1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door hikaya82 Bekijk reactie
    mooi verhaal, ga verder.
    dank je wel lieverd! Ennn welkom

    Ik zal inchallah ook jou verhaal lezen ga hem alvast onder mijn favorieten opslaan en als ik tijd heb ook lezen

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    957
    16-10-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    dank je wel lieverd! Ennn welkom

    Ik zal inchallah ook jou verhaal lezen ga hem alvast onder mijn favorieten opslaan en als ik tijd heb ook lezen
    wat lief van je! ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
    maar ga aub verder met je parchtige verhaal...

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    957
    16-10-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    dank je wel lieverd! Ennn welkom

    Ik zal inchallah ook jou verhaal lezen ga hem alvast onder mijn favorieten opslaan en als ik tijd heb ook lezen
    wat lief van je! ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
    maar ga aub verder met je prachtige verhaal...

  4. #124
    *Al Hoceima*

    Reacties
    195
    25-02-2009

    up, kijk uit naar het vervolg

    Zonneschijn20


  5. #125
    Bombastiiq__

    Reacties
    428
    05-07-2009

    Citaat Geplaatst door Riifiiaa Bekijk reactie
    -

    Ik moet wel zeggen dat 't zeker mooie pumps zijn!
    En je hebt 'n goed tintje zeg. p0eh --
    x

    inLove



    <3


  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    ..............................
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  7. #127
    Getrouwd

    Reacties
    1.355
    16-06-2007

    aah Ga Verderrr

  8. #128
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    meid neem je tijd met je prive dingen, we wachten wel, kunnen toch niets anders doen.............................................. ............maar hoop dat het niet te lang duurt want dan ga ik vreemd...
    Het meervoud van lef is leven.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    94
    15-02-2007

    Deze stille lezer meld zich ook maar even.
    Vind je verhaal heel realistisch. Ben benieuwd naar de rest.
    Good luck.


  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Lieverdjes,

    Allemaal erg bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat ik jullie nu even in de steek laat maar ik zal het inchallah goed maken.

    En de nieuwe fans (stile fans die zich melden) welkom en thnx voor het lezen meiden.

    GEKKE_MAMA je mag niet vreemd gaan, kom ik je opzoeken!

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    ...................................
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  12. #132
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    ja , hey, je houdt ons wel aan het lijntje zeg.....
    maar als je nou voor het weekend iets plaatst dan heb je alles goed gemaakt.
    oke?????????
    Het meervoud van lef is leven.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Lieverds dank jullie wel voor het uppen echt waar! En thnx dat jullie me verhaal willen lezen. Hier komt een vervolg (ook zeker speciaal voor gekke_mama)


    Zondag reden we met me oom, tante en me nichten terug richting onze stad. Vrouwtjes bij mij in de auto en onze papas in een auto. Iedereen was opgewonden over de bruiloft aan het praten. Ik en me nicht leefden in onze eigen wereldje. Aangekomen zette ik ze af en reed verder naar onze straat. Iedereen ging zijn ding doen. Ik ging ook lekker me spullen uitpakken en lekker een douche genomen. Ging naar onder me ouders weltrusten zeggen en liep naar me kamer. Toen begon het gemis. Ik zocht me telefoon. Stiekem hoopte ik dat hij me had gebed of gesmst. Maar helaas. Ik had wel sms van zijn zus en van me nichtje.

    Opende eerst sms van me nicht. Ze wenste me alleen fijne nachtrust en vroeg of ik een van de komende dagen naar haar toe wilde omdat ze met me wilde praten over Zaki. Ik smsde haar terug dat ikmorgen wel langs ging komen. Vervolgens opende ik sms van zijn zus(ik weet niet of ik haar een naam heb gegeven maar ik zal haar Oumaima noemen) Ik begon te lezen. Ze vroeg hoe het ging en hoe de bruiloft was en ook zij wilde me graag zien ivm haar broertje. Ik besloot haar gewoon te bellen in plaats van te smsen. Terwijl de telfoon overging hoopte ik zo dat ik gewoon droomde of dat hij een grap uithaalde om te kijken hoe ik reageer. Ik werd uit me gedachten gehaald door Oumaima.

    Oumi: Hey schat, hoe is het met je?
    Ik: hey lieverd, goed elhamdoellilah hoe is het met jou en thuis met iedereen?
    Oumi: goed goed dank je wel lieverd, en hoe was bruiloft van je neef?
    Ikeven bijgepraat over de bruiloften van me neef en die van haar broer)
    Oumi: schat zou je morgen langs willen komen bij mij thuis (zou dan de eerste keer zijn) dan kunnen we praten over Zakaria.
    Ik: ik weet het niet. Straks tref ik hem ook daar oumi je weet hoe ik daarover denk. En ik heb morgen met mijn nichtje afgesproken.
    Oumi: maak je geen zorgen om hem, je kent hem hij is toch aan het werken of in zijn huisje. Kom dan dinsdag langs goed?
    Ik: waga is goed, dan kom langs.
    Oumi: sokran hbiba, ik wil zo graag dat alles goed komt. Ik pik jou op van het station en dan rijden we naar ons toe.
    Ik: (nog even bijgepraat en wenste elkaar weltrusten en hingen op.)

