1. #871
    Tiwliwla.

    Reacties
    39
    25-11-2009

    Ik ben zo benieuwddddddddddddd...


    Ga gauw verder meid!

  2. #872
    Haha.

    Reacties
    193
    20-09-2008

    ga gauw verdeeer.
    Baby let me show you love can be easy,
    if you just let it be!

  3. #873
    ..aitwayaghertje..

    Reacties
    107
    06-08-2009

    Up up up dankje wel voor je vervolg.
    ...Het leven draait niet om de mooiste keuze,maar om de juiste keuze....

  4. #874
    MVC Lid

    Reacties
    282
    01-01-2005

    Wie zal dat toch zijn...

    Spannend, ga snel verder!!
    'Geluk zit niet in de dingen die je meemaakt, maar in de manier waarop je ertegenaan kijkt.'

  5. #875
    MVC Lid

    Reacties
    26
    22-04-2009

    dit is echt zo een mooi verhaal ik ben er vandaag mee begonnen om te lezen en nu kan ik er niet van afblijven

  6. #876
    MVC Lid

    Reacties
    25
    22-12-2009


    OMG!!
    ik moet echt doorlezen,,
    UP, UP, UP!

  7. #877
    100% marokaanse zina

    Reacties
    674
    28-12-2008

    Wow!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3508866 Stem en zet jezelf aan het denken.....

    Van die ene lieve Nederlander <3 --->www.nailaddicted.nl


  8. #878
    Nobody's wife!

    Reacties
    24
    13-07-2009

    Heeey kanjer,


    Jij vermaakt me wel op mn stage!

    Wel een heftigverhaal.........



    Ga gauw verder!


    Boesa x

  9. #879
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    ik wacht ook op vervolg, kan me helemaal plaatsen in hoe je dacht enz.

  10. #880
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Hey meid.
    we hebben een beetje met sneeuw gegooid en zijn toen naar de stad geweest. Mijn dochter is gek op de heuvel galarij, ze wil steeds de rol trap en af.
    voor haar is dat gewoon feest en naar de olifant (intertoys).
    we kopen nooit iets ze wil altijd alleen kijken.
    als de draaimolen er staat dn wil ze een paar keer in samen met mij.
    en dan natuuurlijk naar de mac.
    lamis en papa mochten niet mee.
    maar als je wilt kun je volgende keer mee...................oke?
    Haiii
    Ohw echt, wat schattig! De mijne (niet mijn kindjes) wilde ook in de draaimolen ik zei NEE daarna wilde ze gaan schaatsen.

    Ach wat schattig, ja voor de kleintjes is dat een heel avontuur roltrap op roltrap af. Het blijven schatten als ze zo klein zijn, lekker onschuldig.

    Ach wat lief, gaan we dan gezellig een kopje chocomel drinken?

    AA meiske toch, wat jammer, misschien moet je gewoon zin maken, lekker alleen.. En voor verkoudheid is het goed om manderijntjes te eten, is echt goed hahaha.. Je bent online, ga je verder schrijven ?

    Dikke koes
    Ja wallah ben uiteindelijk toch de stad ingegaan. En jaaa ben echt geslaagd hihihi Heb al heel wat gekocht. Zaterdag 2 januari naar Antwerpen dan hebben ze daar uitverkoop Dus voor de geinteresseerde onder ons TWEE JANUARIE UITVERKOOP IN ANTWERPEN

    Je wilt niet weten hoeveel manderijntjes ik eet. Volgens mij al gauw een hele netje per dag (2kilo) van die kleine lekkere manderijntjes.

    hahahaha mama is met me nichtjes van 8 Amika aan het kijken, ze zit er helemaal in.


    2 gebruikers

  11. #881
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Just-a-lady Bekijk reactie
    Heeey kanjer,


    Jij vermaakt me wel op mn stage!

    Wel een heftigverhaal.........



    Ga gauw verder!


    Boesa x
    Hey hbiba,

    Sokran voor het lezen. Ja ik ken het. Ik las ook altijd tijdens me werk verhalen. Maar wel waargebeurde verhalen (vind ik persoonlijk de leukste)

    LADIES ik probeer straks nog een vervolg te plaatsen.

    2 gebruikers

  12. #882
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009



    Nee hoe kon hij, hoe durfde hij mij dit te sturen. Natuurlijk kon hij er wat aan doen. En dan sorry zeggen, denja henja iedereen komt zichzelf wel tegen. Zo ging dat bij ons. Maanden niks van elkaar horen en dan duikt hij ineens uit het niets weer op. Hij wist dat ik een enorme zwak voor hem had. Ik wilde hem niet terug smsen. Tenminste niet nu, misschien straks of vanavond. Op het moment dat ik mijn telefoon vergrendel en hem in me zak wil stoppen voel ik hem trillen. Het was geen sms dit keer maar een oproep.

    ik.: hallo met Soumia
    ...: Ai haii zo netjes de telefoon opnemen
    ik.: en ik spreek met...
    ...: verwacht je een ander dan?
    ik.: jongen zeg nou wie je bent of..
    ...: ga je dan ophangen? Bel ik gewoon terug (en begint te lachen)
    ik.: ohw stinkerd! hahaha nu pas herken ik je (het was yassine)
    ...: ruik je me tot daar?
    ik.: gekkk hoe is het met je?


