1. #661
    Bijna Lid

    Reacties
    2.724
    12-04-2007

    Citaat Geplaatst door Rachid_adam Bekijk reactie
    Ben ik dan de enige die het is opgevallen, of heb ik het gewoon verkeerd?

    In het begin gebruikt ze een andere nickname, later in haar verhaal zie je dat ze reactie's plaatst met een ander nickname, dus hetzelfde als waar ze die domme reactie mee gaf.

    Hey... ben even terug gaan bladeren en je hebt gelijk. Met die nick zijn ook vervolgjes geplaatst... Dames kijk maar even op pagina 5.

  2. #662
    Bijna Lid

    Reacties
    600
    24-12-2008

    Weird, maar goed. Up.

  3. #663
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Rachid_adam Bekijk reactie
    Ben ik dan de enige die het is opgevallen, of heb ik het gewoon verkeerd?

    In het begin gebruikt ze een andere nickname, later in haar verhaal zie je dat ze reactie's plaatst met een ander nickname, dus hetzelfde als waar ze die domme reactie mee gaf.
    Als je ook zo goed hebt zitten opletten dan heb je ook vast en zeker kunnen lezen dat het vanuit een account van een 'collega' is geweest! Verder kijken dan je neus lang is

    Ohw en over reageren op eigen topic. Was zei niet ik! Heb echt genoeg te doen in plaats van reageren op mijn eigen verhaal. En ze bedoelde het niet zoals het er stond. Maar goed ben niemand hier uitleg verschuldigd natuurlijk.

    Maar fijn dat je het even met de rest wilde delen, alleen in het vervolg iets meer opletten om het meteen goed te doen. Niet aanvallend bedoeld ofso!
    2 gebruikers

  4. #664
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Droefje Bekijk reactie
    Hey... ben even terug gaan bladeren en je hebt gelijk. Met die nick zijn ook vervolgjes geplaatst... Dames kijk maar even op pagina 5.
    Inderdaad meid! Maar zie reactie boven jou! Ook jij bedankt voor het 'waarschuwen', alleen in het vervolg wel even alles goed lezen
    2 gebruikers

  5. #665
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    Bousa kbiiiiiiiira voor jou!!

    Ach schatje, lees nu pas jou reactie. Sokran! Je bent nu lekker in Marokko, geniet er lekker van. En ik hoor inchallah van je wanneer je terug bent in NL

    Trouwens iedereen vond donderdag mijn haar

    Tot snel inchallah

    Dikke
    2 gebruikers

  6. #666
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Zo ik moest eerst even op die andere 2 reageren.

    Maar salaam wa3alikom meiden (en MRtetouan)

    Inchallah gaat het met iedereen goed. Ik heb een tijd niks van me laten horen. Maar dit komt doordat ik weer bezig ben met studeren. Sinds 2 weken en daarnaast moet werken. Vandaar dat ik nu ook veel minder iets van me laat horen als voorheen. Maar ik ga het vandaag inchallah goed maken met een (of meer) vervolgje(s).

    En bedankt voor de lieve reacties en PMetjes EN het uppen natuurlijk.


    Cheba
    2 gebruikers

  7. #667
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    meen je het?
    ga je weer plaatsen?
    nou eerst zien dan geloven.
    Het meervoud van lef is leven.

  8. #668
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    meen je het?
    ga je weer plaatsen?
    nou eerst zien dan geloven.


    ewa safi.. Je leest zo wel inchallah een stukje!
    2 gebruikers

  9. #669
    Bijna Lid

    Reacties
    2.724
    12-04-2007

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Inderdaad meid! Maar zie reactie boven jou! Ook jij bedankt voor het 'waarschuwen', alleen in het vervolg wel even alles goed lezen

    Hey meid, het viel alleen op.. we konden het niet weten natuurlijk.. pas nu jij hebt gereageerd. Ik wacht op een vervolgje

  10. #670
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Droefje Bekijk reactie
    Hey meid, het viel alleen op.. we konden het niet weten natuurlijk.. pas nu jij hebt gereageerd. Ik wacht op een vervolgje
    Het geeft ook niet. Ik vond het alleen vervelend. Ik vind dat iedereen kan zeggen wat ie vind en denkt. Maar wel altijd even verder kijken. Want ik merkte het zelf op een gegeven moment. Ik dacht nee shit dit is verwarend voor ze. Dus heb ik dit ook netjes vermeld in de topic.

