1. #751
    Tiwliwla.

    Reacties
    39
    25-11-2009

    Uppie!

    Doe rustig aan meid..

  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    3
    25-04-2005

    ik moet wel zeggen dat je het goed spannend houdt kan haast niet wachten voor de volgende stuk.

  3. #753
    Jbellastylo~221EBA9?

    Reacties
    1.193
    26-08-2008

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Salaam wa3alikom dames,

    Bedankt voor de lieve en eerlijk reacties! Ik kan er helaas niet allemaal op reageren. Maar echt allemaal bedankt!

    En natuurlijk toon ik dagelijks (tot de dag van vandaag) berouw en hoop dat allah ta3ala mij vergeeft.

    Ik PROBEER vanavond inchallah een stuk te schrijven. En anders ga ik in het weekend gewoon weer goed schrijven inchallah.

    PS MRTETOUAN sokran! Ohw en bedankt voor het lezen van me verhaal

    Groetjes,
    Cheba
    ik moet jou bedanken . want het lezen doe ik met plezier

    M.nl is net als marktplaats .. alles is verkrijgbaar !!


  4. #754
    MVC Lid

    Reacties
    46
    07-10-2009

    Dat is helemaal goed meiske!

    School is inderdaad belangrijker..

    In afwachting van je volgende stukk, met vol spanning!!



    UPPPPPP!

  5. #755
    -

    Reacties
    214
    07-09-2009

    rustig aan hoor als je maar verder gaat

  6. #756
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Hey lieve meiden,

    Ik wilde gister een vervolg plaatsen maar heb het niet kunnen halen. Vandaag haal ik het ook niet. Want ik weet als ik ga beginnen dan kan ik niet stoppen. Ik moet leren voor een tentamen en een presentatie voorbereiden. Ik heb ook net de prik gehaald, me arm voelt zo zwaar en slap aan

    Ik beloof dat ik het echt in het weekend helemaal goed ga maken inchallah.

    Bedankt voor jullie Up's en lieve reacties!



    het is bijna weekend!
    Het meervoud van lef is leven.

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie



    het is bijna weekend!
    Hey schatje,

    Hoe is het met je? Je vroeg mij laatst om te vertellen hoe het afloopt. Maar dan is het verhaal niet meer 'leuk'. Maar er komt wel een einde schat Ik wist niet dat jij ook iets in die richting mee had gemaakt. Maar je bent nu gelukkig getrouwd en hebt 2 dochtertjes waar je trots op bent. Ik wil zeker inchallah ook je verhaal aanhoren. Onder een genot van een bakske koffie

    Ik lig nu echt ziek in bed. Heb bijwerkingen de prik (mexicaansegriep) Maar verveel me zo erg dat ik toch alvast een stukje ga typen.

    2 gebruikers

  8. #758
    ..aitwayaghertje..

    Reacties
    107
    06-08-2009

    Up up up up up,(beterschap meid)
    ...Het leven draait niet om de mooiste keuze,maar om de juiste keuze....

  9. #759
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Hey schatje,

    Hoe is het met je? Je vroeg mij laatst om te vertellen hoe het afloopt. Maar dan is het verhaal niet meer 'leuk'. Maar er komt wel een einde schat Ik wist niet dat jij ook iets in die richting mee had gemaakt. Maar je bent nu gelukkig getrouwd en hebt 2 dochtertjes waar je trots op bent. Ik wil zeker inchallah ook je verhaal aanhoren. Onder een genot van een bakske koffie

    Ik lig nu echt ziek in bed. Heb bijwerkingen de prik (mexicaansegriep) Maar verveel me zo erg dat ik toch alvast een stukje ga typen.

    hey meisje , ( sorry) maar je bent echt een doos, waarom heb je die prikjes genomen?
    inschallah als je zo oud bent als ik, dan ben je ook gelukkig getrouwd en met kinderen. Vergeet nooit je verleden, maar laat het niet jou toekomst verpesten, op een dag laat je alles achter je en dan ben je vrij en dan kan je goede keuzes maken....
    schrijf mij maar over 10 jaar dan weet ik zeker dat jou leven een heel andere wending heeft genomen, eentje waar je trots op bent.
    ik ben nu al zeer trots op jou, dat je deze verhaal schrijft...mijn verhaal neem ik mee in mijn graf. ( is te pijnlijk om over te beginnen ).
    mijn schatjes zijn nu mijn leven...en mannen ( die komen en gaan).
    Het meervoud van lef is leven.

  10. #760
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Hahaha ik moet lachen. Het is zeker Marie die nu met haar koppelacties gaat komen. Yassine was een goeduitziende marokkaanse jonge man. Maar ik zag hem nu niet meer als een nieuwe collega en daar zou zeker geen verandering in komen. Ik pak me telefoon uit me tas. Ik kijk naar de afzender. Ik kon me ogen niet geloven! Was dit nou Zakaria's nummer? ZIjn nummer ken ik uit me hoofd, ik verwijderderde hem wel maar uit me gedachten kon ik hem niet wissen. Het zweet staat op mijn voorhoofd. Ik open mijn ontvangen sms. Het was een sms van Zakaria. Hoe kon hij na zo een lange tijd uit het niets weer in me leven komen! HIj wist dat ik een enorme zwak voor hem had. En daar maakte hij schijnbaar goed misbruik van!