    Ik ging in bed liggen en zocht zijn nummer op. Was eigenlijk nodig, ik kon dromen over zijn nummer, hij spookte door me hoofd. Ik wilde hem bellen maar ik zag geen reden om hem te bellen. Ook was ik hem een verklaring schuldig, tot de dag van vandaag heb ik geen antwoord op mijn vraag. Ik besloot hem weer prive te bellen om alleen zijn stem te horen. Zo gezegd zo gedaan. Ik besloot hem te smsen, maar ook daar had ik geen reden voor maar toch verzon ik er een.

    Salaam waalikom Zakaria, hoe is het met je? Hoe was bruiloft van je broer? Ik heb een vraag. Ik sms eigenlijk om te vragen of jij mij zo juist prive hebt gebeld, gezien jij mij altijd prive belde. Wa salaam

    Ik toets zijn nummer in en twijfel nog of ik op verzenden moet duwen of niet. Met zweet op mijn voorhoofd verzend ik hem, meteen hebik spijt van mijn actie. Ik begin te huilen en aan momenten met hem te denken en aan zijn woorden. Op ens hoorde ik mijn telefoon trillen. Ik dacht even dat mijn hartje stil ging staan. Ik durfde zijn sms niet te openen. En eerlijk gezegd had ikniet eens verwacht dat hij zou reageren.

    Hé Sousoe, gaat goed dank je wel. Hoe is het met jou? Ja bruiloft was hartstikke leuk. Hoe was jullie bruiloft? Nee ik heb jou niet gebeld. Liefs x

    Pff waarom zag ik niet de woorden die ik wilde lezen waarom? Ik hield verdomme van hem en nu nog steeds! Waarom. Ik besloot hem niet terug te smsen. Ik ging mijn nicht bellen in de hoop dat ze nog wakker is. Ze was in gesprek, nou zeker met haar mannetje.

    Niet veel later kreeg ik weer een sms, ik dacht huh van wie kan die zijn. Me nicht, haar kenende heeft zeker nog niet opgehangen. Ik opende dus heel gewoon me inbox en toen schrok ik, had smsvan Zakaria.

    Ben je aan het slapen Sousoe? Liefs x

    Wat moet ik hiermee, waarom smst hij mij zo iets? Hij was bijna de enige die mij zo noemde en zijn smsjes altijd zo afsloot. Hij was ook de eerste die mij zo ging noemen. Nu nog als iemand mij zo noemd flitst Zaki mij voor de ogen. Ik besloot niet te smsen en hem morgen wel te smsen. Ik ging slapen. Moest namelijk de dag erna gewoon weer werken.

    Mijn werkdag is niet anders als alle andere werkdagen. Wel was ik wat rustiger en meer terughoudend. Merkte sommige collega's meteen. Maar zei dat ik me gewoon niet lekker voelde. Na het werk besloot ik om Oumaima te bellen en te zeggen dat ik zo de trein richting haar ging pakken en dat ze ervoor moest zorgen dat hij niet thuis ging komen. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ze me zou ophalen van het station. Zo gezegd zo gedaan. Pff ik werd zenuwachtig in de auto, kennen jullie dat gevoel? ZO een misselijk gevoel. Ik ging gewoon de moeder ontmoeten niet wetend wie ik eigenlijk ben, ze denkt natuurlijk dat ik gewoon een vriendin ben van der dochter (wat eigenlijk ook wel een beetje was). Daar aangekomen trof ik een lieve kleine vrouwtje. Ze verwelkomde mij warm en vroeg hoe het met mij ging en me ouders uit beleefdheid, ik mocht deze vrouw meteen. En sobhana'allah wat leek ze veel op Zakaria!

    Samen liepen we door naar de woonkamer die mooi marokkaans was ingericht en zeker naar smaak. De moeder vroeg wat we wilde drinken. Ik zei nog ik wil niks dank je wel want ga zo weg. Nee ze ging gewoon eigenwijs thee maken en bracht lekkere dingen. Oumaima pakte digitale fotocamera en digitale videaocamera en ging aansluiten op tv zodat ze me beetje kon laten zien. We zaten te kijken en te kletsen (helemaal nog niet over zaki) tot we de bel hoorde. We keken elkaar aan. We hoorde gepraat op de gang en gelach. We gingen gewoon verder kijken tot ze onderwerp wilde aansnijden. Op dat moment gaat de deur van de woonkamer open...

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    ja , hey, je houdt ons wel aan het lijntje zeg.....
    maar als je nou voor het weekend iets plaatst dan heb je alles goed gemaakt.
    oke?????????

    ewa shoufie speciaal voor jou gedaan!

    En natuurlijk ook voor de andere meiden!

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Tetouaniia_Sam Bekijk reactie
    !

    Ga verder!

    sokran hbiba, let niet zo op mijn schrijfstyl. Ben niet een genie in schrijven. Ik doe we me best. Ik kan nu niet verder typen. Moet wat afmaken voor me werk morgen. Ik typ morgen inchallah wel een stukje.