    Ik ga zo plaatsen
    2 gebruikers

  11. #671
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Zakaria mij vroeg waar ik met mijn gedachten was. Ik moest lachen en zei dat ik aan hem dacht. Zo bleven we in elkaars armen liggen. En ja hoor, van het een kwam weer het ander. Voor ik het wist laggen al gauw weer kleding stukken op de grond. Shit dit had niet mogen gebeuren ging er toen door mij maar aan de andere kant dacht ik, ach laat gaan. Ik heb zijn aanwezigheid gemist. Ik verlang ook naar hem. Het was een dubbelgevoel.

    We liepen kussend naar de slaapkamer van zijn broertje (hij woonde in een flatje) In de slaapkamer aangekomen ploffen we alle 2 op de bed. Dit was raar om nu in het bed van zijn broetje te liggen. Hij wist van niks natuurlijk. Ik vraag hem of hij het slot op de deur heeft gedaan, want het zou nog eens een gezicht zijn als zijn broetje hier zou zijn. HIj vertelde dat hij tegen zijn broertje had gezegd dat hij hier met mij zou zijn om te praten. Ik moest lachen op dat moment en zei 'hmmm praten? Maar niet waar hij slaapt'. Hij kwam dichterbij liggen en begon me weer te kussen. We werden door zijn telefoon gestoord. Ik vroeg waarom hij niet op wilde nemen. Hij antwoorde omdat het een prive nummer was. Ik zei straks is het je mama want zij belt ook vaakprive. Maar hij weigerde op te pakken. Ze bleven we nog uren met elkaar rommelen in de slaapkamer. We waren ook even kort in slaap gevallen. Nadat ik wakker schrok van mijn telefoon heb ik hem ook wakker gemaakt. Ik zocht me truitje die ergens in de woonkamer lag en trok deze aan en loop terug naar de slaapkamer waar Zakaria nog ligt te slapen. Ik ga op zijn rug zitten en probeer hem zo wakker te pesten.

    Hij bracht mij naar huis. In de auto zeggen we weinig tegen elkaar. Ik merkte wel dat nadat we met elkaar hebben liggen rommelen er nooit iets werd gezegd. Dit ging iedere keer zo. Ook merkte ik dat als ik me een keer heb laten gaan bij hem hij dagen niks meer liet horen. Hij had ook steeds vaker geen tijd om mij naar huis te brengen. Ik ging dan alleen terug met de trein of ik ging met de auto. Ik vond het niet erg als ik maar bij hem was. We gingen ook steeds alleen naar het huis van zijn broertje en niet naar die van hem. Omdat die van hem nog steeds aan zijn collega werd verhuurd. Het ging lange tijd zo verder. Ik werd inmiddels ook alweer een jaartje ouder. Ik had verder ook niet meer echt vriendinnen. Ik had al mijn vriendinnen opgegeven voor Zakaria. Ik ging eigenlijk nog alleen om met Marie-Louise en me nicht Yasmina (zelfs met haar minder omdat ook zei het druk had met haar mannetje) met zijn zusje had ik steeds minder contact.

    De zomer brak inmiddels aan. Het was een mooi lente dag ergens in april. Ik had nog steeds een relatie met Zakaria. Tenminste daar ging ik vanuit. Ik wist niet beter tenminste. Hij belde mij op en vroeg of ik naar hem toe wilde gaan. Ik stemde toe. Hij stond zoals gewoonlijk op mij te wachten op het station. Ik loop naar hem toe en groet hem. We rijden naar een grote openbare plek (een grootte park) Ik kijk hem aan en vraag waarom we hierheen zijn gekomen. Hij zegt dat hij met mij wilde praten. Ik vond het raar, maar goed kan best. Misschien wilde hij het over ons hebben. Want de laatste tijd ging het niet goed. We lagen vaak met elkaar te rommelen en als we alle 2 thuis waren dan lieten we niks van elkaar horen, tenminste hij liet dagen niks van zich horen. En wanneer hij iets liet horen dan was het 'ik mis je, ik verlang naar je, kan ik je zien'. Ik stemde toe en vond het prima. Maar iets vertelde mij dat het niet echt klopte want hij zag er verder ook niet echt ok uit. Hij keek me ook niet aan. Hij probeerde de auto gewoon vlakbij het park te parkeren. Het was een park vlakbij het station je kon er gewoon naar toe lopen. Nadat hij zijn auto parkeert stappen we alle 2 uit en lopen naar een bankje. Er is een enge stilte. Geen van ons zegt want. Je voelde de spanning tussen ons. Ik neem plaats op het bankje en hij ook, alleen wel met een afstandje tussen ons. Het is eng stil. Hij probeerd een gesprek aan te gaan maar het ging nergens over, echt over koetjes en kalfjes. Ik vraag of hij gewoon meteen ter sprak wilde komen.

