1. #841
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    GEKKE_MAMA
    lang zal ze leven
    lang zal ze leven
    in de gloriaaaaaaaaaaaaaa
    in de gloeriaaaaaaaaaaaa
    hiep
    hiep
    hoera

    geniet er van en tot gauw.............
    HEY hbiba,

    Sokran, het klonk goed Alweer een jaartje ouder. Ga straks inchallah weer verder.




    misz_sally
    ik zit niet vaak op m.nl maar door jouw verhaal komt daar echt verandering in...
    En als ik er dan op zit/zat plaats ik al hlml geen reacties..
    mr jouw verhaal is een reactie zkr weten waard..

    Je verhaal is zo interessant, ik heb het denk ik echt in een paar dagen tijd door gelezen ondanks dat ik geen fanatieke lezer ben..
    Ik heb respect voor je dat alles eerlijk toegeeft..
    en vindt het erg jammer dat mensen dan ook negatief oordelen..
    Ik hoop dat het een wijze les voor je is geweest (vast denk ik)
    Want liefde maakt idd blind..

    Ik zelf heb ook wat meegemaakt wat betreft ''liefde'..
    Boontje komt om zijn loontje'' zeggen ze so be patient..
    En toon idd berouw, verricht het gebed enz.

    Ik verheug me op een vervolgje!!
    Nou ik lees het wel,

    Grt.
    Salaam hbiba,

    Sokran voor je lieve woorden en voor het lezen van me verhaal. Helaas heeft het zo moeten lopen. Maar heb er zeker van geleerd. Want achteraf vallen alle puzzelstukken op hun plaats. Op het moment zelf ben je je er niet van bewust.

    Maar gair inchallah. Ik zal vandaag nog vervolgje(s) schrijven.




    Muminaa
    salaam soumia,

    Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik je heel moedig vind dat je je verhaal op deze site bekend maakt en met iedereen deelt.
    Ik kan me helemaal in je verhaal inleven, omdat het grootste deel dat jij hebt meegemaakt, perfect aansluit met wat ik heb meegemaakt.
    Ik begrijp dus helemaal wat jij toen meemaakte en hoe het voor je nu is om dit door uw verhaal neer te schrijve opnieuw mee te maken.
    Wij vrouwen zijn zwakke schepsels en dwalen nogal snel af van het rechte pad, we zijn ook zeer naief als liefde op ons pad kruist. Maar we zijn ook heel sterk als we zulke situaties hebbe meegemaakt, want we komen er enkel sterker uit. Ik hoop dat je je verhaal zal afmaken want het is alsinds zeer spannend.
    Ik hoop dat Allah ons zal kunnen vergeven van onze slechte daden en ik wens voor alle zusters in de islam een mooie toekomst en het belangrijkste ik wens ons allen een plek in het paradijs.
    Allahoemagfirlie moesliminaa wal moeslimaat, wal moemininaa wal moeminaat, al ahyaahim wal amwaat!!

    Groetjes Siham
    Salaam Sihem,

    Sokran voor je lieve reactie hbiba! Erg dat jij ook zo iets hebt moeten mee maken. Liefde maakt inderdaad blind. Het is gewoon gevaarlijk. Het is ook inderdaad erg moeilijk, tenminste vind ik want als ik aan het typen ben dan zie ik ook weer alles voor mij gebeuren.

    Wij, vrouwen gaan met de juiste intentie een relatie aan (wat eigenlijk toch haram is) maar de gemiddelde man ziet het gewoon als spel. Sommige kunnen je zo goed inpakken, en dat was in mijn geval. Ik hoop dat het met jou nu ook goed gaat en dat je er overheen bent.

    Ik maak mijn verhaal zeker af inchallah.

    2 gebruikers

  2. #842
    Bijna Lid

    Reacties
    2.724
    12-04-2007

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Salaam hbiba,

    Hoe is het met je? Ik heb zo juist wat vervolgen geplaatst hoop dat jullie er wat aan hebben. Wilde even iets anders dan alleen hetzelfde over mezelf. Maar volgende vervolg zal wel weer anders zijn natuurlijk.

    Ameen ya rabi. Moge hij ons alle helpen met alles inchallah.


    Hey meid, het gaat alhamdoelilah.. inshaAllah ook met jou.
    Bedankt voor je vervolgjes En zoals gewoonlijk kijk ik uit naar je volgende vervolgjes

  3. #843
    MVC Lid

    Reacties
    6
    22-09-2006

    Salaam Sihem,

    Sokran voor je lieve reactie hbiba! Erg dat jij ook zo iets hebt moeten mee maken. Liefde maakt inderdaad blind. Het is gewoon gevaarlijk. Het is ook inderdaad erg moeilijk, tenminste vind ik want als ik aan het typen ben dan zie ik ook weer alles voor mij gebeuren.

