1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Thumbs up Waargebeurd verhaal.. Ik hield verdomme van je!

    Salaam wa3alikom meiden,


    Hoop dat het met iedereen goed gaat inchallah!

    Na veel denken heb ik besloten om mijn verhaal hier op marokko.nl te plaatsen. Ik wil het op deze manier van mij afschrijven, mijn hart luchten. Het is waargebeurd, zoals de titel al verteld. Ik ga niet zeggen dat het me vriendin of buurmeisje of kennis is overkomen, het is MIJ overkomen! Ik ben de hoofdrolspeelster! Wat wel voor zich spreekt is dat ik de namen, woonplaatsen etc zal veranderen. Verder zal alles maar dan ook alles worden omschreven zoals ik het heb doorstaan. Ik moet jullie erop wijzen dat dit niet de mooiste netste verhaal is. Dus voor vooroordelen of mensen die vinden dat meisjes als ik dit hun verdiende loon is etc (jullie weten zelf welke groep onder ons ik bedoel) die mogen hun commentaar plaatsen maar weet wel dat het verder niks met mij zal doen. Alles is welkom.

    Ook wil ik jullie erop attenderen dat ik niet de beste schrijfwijze heb, en dat ook ik enorm veel spelfouten maak. Buiten deze minpunten wil ik ook nog het volgende kwijt. Ik kan niet iedere dag iets plaatsen gezien mijn fulltime baan. Ik zal uiteraard mijn best doen.

    Ik wil zoals alle schrijfsters wel dat jullie me verhaal uppen en eerst wil ik een paar reacties lezen voor ik start met plaatsen. Vandaag ben ik toevallig vrij dus het is aan jullie


    Wa salaam!

  2. #2
    Subliem.

    Reacties
    5.133
    17-02-2007

    Begin maar te typen..

    Always wondering how..


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Miss_Tahmiina Bekijk reactie
    Begin maar te typen..
    Zal ik zeker doen schatje! Walakin moet wel wat reacties krijgen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door oem_rayhana Bekijk reactie
    2e fan

    welkom schat!

    Ik ga eerst even mijn salaat verrichten en dan zal ik starten met typen voor jou en de lid boven jou

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Het begon allemaal 4 jaar terug, 20 jaar oud. Waar hield ik me mee bezig? Jongens, vriendinnen, leuke dingen doen (dagje uit). Het begon op een mooie lente dag. God ik kan het me als de dag van vandaag herinneren! De dag daarvoor (donderdag) sprak ik wat vriendinnen. We waren aan het bespreken wat we vrijdag gingen doen. Tja het weekend is in zicht he.

    * IK (Soumia/Sousoe)
    * HIJ (Zakaria/Zaki)
    * Oumaima (zus van Zaki)
    * Mounia (zusje van Zaki en Oumi)
    * Nordin (broertje Zakaria)
    * Sihem (Collega/vriendin)
    * Loubna (vriendin)
    * Noura (vriendin)
    * Yousra (nicht, zus van Yasmina)
    * Yasmina (Yasi, nichtje/beste vriendin)
    * Mohamed (vriend Yasmina)
    * Marie-Louse (NLse collega)

    We besloten om toch maar naar school te gaan en dan zien we wel wat we gaan doen. Na school pak ik samen met Loubna en Noura de trein richting brabant! Het is inmiddels koopavond daar. We besluiten eerst wat te gaan drinken. Aangekomen in de stad zoeken we een terrasje uit en nemen plaats. Meteen beginnen we door elkaar te fluisteren 'zo kijk die dan', 'zo wat is ie lekker'! We hebben uren op het terrasje gezetten. Het werd op een gegeven moment leuk, er kwamen steeds meer marokkaanse jongen bij (en laten we eerlijk zijn, wie wilt dat niet op zo een leeftijd al die aandacht). Maar we beseften niet dat we slechts een lustobject waren. Als ik er zo nu aan terug denk, shit wat waren we schaars gekleed! Ik in een zwarte rokje boven de kniee, zwart truitje, haren los rode nagelstjes, make-up waar je u tegen zegt. Loubna, bruine rokje nog korter dan die van mij, beige blousje waarvan de knoopjes op springen stonden en een bos krullen, Noura zomers jurkje (halter model) tot de enkels. Vind je het gek al die aandacht, we liepen er goedkoop bij! (ja ik zeg het zelf, en schaam mij enorm voor wie ik was en met wie ik om ging) Op een gegeven moment komt er een groepje jongens voor ons zitten, met een van hen hou ik oogcontact, de meiden merken dit ze willen actie ondernemen maar ik weiger! Ik weet niet normaal zou ik hetniet erg hebben gevonden. Maar deze jongen had iets speciaals. Het waren niet zomaar jongens, en hij al helemaal niet pfff ik kreeg het warm van hem. We wilde opstaan, vertrekken want we wilde toch onze laatste trein naar huis halen! We roepen de serveerder erbij, eerst houden we hem 10 minuten voor de gek voor we vertrekken. Toen ik opstond en ik me rokje goed probeerde te trekken (viel niet veel aan goed te trekken, kort is kort) voelde ik zijn ogen prikken. Ik kijk op en ja hoor. HIj glimlacht liefjes. We vertrekken richting het station met een hoop geluid hoe bedoel je we willen alle aandacht! Na paar meter draai ik me om en zie hem nog kijken. In de trein kon ik hem niet uit mijn gedachten krijgen.

