conslusie:

    Nagel aan de doodskist!

  6. #6
    Moslim

    Reacties
    1.928
    04-12-2003

    Hirsi Ali is zeker een maf wijf, en ze schaadt de islaam heel erg, door haar eigen domme ervaringen die niet eens met islaam te maken hebben
    anyway
    zij heeft gewoon een flinke beurt nodig klaar

    One Ummah… One War… One Call… One Voice… One Goal… One Struggle… One Peace…
    ONE NATION: AL KHILAAFAH


    Werk mee aan de heroprichting van de khilaafah volgens de methode van Rasul Allah (saw).
    Help jullie broeders en zusters van HIZB UT TAHRIR.
    Zie hier waarom dat nodig is


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Origineel gepost door dpdp
    Hirsi Ali is zeker een maf wijf, en ze schaadt de islaam heel erg, door haar eigen domme ervaringen die niet eens met islaam te maken hebben
    anyway
    zij heeft gewoon een flinke beurt nodig klaar

    Je hebt DUS geen smaak wat betreft vrouwelijk schoon?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.145
    18-07-2003

    jullie zijn zielig.

    kunnen jullie nooit medelijden tonen aan zulke mensen? met zo een mens, moet je medelijden hebben, en allah vragen haar te leiden, waarom doet NOOIT iemand dou3a voor haar? ze is ten slot ook een mens, ja een mens, een mens die verkeerd bezig is, en met wie medelijden moet hebben.

    we weten allemaal dat zij het zichzelf alleen maar te moeilijk maakt, en jullie lopen ieder keer over haar te zeiken en te roddelen, en van alles te roepen........... terwijl een moslim niet zo hoort te zijn.

    ze is ook een schepsel van allah, en ze maakt ook een deel in dit leven, ze is zielig, en ze is zeker medelijden waard.

    elk mens op deze aard, die zijn leven op het spel zet, en die dreigt te branden, daar moeten we dou3a voor doen, als we nou echt moslims zijn.

    toen Rasul vrede zij met hem naar Yathrib ging, en gesteinigd werd, zei Jibriel tegen hem: zal ik "alagshabayen" (die 2 bergen) over hun laten storten? toen zei rasoul: nee, allahoumma hdie qawmie fi innahom la ya3lamon (o allah leid mijn volk, want ze zijn onwetend)..!

    zo moeten we ons ook gedragen tegenover de onwetende mensen als Hirshie Ali...

    we noemen onszelf moslims, maar ons gedrag is ver te zoeken bij islam.

    allah leid Hirshie ALi, en leid ons, want we zijn allen onwetend.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Origineel gepost door dpdp
    Hirsi Ali is zeker een maf wijf, en ze schaadt de islaam heel erg, door haar eigen domme ervaringen die niet eens met islaam te maken hebben
    anyway
    zij heeft gewoon een flinke beurt nodig klaar

    Iedereen weet dat Hirsi Ali geen moslima is.Haar acties komen voort uit haar achterlijke denkwijze.Mevrouw denkt dat ze het helemaal heeft gemaakt als kamerlid maar ondertussen zet ze zichzelf elke keer voor schut......ze denkt dat ze onschendbaar is maar dat zal haar op een dag heel zuur tegenvallen als ze iemand tegenkomt die wel op 1 van haar 'gedurfde' uitnodigingen ingaat....


    En ooh boy.....hoe graag zou ik dat willen zien!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Ben ik nu slecht???

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Origineel gepost door SamirTTarou
    jullie zijn zielig.

    kunnen jullie nooit medelijden tonen aan zulke mensen? met zo een mens, moet je medelijden hebben, en allah vragen haar te leiden, waarom doet NOOIT iemand dou3a voor haar? ze is ten slot ook een mens, ja een mens, een mens die verkeerd bezig is, en met wie medelijden moet hebben.

    we weten allemaal dat zij het zichzelf alleen maar te moeilijk maakt, en jullie lopen ieder keer over haar te zeiken en te roddelen, en van alles te roepen........... terwijl een moslim niet zo hoort te zijn.

    ze is ook een schepsel van allah, en ze maakt ook een deel in dit leven, ze is zielig, en ze is zeker medelijden waard.

    elk mens op deze aard, die zijn leven op het spel zet, en die dreigt te branden, daar moeten we dou3a voor doen, als we nou echt moslims zijn.

    toen Rasul vrede zij met hem naar Yathrib ging, en gesteinigd werd, zei Jibriel tegen hem: zal ik "alagshabayen" (die 2 bergen) over hun laten storten? toen zei rasoul: nee, allahoumma hdie qawmie fi innahom la ya3lamon (o allah leid mijn volk, want ze zijn onwetend)..!

    zo moeten we ons ook gedragen tegenover de onwetende mensen als Hirshie Ali...

    we noemen onszelf moslims, maar ons gedrag is ver te zoeken bij islam.

    allah leid Hirshie ALi, en leid ons, want we zijn allen onwetend.

    De pot verwijt de ketel....

    Vlgs mij ben jij zielig/ziek in je hoofd? In de tijd van de profeet, dan zouden we haar kop eraf mogen hakken met zulke uitspraken over de islam, terwijl ze zelf best beter weet! Dit is gedrag dat puur gebaseerd is op kontlikkerij bij de nederlandse regering!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    68
    19-12-2003

    Origineel gepost door dpdp
    Hirsi Ali is zeker een maf wijf, en ze schaadt de islaam heel erg, door haar eigen domme ervaringen die niet eens met islaam te maken hebben
    anyway
    zij heeft gewoon een flinke beurt nodig klaar
    Correctie: Ze DENKT de islam te schaden!,.

    Al haar frustraties naar de Islam toe, komen voort uit de zogenaamde besnijdenis van vrouwen waaronder zijzelf!.
    Uiteraad weten we allemaal dat dit niets met Islam te maken heeft, anders hadden wij daar ook onder te lijden.

    Anderzijds kan ik me haar frustraties best indenken, want naar eigen zeggen kan zij niet meer van sex genieten...Tsja, dat draag je de rest van je leven mee!.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Origineel gepost door oujdiariffia
    Correctie: Ze DENKT de islam te schaden!,.

    Al haar frustraties naar de Islam toe, komen voort uit de zogenaamde besnijdenis van vrouwen waaronder zijzelf!.
    Uiteraad weten we allemaal dat dit niets met Islam te maken heeft, anders hadden wij daar ook onder te lijden.

    Anderzijds kan ik me haar frustraties best indenken, want naar eigen zeggen kan zij niet meer van sex genieten...Tsja, dat draag je de rest van je leven mee!.


    je slaat de spijker op z'n stinke-zwarte-hirschi-kop!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    504
    23-05-2004

    Origineel gepost door Classy_Saloua
    Ben ik nu slecht???

    Tuurlijk niet, je bent een moslim in hart en nieren!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    944
    11-04-2004

    Origineel gepost door jamalb4
    Tuurlijk niet, je bent een moslim in hart en nieren!
    oeffff.....Thanks for clearing that Up