1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    dank jullie wel meiden!

    ik ga nu even een vervolgje schrijven!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik was verlieft op deze jongen. Ik was bezetten door hem, alles draaide nog alleen om hem. Het ging steeds goed tussen ons! Ik slaagde voor me opleiding. Ben werk gaan zoeken. Tussen ons ging het nog steeds goed. Te goed zelfs. Hij kwam me altijd ophalen. Soms kwam ik naar buiten en stond hij dan op me te wachten. Wat een schatje, het leek wel alsof iedere ontmoeting de eerste ontmoeting werd. Ik verandere ook met de dag. Ik werd rustiger, ging niet meer uit, kleedde met netter. Ja raar dat iemand je zo kan veranderen (terwijl hij zelf nooit iets over me kleding heeft gezegd, uitgaan dat wist hij allemaal niet) Ik kreeg goede band met een NLse collega op de vloer. Hij was huisje aan het zoeken. Kreeg een leuke appartementje. Ja het was al zo ver we hadden plannen met elkaar. HIj had mij gevraagd om met hem naar zijn moeder te gaan om kennis met haar te maken, want hij wilde zijn leven met mij delen.

    Pfff jullie willen niet weten hoe gelukkig ik was. Ik vertelde dit aan me tante en aan me nicht. Ze waren blij voor me, maar ze mochten nog niks tegen mijn mama zeggen. We hadden alweer ruim iets langer als een half jaar met elkaar. Hij richte zijn huisje in ect etc. Hij was trouwens zelfstandige ondernemer, weet niet of ik het al eerder had vermeld. Als ik dan met hem op msn zat zei hij altijd 'schatje, ga even naar ons huisje kijken of er post is' ONS huisje weet je hoe dat klonk?! Want hij was bezig met huisje inrichten en woonde wel nog bij zijn ouders, hij wilde pas intrekken wanneer alles klaar was. Even terug op de kennismaking met zijn mama. Dit heb ik niet willen doen, nee ben er niet het type voor. Ik weet gewoon dat ook mijn eigen mama raar zou opkijken als mijn broer met zijn toekomstige thuis zou komen, hoi mam dit is mijn vriendin! (sommige zullen me wel snappen) ik heb toen wel kennis gemaakt met zijn schoonzusjes en zusjes. Aardige meiden allemaal. Raakte ik goed bevriend en ze hoopte snel dat we ons in het echt zouden verbinden, ik kon me geen betere schoonfamilie voorstellen. Ik had van links en rechts al gehoord dat hij een super lieve mama had. Hij ging een 2 weken op vakantie met vrienden naar marokko en ik ging 1 weekje naar Spanje met collega's en me nicht (ze was tevens ook mijn beste vriendin, ze wist bijna alles over mij, BIJNA alles) Voor hij vertrok belde hij Op een dag belde mij en vroeg of ik naar hem wilde komen.

    Hij: salaam, hoe is het
    Ik: Waa3alikomo salaam, goed hoor en met jou?
    Hij: ook goed, maar waarom ik bel. Kan je deze kant op komen?
    Ik: uh hoezo is er iets dan? Want je weet dat ik niet zomaar weg kan nu.
    Hij: ja, kan ik niet kwijt over de tel. Ik moet je zien en spreken is makkelijk.
    Ik: wat is er dan? Is er iets gebeurd?
    Hij: kijk nou gewoon of je kan komen, dan haal ik jou wel op van het station goed?
    Ik: is goed ik zal kijken of ik weg kan. Ik sms je dan zo wel goed?
    Hij: is goed, hoor zo van je. Beslama
    Ik: is goed....uhhhh beslama

    Wat is er met hem? Zo heb ik hem nooit gesproken, zo kortaf! Dit voelde niet goed. Ik moet hoe dan ook naar hem toe kunnen. Maar hoe kom ik thuis weg. Het is al vrij laat. Ik verzon dat ik naar een collega ging omdat ik me verveelde en ik al de hele dag thuis zat. Ze vonden het gelukkig niet erg (me ouder, als ik maar op tijd thuis was)

    SMS:
    Hé lieverd, ik heb tegen me ouders gezegd dat ik naar me collega ga. Ik pak zo de trein naar jou toe. Ben met een klein uurtje dan op het station. Tot zo! HVJ x

    SMS terug:
    Is goed. Ik zal er staan.

