1. #886
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door MokerGirl123 Bekijk reactie
    Wuahah yehh blunder!!!xD
    wahaha geer sokti osafi.. ZWARE blunder! Wallah kon mezelf voor me kop slaan!
    2 gebruikers

  2. #887
    MVC Lid

    Reacties
    6
    22-09-2006

    Da gebeurt telkens als ge zulke smse moet versture e, hahaha
    echt erg, maar ga snel verder met je verhaal, het wordt alsmaar interessanter..!
    Dikke zoen

  3. #888
    Geloof in de Tawhied

    Reacties
    1.013
    28-04-2005

    het begint spannend te worden....................

    Houd je vast aan eerlijkheid, eerlijkheid leidt naar goedheid en goedheid leidt naar het paradijs..!


  4. #889
    MVC Lid

    Reacties
    162
    23-04-2009

    Je bent on, ga aubb verder!!

  5. #890
    Li Nsak Nsa ...

    Reacties
    108
    10-04-2009

    hahaha yaa dat is ckkr een blunder,veelste vaak mee gemaaaakt hahah Ga verder meidd mooie waargebeurde verhaaal.. Ben benieuwd wat je vervolgjes Zyn..

    X je vermelde nieuwe lezer...

  6. #891
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    een paar seconden later, echt dames niet overdreven maar nog geen minuut later kreeg ik reactie. Van Yassine natuurlijk.

    Ik weet niet meer precies wat erin heeft gestaan maar het was een sms van maar een paar woorden. Ik vond het zo erg op dat moment. Oke ik had niks met hem. Maar ik had tegen hem gelogen. Want hij had mij een tijd geleden gevraagd of ik nog contact had met Zakaria en toen had ik nee gezegd. Terwijl ik wel contact met hem had. en vandaag helemaalfout gegaan. Ik probeerde dit nog goed te praten met hem. Maar dit lukte niet. Want hoe ik het ook wend of keer hij had tocg gelijk. Ik wist dit al te goed.

    Er gingen dagen voorbij zonder iets van Yassine te horen. Ik had nog met Zakaria afgesproken om de achterkant van de formulieren in te vullen. Want wallah wist niet hoe en wat. Dit heeft hij gewoon even gauw voor mij gedaan in de auto. HIj boodt nog aan om naar zijn huis te gaan maar ik wilde niet. We hebben na 15 min ofso afscheid genomen en ieder is zijn ding gaan doen.

    Ik had nu weer mijn contact gehouden met Zakaria. Niet wetend dat hij nog iets met zijn ex heeft. Ik kwam weer bij hem thuis. Ben ook weer 2 keer bij hem blijven slapen. Ja ik sliep bij hem. Ik ben er niet trots op. Maar hij heeft nooit het geen geprobeerd. Een keer van de 2keer was vreemd. Het was midden in de nacht, hij werd gebeld door iemand. HIj dacht dat ik diep lag te slapen maar ik was nog klaarwakker. Hij stond op gaf me een kus op mijn voorhoofd en ging weg. Niet veel later kwam hij weer terug. Ik deed gewoon net of ik sliep. Smorgens heb ik wel gevraagd of dat klopte dat hij weg was gegaan of dat ik droomde. HIj vertelde dat hij zijn broertje ging ophalen van stappen. Hmmm vreemd want ik wist van Yous dat hij niet ging stappen. Maar goed. Dit ging zo verder tot zomer verder. Ik was inmiddels bijna 23 jaar. Het gekke van alles,ik had geen gevoelens meer voor hem. Ik weet niet waarom maar ik kwam er ineens achter. Het was meer de verlangen die we met elkaar deelde. Het was ook vaak dat we elkaar belde of smsde van ja mis je dit dat kan je voorbij komen.

    Dan was het elkaar ontmoeten, liggen rotzooien met elkaar en dan weer afscheid nemen en dan weer dagen niks van elkaar horen. Ik had echt geen gevoelens voor hem. Maar wilde wel bij hem zijn. Ik wist niet waar ik mee bezig was. Of laat ik zeggen ik wist donders goed waar ik mee bezig was maar wilde het gewoon niet laten. Chitan was mijn vriend op dat moment. En als ik thuis was kreeg ik spijt van alles. Heel raar. Tot op een dag hij mij weer smsde of ik langs wilde komen. Ik voelde me al rot die dag. Ik pakte de auto erheen. Bij hem aangekomen, bel ik aan en loop naar binnen. Daar begint hij meteen handtastelijk te worden. Ik word er boos om en sta in een keer op. Hij schikt en komt op mij aflopen en vraagt wat er is. Ik walgde van hem en van mezelf. Waar waren we mee bezig. Wat was dit. Hij wilde zich niet binden maar waarom liet ik mij gaan met hem. Ya rabi waarom ik werd gek. Ik begon helemaal histerisch te doen tegen hem. Hij zei niks terug. En zei alleen dat hij lol met mij had en meer niet, en dat hij ons 2 nooit samen als stel kon voorstellen. Dit deed zo een pijn. HIj gebruikte me gewoon. Ik wist dit en toen bleef ik terugkomen. Maar ik wilde hier een eind aanmaken.

