1. #976
    MVC Lid

    Reacties
    6
    22-09-2006

    Hey Soumia

    Je bent een sterke meid, je hebt enorm veel geduld en je weet Allah is met de geduldige, inschallah ook met jou.
    Het is heel moeilijk om los te laten, zoals ik ook ervaar, maar jij weet wat jou gelukkig zal maken. Je kunt hem voor die keuze stellen, je hand komen vragen en als hij tegenstribbeld en alweer uitvluchten vind, dan weet je al genoeg.
    Op elk potje past een deksel inschallah, dus jou ware loopt ook hier ergens rond in deze wereld.
    Ik wens je nog veel geluk en een goede gezondheid toe voor jou en je familie inschallah.

    Dikke kus
    Siham

  2. #977
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-01-2007

    hoe is t afgelopen met zakariaaa?
    Ga je weer met m?
    hebben jullie contact?
    Gaan jullie trouwens?

    Zoveeeeel wil ik weteeeeeeeen
    3 GEBRUIKERS

    ~ De mooiste glimlach van buiten, laat zien dat je inwendige pijn hebt diep van binnen!..

  3. #978
    MVC Lid

    Reacties
    5
    20-08-2009

    wollah meidd geweldiggg top!!!

  4. #979
    meerdere gebruikers

    Reacties
    408
    31-05-2006

    Benieuwdd... hoop dat tie eindelijk z'n stap neemt naar je ouders inchallah..(K)

  5. #980
    ZAIIO!!

    Reacties
    256
    18-01-2009

    Citaat Geplaatst door xNAAMLOOS Bekijk reactie
    hoe is t afgelopen met zakariaaa?
    Ga je weer met m?
    hebben jullie contact?
    Gaan jullie trouwens?

    Zoveeeeel wil ik weteeeeeeeen
    Wanneer ze gaat Praten MEt hem Gaat Ze Een vervolgje zetten hoe het is afgelopen

  6. #981
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Lieve meiden bedankt voor jullie lieve lieve reacties! Ik meen het!

    Alleen ik denk toch dat ik die stap niet ga nemen om hem te ontmoeten. Ben bang dat hij dit toch aleen doet omdat hij weer alleen is. En ik was al bezig om alles af te sluiten en nu verstoort hij ineens alles.

    Ik weet het even niet meer. Ik heb afgelopen nacht echt geen oog dicht gedaan. Heb de hele nacht liggen denken. Wallah ik lag om 2 uur in bed en pas met salaat lefjar probeerde ik te slapen.

    Maar ik laat het wel weten inchallah.

    2 gebruikers

  7. #982
    Riffiiaanse

    Reacties
    713
    11-01-2008

    Best moeilijk voor jou.

    Je hebt hem al vele kansen. Misschien, Allah'Wa3laam , wie weet , kan er misschien toch iets moois bloeien tussen jullie twee alléé NADAT hij toch wat volwassener is geworden. Maar laat je niet met je voeten spelen & hou je waarde als deftige dame!

    Maar het was een mooie verhaal , waar velen uit kunnen leren.

    Chokran!
    Play before you get played

  8. #983
    MVC Lid

    Reacties
    93
    16-12-2009

    als hij echt van je houdt dan moet hij je hand komen aanvrge bij je ouders, anders is hij gwn met je voete aan het spelen meid.

    veel sterkte xxx

    ....

  9. #984
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Daarom, ik ben gister en net gaan denken. Heb hem zoveel knsen gegeven. Hij weet verdomd goed wat ik voor hem voelde (nog) Dus daarom twijfel ik heel erg aan hem nu.

    Maar I let you know inchallah.



    Citaat Geplaatst door tabtabzitouna Bekijk reactie
    Best moeilijk voor jou.

    Je hebt hem al vele kansen. Misschien, Allah'Wa3laam , wie weet , kan er misschien toch iets moois bloeien tussen jullie twee alléé NADAT hij toch wat volwassener is geworden. Maar laat je niet met je voeten spelen & hou je waarde als deftige dame!

    Maar het was een mooie verhaal , waar velen uit kunnen leren.

    Chokran!


    Weet ik schatje. Hij weet hoe ik over hem denk. Maar van hem heb ik geen hoogte. Dus weet niet waar ik aan toe ben en of ik er wel goed aan doe om het te ontmoeten na zo lange tijd.



    MINA_92

    als hij echt van je houdt dan moet hij je hand komen aanvrge bij je ouders, anders is hij gwn met je voete aan het spelen meid.

    veel sterkte xxx

    ....
    2 gebruikers

  10. #985
    MVC Lid

    Reacties
    282
    01-01-2005

    Als jij hem niet wilt ontmoeten dan moet je dat ook niet doen! Jij hebt hem al vele kansen gegeven! En als je hem toch gaat spreken, stuur je hem door naar je ouders. Wil hij dit niet, dan moet je er een punt achter zetten. Maar het is aan jou om te beslissen wat je gaat doen!

    'Geluk zit niet in de dingen die je meemaakt, maar in de manier waarop je ertegenaan kijkt.'

  11. #986
    :)

    Reacties
    3.050
    11-12-2008

    Stoot je geen 10 de keer weer!

    Je verhaal was TOPPIE meid

    _


  12. #987
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    HAPPY NEW YEAR

    :
    Het meervoud van lef is leven.

  13. #988
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    HAPPY NEW YEAR

    :

    Happy 2010 !!

    Vele gezonde jaren toegewenst voor iedereen, vol liefde en geluk incha'Allah a rabi!
    2 gebruikers

  14. #989
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Happy 2010 !!

    Vele gezonde jaren toegewenst voor iedereen, vol liefde en geluk incha'Allah a rabi!
    Jij ook ................een beetje extra.
    Het meervoud van lef is leven.

  15. #990
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    Jij ook ................een beetje extra.

    Rabi jgalik hbiba! Heb je wat leuks gedaan? Ik niks bijzonders! Lag al om 10uur in bed!

    En vanochtend kreeg ik sms van Zakaria
    2 gebruikers