    (smsjes verzin ik ook gewoon ter plekke) Kifash, wat is er met hem. Ik kreeg buikpijn van de zenuwen en werd misselijk van alle vragen. Wat is er met hem aan de hand?

  3. #33
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    heel mooi, is alles waar gebeurd?
    Het meervoud van lef is leven.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    heel mooi, is alles waar gebeurd?
    ben je de enige die me verhaal leest?

    Ja 99,9% is waargebeurd. Zijn wel wat dingen die ik met opzet anders omschrijf als werkelijkheid. Dit is puur om te voorkomen dat alles anoniem blijft.

    thnx voor het lezen

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Speciaal voor GEKKE_MAMA

    Ik trok snel wat simpels aan. Het liefst ging ik er meteen naar toe renen in mijn pyama. Ik werd zenuwachtig van zijn koudbloedig gedrag. Trok gauw een spijkerbroek aan en een blousje deed me haren in een staart klaar, rende naar beneden deed me jasje aan en trok me schoenen aan. Net op tijd voor de bus.

    In de trein zit in constant te denken, wat is er aan de hand. Stel hij wilt het uit maken, stel dit, stel dat.. Ik wist het niet. Voor ik het wist was ik aangekomen. vanuit de glazen ruimte zie ik buiten me mannetje wachten op mij. Pfff ik voel de vlinders helemaal weer vliegen en word misselijk (je kent het wel gevoel als je hebt als je verlieft bent) Ik loop naar de auto en open de deur.

    Ik: Salaam zaki.
    Hij: Hé lieverd, fijn dat je kon komen!
    Ik: ja, ik moest wel voelde me gedwongen om te komen, wat is er aan de hand.
    Hij: kom we rijden hier weg en dan praten we wel.

    Beetje door de straten gereden hij alleen over koetjes en kalfjes gepraat Wilde niet ter zake komen. Kreeg tussen door telefoon steeds. Ik begreep er niks van.

    Hij: schat..
    Ik: ja..
    Hij: ik heb je echt gemist, kom hier..
    Ik: uh ja moest ik hierheen komen om mij te laten knuffelen
    Hij: hahaha jij ook altijd lekker bijdehand, veranderd niet!
    Ik: even serieus zaki je maakt me nerveus.
    Hij: nee schatje, wollah er is niks aan de hand wilde je gewoon zien en wilde jou vandaag ons huisje laten zien
    Ik:
    Hij: ja sorry dat ik zo deed maar wilde het geheim houden
    Ik: nou een erg leuke verrassing nerd!
    Hij: hahaha kom hier, ik hou echt van je!
    Ik: (hoorde ik hem nou de magische woorden zeggen? al de tijd heb ik hem dit nooit horen zeggen wel via sms of zo maar nooit face to face)
    Hij: waar denk je aan schat? zullen we richting het appartement rijden?
    Ik: nee is niks, ja is prima maar ikmag het niet te laat maken.
    Hij: maak je geen zorgen, ik breng je wel naar huis!