    Hé Soumia, zomaar loop je door zonder te groeten! Liefs x Z.

    Huh waar heeft hij het over. Heb ik hem gezien? Zo ver ik weet heb ik hem echtniet gezien. Oke ik heb wel een auto gezien die op die van hem leek maar dat wilt nog niet zeggen dat hij dat was hij is niet de enige die in zo een auto rijdt. Ik besluit het terug te smsen.

    Salaam waalikom Zakaria, je hebt vast de verkeerde aangekeken. Ik heb niemand gezien! Groet, Soumia

    Hij zette me echt aan het denken. Waar moet ik hem hebben gezien. Het enige waar ik steeds aan terug dacht was dus de auto bij de stoplicht. Maar ik kon de bestuurder niet goed zien, en wilde verder ook niet naa rbinnen gleuren omdat er een dame langs de bestuurder zat. Ik word uit mijn gedachten gehaald wanneer ik weer een sms ontvang.

    Bij de stoplichten, bij de Mediamarkt! Je draaide je nog om maar keek meteen weg. Liefs x

    Mijn hart begon als een gek in me keel te bonken. Dus hij heeft een ander! Hoe durft hij dan te zeggen dat ik hem niet heb gegroet? Ik voelde jaloezie naar boven komen. Ik kon er niet tegen om hem nu al met een ander te zien. Het kan niet en het mag niet. Maar ik wil niet dat hij dit weet.

    Ohw ja dat kan best wel. Je bent niet de enige die in zo een auto rijdt ;-) En buiten dat groeten bij een rood stoplicht gaat moeilijk.

    Dit ging een op en neer gesms worden. Maar hoe kon hij met een ander in de auto zitten en mij vragen waarom ik niet groette. Het was in ieder geval niet zijn zus of 1 van zijn schoonzussen. Want die kon ik natuurlijk.

    haha ja dat klopt, maar ik dacht dat je me wel zou herkenen. Maar hoe is het met je?

    Ik had hier even zo geen zin in. Ieder keer bracht hij mij in de war. Wat moest ik nou terug smsen of niet. Nou ik had dus wel gewoon terug gesmst. Toen ik thuis aankwam heb ik me telefoon weggedaan en niet meer naar gekeken. We hadden thuis bezoek van me tante zoals gewoonlijk. Zij en mijn moeder waren niet uit elkaar te halen. Ik verricht mijn salaat en ga er gezellig bij zitten tot mijn nichten ook komen. Ik heb Yasmina nog vertelt over wat er was gebeurd. Ze zei dat ik hem moest vergeten en er niet verder op in gaan. Omdat ik nog gevoelens voor hem had. Maar ik kon niet, het was zo moeilijk voor mij. Ik was aan de ene kant blij dat we weer contact hadden. Ja we hadden WEER contact. Maar als vrienden hadden we tegen elkaar gezegd. Maar hoe kon ik met iemand omgaan als vrienden als ik zoveel van de geen hou dat het gewoon pijn deed van binnen.

    Maar ik wilde hem niet het gevoel geven dat ik nog gevoelens voor hem had. Dit ging weer dagen, weken en maanden zo. Op een dag liep ik van mijn werk naar het station. Mijn telefoon gaat over. Het was Zakaria. Ik neem op we praten even wat tot hij plots vraagt waar ik ben. Ik zeg dat ik richting het station loop. Hij vraagt of ik naar de achterzijde wil lopen omdat hij daar stond en hij me even wilde zien. Zonder mijn gezond verstand te gebruiken stem ik toe en loop naar de afgesproken plek. Daar staat hij geparkeerd. Ik ging hem nu weer na maanden zien! Ik voelde echt vlinders in mijn buik. Dit was zo fout! Dit mocht niet. Maar ik hield mezelf voor de gek dat ik het wel kon. Ik loop met trillende benen naar de auto en open de deur. Damit wat zag hij er goed uit. Hij kwam denk ik ook net van zijn werk. Ik geef hem een hand en stap in. Het was zo raar. Hij begint en gesprek. Gewoon om de stilte te verbreken. We gingen gewoon over ditjes en datjes praten. We gingen ergens even stilstaan en kletsen. We hebben veel gelachen. Het voelde als vroeger aan. Op een gegeven moment zegt hij 'schat, stap eens even uit als je wilt' ik kijk hem aan van pardon? 'haha ik laat je heus niet alleen achter, wil je even wat uit de kofferbak pakken' wat een nerd ook 'kan je dat zelf niet doen dan?' Ik stap toch uit en loop naar zijn kofferbak. Ik zie niks liggen, behalve een tasje van de douglas. Ik denk dat ik dat maar moet hebben. Hahaha ik kijk stiekem wat erin zit en zie dat er een geschenk in zit, verpakt. Ik stap weer in en geef het hem 'het is voor jou niet voor mij gek' ik ga een hele discusie met hem aan. Waarom hij dit doet etc. Ik open het en zie dat het een geurtje is met bodylotion en douchegel van Burburry. Dat was een van mijn lievelingsgeurtjes. Ik vond het echt lief. Ik bedank hem en zeg dat het niet had gehoeven. Hij zegt dat hij wel meer voor me over heeft. Ik wilde daarop reageren maar wilde geen oude koeien uit de sloot halen. Hij maakt en grapje en zegt 'krijg ik geek kus' ik kijk hem aan en zeg 'pardon?' hij moet lachen en zegt dat ik hem wel goed heb gehoord.