    Zo ging het gesprek even verder. Gewoon over ditjes en datjes gepraat. Wanneer mijn trein binnenkomt rijden hang ik op. Ik dacht echt dat Zakaria me zou bellen. Ik begon meer met Yassine op te trekken zoals eerder vermeld. Maar het was moeilijk, want Zakaria bleef contact zoeken met mij. Dagen, weken maanden gingen voorbij. Tot ik op een dag aan het smsen was met Zakaria. Hij vroeg of ik de volgende dag tijd had om elkaar te ontmoeten hij wilde praten vertelde hij. Ik stemde in. Ik heb Yassine niks vertelt. Ik had gezegt dat ik naar een vriendin ging.

    Onderweg naar Zakaria kreeg ik een autoongeluk. Ik was met de auto die dag. Het was zo een vreemde dag. Ik voelde me al van te voren niet ok. En vaak als ik ergens twijfels over heb kan ikhet beter niet doen. Zo ook dit keer. Onderweg kreeg ik dus een autoongeluk. En wallah dames als ik geen autogordel om had gehad was ik denk ik door de voorruit gevlogen. Het was enorm. Maar sobhana'allah mij mankeerde niks. Had wel last van me nek en kon niet op mijn knieeen staan. Ik zag de man voor mij namelijk niet stilstaan. We reden door de binnenstad, net van de snelweg af. De hele voorkant van me auto was naar de hel. Dit kwam doordat de man voormij een trekhaak had. Maar goed. Dit was mijn eerste ongeluk ik wist niet wat te doen ik was ook nog helemaal in chock. Eerste wat ik deed was Zakaria bellen, dit ging zo automatisch. Ik vertelde dat ik een ongeluk had. Ik merkte dat hij was geschrokken. Hij vroeg waar ik was. Ik vertelde hem dat ik vlakbij het station was. Hij zou komen. HIj heeft verder alles in orde gemaakt met de tegenpartij. Ik was nog helemaal geschrokken. En het was zo raar om hem in eens daar te zien staan na super lange tijd. Je kon zien dat hij thuis op de bank niks had zitten doen (zijn kleding) Ik ging achter hem rijden naar zijn huisje (hij had deze inmiddels alweer toch zijn eigen gebruik, want hij verhuurde deze toen een iemand)

    Aangekomen bij hem stap ik uit en hij ook. We lopen samen naar binnen. HIj vraagt of ik iets wil drinken. Ik snakte op dat moment alleen naar een glas water. Hierna hebben we eigenlijk niet veel gezegd tegen elkaar. Ik had allemaal gemengde gevoelens. Het was zo raar. We waren er om te praten maar we waren alle 2 stil. Hij keek naar de tv en ik keek voor me. Ik schrok van mezelf toen ik begon te huilen. Het werd me een beetje te veel. Ik hield verdomme zoveel van deze jongen. Ik had hem laten schrikken hij kwam bij me zitten en stelde me gerust. HIj dacht dat het nog om de ongeluk ging. Hij vertelde dat hij wel met een vriend van hem iets kon regelen om deze zo snel mogelijk te repareren etc etc. Hij suste me dat alles goed zou komen. Ik dacht bij mezelf 'ja met de auto maar nooit met ons' Ik wilde hem dit natuurlijk niet vertellen. Ik keek hem aan en droogde me tranen af en zei dat ik naar huis wilde. Hij vond het oke. Het was echt een rare dag. Helemaal hierheen gekomen om te praten. Maar kreeg een ongeluk en daarna bij hem thuis kreeg ik er ook niet veel uit en hij ook niet.

    Thuis aangekomen wilde ik Zakaria smsen toen ik rustiger was geworden en me ding had gedaan. Ik pak me telefoon en terwijl ik sms moest ik even aan Yassine denken, want hij had me een paar keer gesmst en gebeld toen ik bij Zakaria was dus ook hij moest ik nog beantwoorden.

    Zakaria, wilde je nog even bedanken voor alles. Alleen kom net tot de ondekking dat we de achterkant van de formuleren niet hebben ingevuld. Nogmaals bedankt.

    Wanneer ik een contactpersoon uitkies en mijn bericht verstuur. Kijk ik nog eens naar me telefoon en dan begint me hart te bonken als een gek. Ik had namelijk de smsje naar Yassine gestuurd ipv naar Zakaria! Ik probeerde nog te annuleren maar dit ging niet. Want had niet een moderne telefoon maar een die al een paar jaar oud was (heb hem trouwens nog steeds, vorig jaar kreeg ik van me neef een nieuwe hij vertelde mij dat hij zich schaamde voor mijn toestel maar toch blijf ik die van mij gebruiken alleen wanneer we naar me neef en zijn vrouw gaan ofso dan gebruik ik die van hem) Maar goed sms was dus naar Yassine ipv naar Zakaria. Als er nog geen naam bij had gestaan kon het geen kwaad. Ik wist niet wat te doen. Ik werd gek!

    een paar seconden later, echt dames niet overdreven maar nog geen minuut later kreeg ik reactie. Van Yassine natuurlijk.
    2 gebruikers

  13. #883
    100% marokaanse zina

    Reacties
    674
    28-12-2008

    Wuahah yehh blunder!!!xD
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3508866 Stem en zet jezelf aan het denken.....

    Van die ene lieve Nederlander <3 --->www.nailaddicted.nl


  14. #884
    100% marokaanse zina

    Reacties
    674
    28-12-2008

    Maar ga snel verder
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3508866 Stem en zet jezelf aan het denken.....

    Van die ene lieve Nederlander <3 --->www.nailaddicted.nl


  15. #885
    Oelala.....

    Reacties
    155
    08-05-2008

    Oh mijn god
    Spannend, ga gauw verder meid!
    Love and Imagination do many things

    Easy to loveeee