    Loubna zei; ja eigen schuld ik had nummer voor je kunnen fixen, maar jij wilde niet he!
    Ik; nee loupie deze jongen had iets speciaals de manier waarop hij keek, hij was zo mooi, zo schattig! Denk je dat ik hem nog tegen ga komen?
    Loubna; ja whatever! sinds wanneer zie jij verschil in jongens, hallo gewoon lol maken kom zeg! Ja weet ik veel, genoeg andere boys!
    Ik;

    Aangekomen in onze stad nemen Loupie en ik de bus en Noura word opgehaald door haar broer (ze moest zogenaamd werken en daarna was er een treinvertraging)

    Thuis aangekomen ga ik mij omkleden en in bed liggen met HEM in mijn gedachten! Wat heeft die jongen met mij gedaan! Zal ik hem nog tegen komen?
    Laatst gewijzigd door cheba24: 03-11-2009 om 21:24 Reden: Namen even erbij gezet

  6. #6
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    nou ik wil graag jou verhaal lezen, dus plaats die handel.............
    Het meervoud van lef is leven.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    nou ik wil graag jou verhaal lezen, dus plaats die handel.............
    thnx meid!

    eerste stukje staat er net op

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    niemand?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door anoniem1990 Bekijk reactie
    niewe fan
    welkom

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    96
    08-09-2009

    nieuwe fan ga snel door

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    - Up Up.

    Ga snel verder.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    dank je wel meiden! had even het gevoel dat niemand aan het lezen was!

  13. #13
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    thnx meid!

    eerste stukje staat er net op
    ik heb het al gelezen, prachtig, maar laat ons niet het hele weekend wachten........................................... .................................................. ..
    Het meervoud van lef is leven.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Thuis aangekomen ga ik mij omkleden en in bed liggen met HEM in mijn gedachten! Wat heeft die jongen met mij gedaan! Zal ik hem nog tegen komen


    Het weekend brak aan. Ben gaan werken samen met de meisjes! Werkte samen bij een callcenter, buiten onze woonplaats. Op de werkvloer zat nog een andere marokkaanse meisje met wie ik wel kon optrekken. We maakte die mensen dan ook helemaal ziek aan de telefoon. Vaak werden we uit elkaar gehaald zodat we z3ma ons werk konden doen. Maar goed any way! We hadden dienst tot een uur of 18.00uur. Ik belde naar huis om te vragen of ik bij Sihem mocht blijven slapen. Ja het mocht! Noura en Loupie gingen gewoon naar huis. En voor mij en sihem mocht het weekend nu echt beginnen. Haar ouders zaten meer in marokko als in NL, geen broers tja vrijheid! We lopen naar boven gaan om de beurt douchen. En gaan dan even op bed liggen.

    Ik: he wat zullen we doen?
    S: geen idee, wil je wat gaan doen dan? Het is best wel laat.
    Ik: niet laat om de stad in te gaan
    S: ja mij maakt het niet uit, zeg het maar!
    Ik: ik heb me gister toch een jongen gezien Sisi met loupie en noura! Pfff ik krijg hem niet uit mijn gedachten!
    S: ohhh echt? Waar? heb je hem gesproken? vertel....
    Ik: nee niks gebeurd joh, hij zag er zo lief en onschuldig uit, hij had iets wat mij erg aantrok ik kreeg het gewoon warm van hem.
    S: hahahaha van wie krijg jij het niet warm
    Ik: luister dan a mongooltje, we hier wat komen drinken en heb hem hier gezien
    S: kom dan gaan we stad in misschien komen we hem tegen.
    Ik:Nee man echt niet! wil hem echt niet tegen komen als we gaan stappen, wat zal hij wel niet denken. Kom kom we gaan filmpje kijken beter!
    S: scheitersd! is goed!

    Zo gezegd, zo gedaan. we zijn niet gaan stappen maar gewoon braaf thuis gezetten voor de buis, film gekeken. Om even een miscommunicatie te voorkomen. Sisi woont in een andere stad als waar loubna, noura en ik wonen. Wij (loubna, noura en ik studeren en werken in de stad waar sisi woont, laten we maar zeggen Breda)

    De dag erna staan we op, erg lekker weer! We gaan uitgebreid ontbijten en ruimen daarna op! In de middag gaan we de stad in, terrasje pikken. Gezien ik er niet van hou om 2 dagen achter elkaar dezelfde kleren aan te hebben besluit ik om lekker gewoon een joggingbroek van sisi te lenen en een simpele t-shirt van de h&m en slippers. ahahha wat een gezicht! Rond magrib pak ik me spullen en neem de trein terug naar huis en spreek af met sihem dat we elkaar bellen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    ik heb het al gelezen, prachtig, maar laat ons niet het hele weekend wachten........................................... .................................................. ..
    dank je wel schat

    ik doe mijn best. Ik moet ook nog wat andere dingen doen. Maar als ik kan schrijven zal ik dit zeker doen