    We blijven zo even zitten kletsen met elkaar. Het was zo gezellig dat ik de tijd helemaal niet meer in de gaten had. We hebben echt gelachen. Ieder keer wilde ik vragen wie dat meisje was bij hem in de auto. Maar ik durfde niet, ik was bang om de gezellige sfeer te verpesten. Dus hield ik me mond maar. Hij merkte dat ik ergens aan dacht. Hij komt dichterbij en vraagt wat er is. Ik schrik omdat hij ineens zo dicht bij me is, ik rook zijn geurtje waar ik helemaal gek op was. Ik zat gevangen in zijn ogen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. HIj begint te lachen en gaat weer terug zitten 'wees maar niet bang ik doe je niks schat'. Ik voelde me rood worden en moet om mijn eigen domme gedachten lachen ik dacht echt even dat hij me zou kussen.

    Ik besluit om te vragen of hij richting station wilt rijden zodat ik me trein ging halen. Hij antwoord daarop dat hij het pas doet wanneer ik hem een kus geef! hahaha grapjas dacht ik. Maar hij zegt niet veel later als ik hem met een opgetroken wenkbrauw aan kijk ' ik breng je wel naar huis schat, ik heb je gevraagd om te komen dus ik breng je wel veilig naar huis' Dit was echt niet oke. Ik heb gewoon gevoelens voor hem. Ik moest me zo inhouden, ik kon ieder moment naar zijn nek springen en zeggen hoe veel ik hem heb gemist. In de auto hebben we het over alles en nog wat, school, werk etc. Want ik was aan het denken om weer te gaan studeren. Aangekomen bij mij in de wijk rijdt hij mijn straat in. Ik zag van uit begin van de straat dat geen lichten aan stonden dus was er niemand thuis. Ik bedank hem voor zijn geurtje en voor het brengen naar huis. Wanneer ik hem een hand geef trekt hij mij naar zich toe
    2 gebruikers

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    hey meisje , ( sorry) maar je bent echt een doos, waarom heb je die prikjes genomen?
    inschallah als je zo oud bent als ik, dan ben je ook gelukkig getrouwd en met kinderen. Vergeet nooit je verleden, maar laat het niet jou toekomst verpesten, op een dag laat je alles achter je en dan ben je vrij en dan kan je goede keuzes maken....
    schrijf mij maar over 10 jaar dan weet ik zeker dat jou leven een heel andere wending heeft genomen, eentje waar je trots op bent.
    ik ben nu al zeer trots op jou, dat je deze verhaal schrijft...mijn verhaal neem ik mee in mijn graf. ( is te pijnlijk om over te beginnen ).
    mijn schatjes zijn nu mijn leven...en mannen ( die komen en gaan).
    Ik moest hem wel halen schatje, heb hele maar dan ook hele slechte weerstand. Ik ben zeker 10 keer per jaar ziek. En behoor tot de risicogroep. Maar elhmd het is slechts een griepje wat ik nu heb en enorme spierpijn.

    Dank je wel schat. Ik ben er ook van overtuigd dat het wel goed gaat komen met de wil van Allah ta3ala. Alles op zijn tijd.

    Vind het erg dat je een pijnlijke periode hebt mee moeten maken. Maar weet zeker dat het jou sterk heeft gemaakt en dat je daardoor sterk in je schoenen staat. Ben je een alleenstaande moeder schat (of mag ik dat niet vragen hier)



    Up up up up up,(beterschap meid)
    Sokran hbiba, er staat een vervolgje
    2 gebruikers

  12. #762
    ..aitwayaghertje..

    Reacties
    107
    06-08-2009

    Graag gedaan(k)sgat dankje ga je nog verder
    ...Het leven draait niet om de mooiste keuze,maar om de juiste keuze....

  13. #763
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009



    hey meid, mooi vervolg, dus je laat hem weer in je leven? dat had ik ergens toch wel verwacht, liefde he?
    meid, je kunt mij alles vragen, nee, ik ben nu al 7 jaar getrouwd, en het gaat goed tussen ons , maar ik heb het heel zwaar, dank zij mijn schoonfamilie ( allah is groot).

    daarvoor, was ik 4 jaar verloofd met mijn grote liefde, alleen trouwen kwam er nooit van.
    Het meervoud van lef is leven.

  14. #764
    ben geen 44!

    Reacties
    233
    12-12-2004

    wat een hufter!!
    99% van de dag Vrolijk!

  15. #765
    Bijna Lid

    Reacties
    2.724
    12-04-2007

    Shoekran voor het vervolgje meid. Ga gauw verder wanneer je kan