    Hij: is goed soumia. Soumia je weet dat we de laatste tijd erg fout bezig zijn. Ik ga er zo kapot van als ik thuis ben en ik ga bidden. Dan krijg ik er echt tranen van in me ogen. We zijn verkeerd bezig. Het is niet goed wat we doen Soum!
    ...: ik weet het Zakaria, ik voel precies het zelfde. Ik weet ook niet hoe het komt dat we zo met elkaar omgaan. Ik weet niet waarom en hoe het is gekomen.
    Hij: als ik bij je ben dan kan ik gewoon niet van je afblijven, en kan ik niet helder nadenken. En als ik je heb afgezet thuis of je bent weg dan begin ik te denken en dan ga ik echt kapot van binnen. Het is echt niet goed.
    ...: ik weet het. zIk probeer het ook steeds te ontwijken maar jij wilt altijd naar je broers huis. Jij wilt nooit meer leuke dingen gaan doen zoals vroeger. Vroeger gingen we naar de film, winkelen, wandelen, eten, terrasje pakken en nu wil je alleen naar huis. Ik weet niet waarom je zo bent veranders.
    hij: ohw nu krijg ik alleen de schuld Soumia? Jij laat je zelf ook gaan, wil je nu zeggen dat je het tegen je zin doet?
    ...: ik zeg toch niet dat jij alleen de schuldige bent Zakaria, we zijn alle 2 schuldig aan het feit dat we met elkaar liggen te rommelen. Maar we hadden het kunnen voorkomen. Ik vroeg je vaak om iets te gaan doen en dan vertelde je dat je moe was en gewoon thuis rustig wilt gaan zitten. En als we thuis waren begon je meteen te rotzooien. En ja Zakaria ik heb je wel een van me afgeduw en dan werd je kwaad. Je wilde het niet begrijpen. Ik heb je laatst zelfs weg geduwd toen je me wilde kussen en toen werd je helemaal gek! Vind je het gek dat ik me dan niet tegen je durf te verzetten. Je weet dat ik van je hou en ik ben bang dat je er misbruik van maakt. (ik praatte aan een stuk door zonder dat ik het zelf in de gaten had)
    hij: Soumia het spijt me dit te moeten zeggen. Maar ik denk dat het beter is voor ons alle 2 als we afstand van elkaar gaan nemen.
    ...:
    hij: Sorry Soumia, maar ik heb nooit gevoelens voor je gehad
    ...:
    2 gebruikers

  12. #672
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik kon mijn oren niet geloven. Ik wist niet wat ik hoorde. Het leek alsof ik vast was geplakt aan het bankje. Ik wilde opstaan, ik wilde zoveel zeggen, ik wilde gillen. Maar het kon niet. Het gevoel dat door me heen ging kan ik niet beschrijven. Het deed zo een PIJN! Dit was de 2de keer. Maar nu vertelde hij mij gewoon heel koud dat hij nooit van me heeft gehouden. En al die beloftes en al die lieve woorden, en al die momenten die we samen doorbrachten thuis. Nee dit kon niet.

    Hij: sorry soumia, maar ik kan niet verder met je. Ik heb nooit gevoelens voor jou gehad. Ook niet in het begin. Ik vond je super lief en aardig, kon goed met je opschieten en lachen. Maar meer ook niet. Ik dacht dat ik wel van je kon houden. Maar ik zat er naast.
    ...: (ik helemaal in tranen, mensen die voorbij kwamen keken ons aan) waarom Zakaria waarom? Dit doe je me nu voor de 2de keer aan. Als je nooit wat voor me hebt gevoeld waarom heb je ons dan een 2de kans gegeven Zakaria. Vertel me alsjeblieft waarom?
    Hij: ik weet het niet Soumia. Ik miste je, ik verlangde naar je bij zijn. Ik wilde weer met je kunnen lachen en praten. Ik dacht dat jij dit ook wilde. Maar ik merkte dat je nog steeds gevoelens voor me hebt.
    ...: Zakaria hoe durfde je te denken dat ik ook in was voor een pleziertje. Je weet als geen ander hoeveel ik van je hou. Je weet als geen ander dat sindsik jou heb ontmoet ik niemand een blik gun. Ik heb jou in vertrouwen genomen en heb jou verteld over het feit dat ik sexueel ben misbruikt. En jij hebt hier alles misbruik van gemaakt. Hoe durf je Zakaria? Waarom ik? Hoe zou je het vinden als de verloofde van je zus dit zou doen.
    Hij: vergelijk mijn zus niet met jou!!
    ...: (die kwam hard aan, met andere woorden ik was vuil ik was niks) wat bedoel je zakaria?
    Hij: zoals ik het zeg. Ik heb nu geen tijd Soumia. Ik heb je verteld wat ik moest vertellen en ik hoop dat je dit kunt verwerken. Kom ik breng je naar het station.
    ...: (ik kon niks zeggen dit was niet mijn Zakaria, Zakaria op wie ik verlieft was)
    Hij: sta je nog op of niet?
    ...: (nog steeds helemaal aan het huilen) nee ik ga niet mee, ik loop zelf wel naar het station ik ben niet ver van het station)
    Hij: Nee je komt nu mee, ik zet je af Soumia. Ik heb je hier gebracht dus voel ik me verplicht om je terug te brengen.
    ...: Ga maar Zaka, ik redt me wel
    Hij: Is goed, beslama
    ...: Beslama