    Wij, vrouwen gaan met de juiste intentie een relatie aan (wat eigenlijk toch haram is) maar de gemiddelde man ziet het gewoon als spel. Sommige kunnen je zo goed inpakken, en dat was in mijn geval. Ik hoop dat het met jou nu ook goed gaat en dat je er overheen bent.

    Ik maak mijn verhaal zeker af inchallah.

    [/QUOTE]

    Salaam

    Het gaat momenteel wel goed met me, maar mijn verhaal is nog steeds niet afgelopen. Ik heb wel afstand genomen van dat relatiegedoe..
    En om heel eerlijk te zijn ik heb die gast nog altijd heel graag en zie mijn toekomst enkel met hem. Hij is wel altijd heel eerlijk gebleven, maar hij heeft me toch meerdere keren gekwetst.
    Het enige wat ik nu nog kan doen is geduldig zijn, want geduld is een mooie deugd. Wat de toekomst brengt en wat Allah voor mij en voor iedereen heeft voorzien zal wel het juiste zijn. Dus sbar gewoon.

  4. #844
    WEGGG

    Reacties
    1.518
    13-08-2009

    wow wat een vervolgjes je hebt het zeker goedgemaakt vind het juist leuk als het zo langdradig is heerlijk om te lezen ga zo door meid en hopelijk heb je een fijn weekend gehad
    WEGG.

  5. #845
    100% marokaanse zina

    Reacties
    674
    28-12-2008

    Meid echt heel erg bedankt je hebt het zeker goed gemaakt
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3508866 Stem en zet jezelf aan het denken.....

    Van die ene lieve Nederlander <3 --->www.nailaddicted.nl


  6. #846
    MVC Lid

    Reacties
    51
    07-01-2007

    goed zo meid
    vindt dat je het heel goed doet
    sterkte met alles

  7. #847
    MVC Lid

    Reacties
    3
    02-10-2009

    Lieve schatje ik ben je nieuwe fan..
    Prachtig verhaal..
    En ga der beter mee door.
    Laat dat zielig wijf je niet afkraken hoor

  8. #848
    Riffiiaanse

    Reacties
    713
    11-01-2008

    Spannend !!

    Ga Gauw Verder !! x
    Play before you get played

  9. #849
    ..aitwayaghertje..

    Reacties
    107
    06-08-2009

    Ga gauw verder.xx up up
    ...Het leven draait niet om de mooiste keuze,maar om de juiste keuze....

  10. #850
    MVC Lid

    Reacties
    83
    16-07-2008

    uppp meid een stilllezer

    pfff ik weet niet want ik moet gaan seggen.
    ten eerst is het egt prachtig verhaal.
    en ik vind het egt lef dat je druft vertalenmeid maar wollah egt goed vergaal meid
    en meisjes die hier nagetive upps geven moeten niet doen de heilig maria te doen.
    want ik weet sekker dat iedereen van ons hier iets heft gedaan want het niet mogent dus hou jullie comentaars maar voor jullie self
    en slet is se sekker niet want iedereen maakt fouten en daar leren ze van.
    en die zakaria wollahh als ik hem in de egt sie wollah ik zou hem in se gezichtspugen.wat een player man tfoe al die jongens sijn so bijna allemaal dan.
    en als ik jouwas zou andere jonegns ook kans geven want je moet door met je leven meid:d
    maar alsjeblieft ga door met die verhaal en geef nieuw vervolg van je nieuw fan (L) PRACHTI VERHAAL(K)

  11. #851
    MVC Lid

    Reacties
    568
    22-06-2007

    Uppa!

    Als je liefde zoekt met je ogen,
    dan zullen jouw ogen jou misleiden.
    Maar als je liefde zoekt met je hart,
    dan zal jouw hart jou naar de ware toe leiden...
    ''

  12. #852
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-02-2009

    PRACHTIG VERHAAL
    Ik besef dat wanneer iemand reist over de weg van het leven, stormen doorstaat, van de zon geniet en in het oog van vele orkanen staat, het overleven wordt bepaald door de wilskracht die iemand heeft.

    MAMA

  13. #853
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Salaam schat,

    Sokran voor je lieve reactie schat! Met mij gaat het goed elhmdl mag niet klagen. Alleen een beetje verkouden Maar ook op ander gebied gaat het elhmdl allemaal goed. Inchallah maak jij en je naasten het ook goed.

    Allah is met de geduldigen toch.. Gair inchallah, ik geloof er sterk in en moge Hij mij voor al mijn zondes vergeven en al onze andere broeders en zusters.

    voor jou

    Dank je wel lieverd, voor je kusje Inderdaad Gair InshAllah !!

    Ajoh, maak wat van je leven, voor je het weet, ben je er misschien niet.. Ik bedoel wel op een goede manier hé, maak wat van je leven

    NOg een kusje voor jou ook

  14. #854
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    En ik blijf UPPEN voor jou, dus maak je verhaal af, je doet het geweldigg !!! :up:

  15. #855
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Hey chebba, heb je je verjaardag goed gevierd?
    ik denk het haast wel.
    dikke kus
    Het meervoud van lef is leven.