1. #991
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door miss_2140 Bekijk reactie
    up
    He meid,

    Sokran voor je UP. Maar me verhaal is afgelopen.
    2 gebruikers

  2. #992
    MVC Lid

    Reacties
    586
    14-10-2008

    blz 9

    Notificatie

  3. #993
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Rabi jgalik hbiba! Heb je wat leuks gedaan? Ik niks bijzonders! Lag al om 10uur in bed!

    En vanochtend kreeg ik sms van Zakaria
    Vertel, en zet onmiddelijk die msn van jou aan...
    Het meervoud van lef is leven.

  4. #994
    Proud 2 be a moslim!

    Reacties
    82
    14-05-2007

    Het is echt een leuk verhaal alleen jammer dat het echt gebeurt is, want zoiets gun ik echt NIEMAND!!!

  5. #995
    Riffiiaanse

    Reacties
    713
    11-01-2008

    Ewaa , nog wat nieuws gebeurd met u & zakaria.

    Misschien nog een vervolgje ?
    Play before you get played

  6. #996
    MVC Lid

    Reacties
    8
    29-11-2009

    hey meid, ik heb je verhaal in een paar keer gelezen en vind het echt erg voor je. spijtig dat dit jou moest overkome maar dat was mektab en niks aan te doen. ik hoop dat je het nu beter stelt, en inchallah zul je gauw je ware tegen komen. heb geduld en alles komt goed inchallah. en wat die zakaria betreft, vertrouw op Allah swt en hij zal je de juiste weg wel wijzen. ik heb zeker van je verhaal geleerd, bedankt voor het vertellen van je verhaal. zorg goed voor jezelf xx

  7. #997
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door asssia Bekijk reactie
    hey meid, ik heb je verhaal in een paar keer gelezen en vind het echt erg voor je. spijtig dat dit jou moest overkome maar dat was mektab en niks aan te doen. ik hoop dat je het nu beter stelt, en inchallah zul je gauw je ware tegen komen. heb geduld en alles komt goed inchallah. en wat die zakaria betreft, vertrouw op Allah swt en hij zal je de juiste weg wel wijzen. ik heb zeker van je verhaal geleerd, bedankt voor het vertellen van je verhaal. zorg goed voor jezelf xx
    Hé meid,

    Bedankt voor het lezen van me verhaal. En fijn om te horen dat je er iets aan hebt gehad. Het is inderdaad spijtig dat dit waargebeurd is. Maar elhmdl het heeft mij sterk gemaakt. En zal nooit meer dezelfde fout maken in de liefde.

    Ik vertrouw op Allah ta3ala. En gair inchallah. Allah ma3a sabireen. Sokran schat!

    Wens jou ook het aller beste toe.
    2 gebruikers

  8. #998
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het nu met je lieverd?

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  9. #999
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door tabtabzitouna Bekijk reactie
    Ewaa , nog wat nieuws gebeurd met u & zakaria.

    Misschien nog een vervolgje ?

    Hé schat,

    Hoe is het met je?

    Nee is niks nieuws. Spreek hem wel af en toe. Ieder keer vanuit zijn kant wel. Maar nog niks. Hij wilt nog steeds graag afspreken. Maar ik weet het niet. Hij zei dat ik er gewoon overna moest denken.

    Maar wanneer dit is gebeurd, mochten we elkaar ontmoeten. Dan laat ik dit natuurlijk weten zoals beloofd. En ook als ik keus heb gemaakt om niet af te spreken zal ik het vermelden.

    2 gebruikers

  10. #1000
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Hoe gaat het nu met je lieverd?

    Gaat goed elhmdl, dank je wel schat! Hoe is het met jou?

    Ik treur er elmdl niet meer om. Want had het eigenlijk zo goed als wat afgesloten. Maar omdat hij ineens weer verschijnt ben ik wel in de war. Maar verder doet het niet veel met me.

    2 gebruikers

  11. #1001
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Gaat goed elhmdl, dank je wel schat! Hoe is het met jou?

    Ik treur er elmdl niet meer om. Want had het eigenlijk zo goed als wat afgesloten. Maar omdat hij ineens weer verschijnt ben ik wel in de war. Maar verder doet het niet veel met me.

    Met mij gaat het goed

    Eigenlijk zou je hem gewoon letterlijk uit je leven moeten gooien! Gewoon duidelijk maken dat hij je écht met rust moet laten. Anders is het een gebed zonder einde. En dan kun je nooit echt verder gaan..