    Ik weet niet wat ik allemaal heb gezegd. En weet ook niet wat hij allemaal heeft gezegd. Maar we waren alle 2 boos. Ik werd op een gegeven moment bang van hem. HIj begon helemaal te flippen tegen mij en te schelden. IK werd bang zo heb ik hem NOOIT gezien. Ik durfde niks meer te zeggen. Ik heb toen mijn autosleutels van tafel gepakt en heb me snel uit de voeten gemaakt. HIj had zijn schoenen uit hij kon me niet achterna komen. Maar eerder dat ik onder was en bij me auto stond was hij ook onder. Het ergste van alles was dat onze auto's tegenover elkaar stonden met de moterkappen naar elkaar toe. We moesten dus langs elkaar heen rijden. Sit dacht ik want was echt bang. Ik zag gewoon hoe kwaad hij was. Ik stapte snel in en reed weg. Ik keek snel in me spiegel en azag dat hij ging keren en bleef achter mij aanrijden en mij bellen. Maar ik wilde niet opnemen. Ik wilde alles afsluiten. Ik heb hem ook binnen vertelt dat hij niks voor me betekend en dat ik niks voor hem voelde. Maar hij weigerde dit te geloven. Maar toch was dit zo. Ik was zo bang, ik reedt op dat moment ook bijna tegen een boom aan allah jehfad. Hij heeft me op een gegeven moment ook met rust gelaten. Zo ben ik verder naar huis gereden. Thuis aangekomen kon ik er met niemand over praten. Want me nicht dacht dat ik alles had afgesloten. Ik kon haar dit niet vertellen natuurlijk. Ik wilde Marie bellen maar ja zij is een NLse zij geven nergens om.

    2 gebruikers

  7. #892
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Noortje_ Bekijk reactie
    hahaha yaa dat is ckkr een blunder,veelste vaak mee gemaaaakt hahah Ga verder meidd mooie waargebeurde verhaaal.. Ben benieuwd wat je vervolgjes Zyn..

    X je vermelde nieuwe lezer...
    ja is erg he. Dit was mij echt nooit overkomen. Wel eens zo een doodnormale sms naar de verkeerde. Maar dit was echt FOUT dit kon echt niet.

    SOkran hbiba.

    Ik denk dat ik het zo ga afronden.
    2 gebruikers

  8. #893
    ..aitwayaghertje..

    Reacties
    107
    06-08-2009

    Up up up nog en stukje
    ...Het leven draait niet om de mooiste keuze,maar om de juiste keuze....

  9. #894
    MVC Lid

    Reacties
    282
    01-01-2005

    En weer bedankt!!
    'Geluk zit niet in de dingen die je meemaakt, maar in de manier waarop je ertegenaan kijkt.'

  10. #895
    Li Nsak Nsa ...

    Reacties
    108
    10-04-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    ja is erg he. Dit was mij echt nooit overkomen. Wel eens zo een doodnormale sms naar de verkeerde. Maar dit was echt FOUT dit kon echt niet.

    SOkran hbiba.

    Ik denk dat ik het zo ga afronden.
    haha jaa begrijp je helemaaal 7biba.. als iets verkeerds gaat dan gaat het ook verkeerd gebeuren.. X

  11. #896
    WEGGG

    Reacties
    1.518
    13-08-2009

    wowwwww heftig zeg wat een sloeber hij gebruikte jou gewoon pleasse nog 1 vervolgje
    WEGG.

  12. #897
    WEGGG

    Reacties
    1.518
    13-08-2009

    alhamdolilah dat je niets mankeerde, keer op keer worden wij gewaarschuwd met signalen maar wij negeren de tekenen en volgen onze lusten ya rabi 7diena koel moslimeen jami3een
    WEGG.

  13. #898
    *Borgerhout*

    Reacties
    40
    04-11-2008

    Upp!!

    www.m-moviez.nl

    Download hier je films..
    J_Awayagher


  14. #899
    MVC Lid

    Reacties
    104
    22-08-2008

    Salam 3alaikoum cheba24,
    Ik heb je verhaal gelezen en hoop dat je gauw verder gaat...
    Ik voel echt met je mee, niemand verdiend het om zo behandeld te worden.
    Maar goed, je hebt van die wled l7rams.
    Ik hoop dat je ooit op een dag kan lachen om je verleden.
    Dat je dan denkt was ik dat? Heb ik dat allemaal gedaan?
    Je was verblind door de shitan (allah yna3lou wygzih)
    Moge Allah je belonen met een goede man, die bij je zal passen.
    Iemand die je goed zal behandelen, weld l7lal inshallah.
    Liefs xxCacaoua

  15. #900
    MVC Lid

    Reacties
    8
    14-04-2009

    nieuwe fan! UUPPPPPP

    [blz14]