    En weg was hij. Dit had ik niet zien aankomen. Ook hoe hij mij achter liet. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik heb nog uren in het park gezetten op het bankje op de plek waar ik ben gaan zitten toen we aankwamen. Ik had me niet verroerd. Nog steeds zat ik daar. Er kwamen 2 koppels het park binnen lopen. Blijkbaar ook vrienden van elkaar. Ze stonden foto's van elkaar te nemen. Ze wilde met zijn 4 op de foto. Een van de meisjes kwam naar me toe lopen en vroeg of ik een foto van ze wilde maken. Ik stemde toe. Ik stond op en maakte een foto van ze. Ze keek me medelijdend aan en bedankte mij. Ze gingen nog staan praten etc ze trokken mijn aandacht, je kon het geluk van het gezicht van de meiden aflezen. Het waren turkse koppeltjes. Niet veel later vertrekken ze uit het park en blijf ik alleen achter. Tot er een groepje jongens komt. Ik besluit op dat moment op te staan en naar het station te lopen. Het was zo een lekkere lente dag! Ik liep diep in gedachten naar het station. Mijn ogen nog steeds niet droog. Sommige voorbijgangers keken me medelijdend aan en de andere weer vreemd.

    Hoe moest ik dit verwerken? Hoe moest ik hem voor de 2de keer vergeten? Ik had me dit keer aan hem gegeven (ik heb geen sex gehad met hem, maar we waren wel intiem geweest) Dit maakte het voor mij juist zo moeilijk. Kennelijk kon hij er makkelijker mee omgaan dan ik. Onderweg naar het station blijf ik mezelf dingen afvragen. Maar nergens kon ik antwoord op krijgen. Aangekomen op het station hoefde ik gelukkig niet lang op mijn trein te wachten.

    Thuis aangekomen was er gelukkig niemand. Ik liep regelrecht naar me kamer en begon me uit te kleden en pakte me badjas en handdoek en liep naar de douche. Daar ging in douchen en begon weer te huilen. Ik wist nu zeker dat het over was tussen ons. En dat hij mij als een lustobject heeft gezien. Hij vertelde tenslotte zelf dat hij niks voor me heeft gevoeld. En dat hij dacht dat ik niks meer voor hem voelde en ik gewoon dus wilde spelen. Hoe kon hij. Het ergste was dat hij zei dat ik me niet met zijn zus moest vergelijken. Zou ze hier meer over weten? Zou dit ergens mee te maken hebben? Ik werd gek. Ik kwam uit de douche en belde me nicht op. Ik vroeg of ze langs wilde komen. Maar ze kon niet komen omdat ze bezoek hadden. Ze vroeg of ik met mama vanavond langs wilde gaan bij hun. Ik besloot dat te doen. ZO gezegd zo gedaan. Toen me moeder thuis kwam zijn we in de avond naar tante gegaan.
    2 gebruikers

  13. #673
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Woooow wat een ****** die Zakaria

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe


  14. #674
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door naamloos135 Bekijk reactie
    Woooow wat een ****** die Zakaria

    Ik weet het Maar het is nog niet voorbij!
    2 gebruikers

  15. #675
    MVC Premium

    Reacties
    2.132
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Ik weet het Maar het is nog niet voorbij!

    Ik hoop echt dat het goed komt!! Ik leef echt met je mee

    Just open your heart, shine like the sun now
    Reach out your hand and your worlds become one now.
    Think what a world this world would be, when you believe