    Ik gun je het beste in je leven, en met een goede man die goed voor je zal zorgen en heel veel van je houdt!

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  12. #1002
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik weet het! Weet je hoe vaak ik er de laatste tijd aan heb zitten denken?! Vandaar dat ik ook nog niet heb afgesproken met hem. Maar aan de ene kant ben ik bang dat ik er achteraf spijt van ga krijgen.

    Ik heb zoveel van hem moeten slikken. Hij heeft me zoveel pijn gedaan, zijn woorden! Alleen dat zou eigenlijk een reden moeten zijn. Maar ben zo in de war.

    Sokran schat, erg lief van je! Wens jou van harte ook hetzelfde, als je nog niet verliefd, verloofd of getrouwd bent. Zo ja dan wens ik jou alle geluk van de wereld toe!



    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Met mij gaat het goed

    Eigenlijk zou je hem gewoon letterlijk uit je leven moeten gooien! Gewoon duidelijk maken dat hij je écht met rust moet laten. Anders is het een gebed zonder einde. En dan kun je nooit echt verder gaan..

    Ik gun je het beste in je leven, en met een goede man die goed voor je zal zorgen en heel veel van je houdt!

    2 gebruikers

  13. #1003
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    hey meid, alles goed?
    ik hoop dat je de juiste keuze maakt.
    laat maar wat weten.
    tot gauw. moi.
    Het meervoud van lef is leven.

  14. #1004
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    heeeeeell mooiiii

  15. #1005
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Salaam wa3alikom lieve meiden,

    Hoop dat het met iedereen goed gaat. Het spijt me dat ik niks meer van me heb laten horen. Maar heb het erg druk gehad de afgelopen dagen (weken) en buiten dat ben ik ook weer eens goed ziek geweest.

    Ik zit nu midden in een stressvolle week! Moet komende echt veel doen voor school omdat over 1 week de tentamens inchallah beginnen.

    Zoals beloofd zou ik wat van mij laten horen als ik met Zakaria had afgesproken. Omdat hij dit graag wilde.

    Ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen. Dit is de beste keus. En moet zeggen dat ik zelf erg trots om me keus ben! Het is beter zo. Ik was toch al bezig om alles af te sluiten. Ik heb in een hell geleefd door hem, heb veel van hem moeten slikken, heb nachten mezelf in slaap moeten huilen. Ik wil niet weer opnieuwe deze pijn ervaren. Het was moeilijk om hem na 1 jaar weer te spreken. Maar ik ken hem als geen ander en weet dat als we elkaar zouden ontmoeten ik weer die zwak voor hem zou krijgen. Ik denk dat er verder ook geen gevoelens meer voor hem zijn. Ik merkte wel toen ik hem weer sprak ik aan veel dingen moest denken waardoor ik bepaalde gevoelens kreeg. Maar deze verdwenen meteen als ik aan zijn woorden dacht.

    Ik ga gewoon verder met mij eigen leven. Hij is nog lang niet toe aan iets serieus. Waarom weet ik dit? Ik heb verschillende gesprekken met hem gehad afgelopen tijd. Hierdoor zijn dingen naar voor gekomen die voor mij erg duidelijk waren en die mij ook de keus lieten maken om ervoor te kiezen hem niet te ontmoeten. Zo vroeg hij mij bijvoorbeeld hoe het bij mij ging in de liefde. En toen ik aangaf dat er niks was zei hij 'lieverd je moet ook verder gaan met je leven' (hij dacht dus dat ik nog niet over hem heen was) en toen gaf ik dus aan dat ik geen tijd had voor liefde etc en toen ik hem de vraag terug stelde zei hij ' ik wacht op de waren, en als ik haar heb zal ik alle tijd van de wereld voor haar vrij maken' Dit was naturlijk niet alles. Zijn meer dingen gezegd waardoor ik mijn besluit heb genomen. Ik hoop van harte voor hem dat hij inchallah de ware tegen zal komen.

    Zodra ik inchallah een keer tijd heb ga ik deze verhaal nog eens plaatsen maar dan in een keer zonder reacties.

    Liefs,
    Cheba!

    PS meiden die mij PM hebben gestuurd en waarop ik niet meer heb gereageerd, sorry smahni bezaf! Ik heb het erg druk gehad en ben ziek geweest. Ik zal ze inchallah gauw beantwoorden.

    2 gebruikers