    Met een hand houd hij mijn hand vast en met de ander aan de stuur. Ja mannen kunnen die dingen wel samen laten gaan, schakelen ging ook zonder probleem Na 5 minuten rijden komen we in een erg rustig buurt met mooie huizen en met uitzicht op een grote meer! Hij parkeerd en stappen samen uit. Samen lopen we naar binnen. Hij had het erg leuk ingericht allemaal. Ik zag wel hier en daar dat het zijn mama of zussen moeten zijn geweest hihihiwe weten met zijn alle dat vrouwen op de kleine dingen letten. We lopen ooknaar boven om daar de kamers te bekijken. 3 slaapkamers! groot joh, is het eerste wat ik roep! Dan komen we bij ONZE slaapkamer, ah ik wasmeteen verkocht! Zo MOOI.. Ik spring om zijn nek en geef hem een kus op zijn wang. Hij vertelde dat hij dit allemaal elf heeft uitgekozen. We zijn vervolgens beneden op de bank gaan zitten. Even wat kletsen, hij vertelde dus dat hij naar marokko ging voor 2 weken. Van mijn vakantie was hij wel op de hoogte. Hij vroeg nog of ik iets uit marokko wilde hebben mijn antwoord was dat jij goed en veilig terug mag komen!

    Nog even een paar dikkeknuffels gekregen voor we richting de deur liepen. Ik moest hem 2 weken missen! Zal een eeuwigheid duren! Daarna stapte we samen in de auto. Tijdens het rijden vraagt hij of ik even het dashboardkastje open wil maken ja om een andere cd te pakken..

    Ik: zeg tegen hem liggen geen cd's lieverd
    hij: ja klopt, maar wel wat anders.
    Ik: je bent echt wazig vandaag
    Hij: komt omdat ik van je hou!
    Ik: natuurlijk stommerd! Maar wat moet ik pakken?
    Hij: het rode doosje achter daar..(wijzend naar iets)
    Ik: ja wat moet ik hiermee?
    Hij: maak even open poppetje, heb wat gekocht voor me zus en wil weten of het leuk is.
    Ik: ah wat liefF ah wat mooi zal ze zeker leuk vinden
    hij: Ja ben nu eenmaal een goede en lieve echtgenoot, hij is voor jou lieverd!
    Ik: voormij? waarom?
    Hij: mag ik niks voor me vrouwtje kopen?
    Ik: ah wat lief! Kom hier (knuffel) dank je wel lieverd!
    Hij: graag gedaan, voor jou alles!

    In de auto onderweg naar huis hebben we het over alles en nog wat gehad. We waren ook meningen aan het wisselen over de bruiloft. Wat wilde hij, wat wilde ik WAT wilde wij samen. Jammer dat er een einde aan onze rit kwam. Een straat verderop zet hij mij af. Ik gef hem nog een dikke knuffel en bedank hem nogmaals voor de ring! Als ik mijn straat inloop krijg ik een vies gevoel van binnen. Het voelde niet goed. Was dit de laatste ontmoeting?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Niemand die het leest!

    Ik denk dat ik er maar mee kap!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    105
    20-09-2008

    nieuwe fan up
    "Sgattig Van Buiten, Maar Een Duivel Van Binnen!,,

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-10-2009

    Sletje, sluit beter deze topic!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door riffiametklasse Bekijk reactie
    nieuwe fan up
    welkom schatje

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door nieuw-meisje Bekijk reactie
    Sletje, sluit beter deze topic!
    dank je wel voor je negatvie UP meid!

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Upp ga snel verder.


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    niemand leest, dus denk niet dat ik verder ga..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    669
    20-07-2005

    Jawel.. je moet verder gaan.. Het is een spannend verhaal...
    Ga verder, want ik sta weer te wachten op een vervolgje..

  14. #44
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    hoi meid, ik zit nu hellemaal in je verhaal. ál ben ik de enige die het leest, je maakt het af...anders kom ik naar je toe en dan zul je het me moeten vertellen hoe het afloopt.......of via msn of hyves of wat dan ook
    Het meervoud van lef is leven.

  15. #45
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door nieuw-meisje Bekijk reactie
    Sletje, sluit beter deze topic!
    waarom doe je nou zo.?
    alle vrouwen zijn een beetje sletjes, dus ......jij ook
    Het meervoud van lef is leven.