1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    hoi meid, ik zit nu hellemaal in je verhaal. ál ben ik de enige die het leest, je maakt het af...anders kom ik naar je toe en dan zul je het me moeten vertellen hoe het afloopt.......of via msn of hyves of wat dan ook
    sokran hbiba! Zal speciaal voor JOU verder typen en voor de andere meiden die hebben geupt


  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Thuis aangekomen was het al bijna salaat l3cha. Spring snel onder de douche en eerder dat ik eruit kom is het salaat l3cha. Ga bidden, even bij mijn ouders zitten kletsen over ditjes en datjes en ga naar boven zoek mijn kleren bij elkaar voor de dag erna en kruip in bed met een knaagend gevoel.

    Me dag is niet anders als andere werkdagen. Zaki belde mij op om te vragen of hij me na werk even kon zien voor hij vertrok (wat eigenlijk niet de afspraak was) Ik vond het niet erg. Na het werk kwam hij mij ophalen, we rijden naar een marokkaanse eethuis en gaan samen wat eten en kletsen wat. Daarna rijdt hij mij naar huis, in de auto nemen we afscheid van elkaar, shit het voelde echt niet goed! Ik wens hem een goede reis en veel plezier, hij wenst mij van hetzelfde. Ik zou 3 dagen later vertrekken. Thuis aangekomen doe ik mijn ding en bel mama op om te kijken waar ze is, deze schijnt bij tante te zijn ik vraag of ze Yasmina (nicht) mijn kant op wil sturen (wonen 2 straten verder op) Als Yasi er is begin ik met vertellen, ze is zo blij voor me dat ik eindelijk iemand heb etc etc etc. Als ik haar begin te vertellen over mijn gevoel zegt ze dat het gewoon chitaan is en dat ik die gedachten van me moet afslaan en geeft me een dikke knuffel. We besluiten om alvast een kijkje in mijn kast te nemen en dan even in die van haar (inpakken) We pakken alles maar dan ook alles bijelkaar en gaan vervolgens haar kant op. Daar treffen we een gezellige boel aan. Haar oudere zus word om der hand gevraagd. Ik en Yasi staan te kijken hahahaha altijd word alles achter ons rug om gedaan. Dan krijgen we van onze moeder te horen dat wij altijd bezig zijn met ons zelf en nooit erbij zijn, krijgen we de schuld, nou jah zeg. We vliegen onze big sister (nicht) om der nek en feleciteren haar. En meteen voegt yasi eraan 'vertel, wie is deze lelijkerd die op jou is gevallen'? en voor Yousraa antw kan geven is Yasi op haar kamer.

    Op haar kamer beginnen we ook zo beetje haar spullen in te pakken. Ik vraag hoe het tussen haar en Mo gaat. Het ging alemaal goed, alleen loopt hij te hard van stapel zegt ze. Als ik vraag waarom zegt ze ja hij wil om me hand vragen maar ik wil nog niet en nu helemaal niet nu yous gaat verloven! Ik vertel haar dat het alleen goed is dat hij die stap wilt zetten en dat het aleen beter is voor alle 2. Tijdens het kletsen krijg ik nog een lief smsje van me mannetje.

    (vanaf hier ga ik het inkorten, ga verder niet vertel wat er allemaal tijdens mijn vakantie is gebeurd, niet dat er iets is gebeurd. Maar heb gewoon lekker kunnen genieten van mijn vakantie met collega's en nicht het was fijn om even tusenuit te gaan. lekker tot rust komen. mijn volgende stuk zal ik meteen starten met dat we alle 2 terug zijn van vakantie. HIj is dan wel 2 weken weg geweest en ik maar 1 week)

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door Smiile Bekijk reactie
    thnx lieverd, van jou weet ik ook dat je aan het lezen bent

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door oem_rayhana Bekijk reactie
    uppp
    thnx ogt!

  5. #50
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    thnx lieverd, van jou weet ik ook dat je aan het lezen bent

    Geen dank.

    Upp voor jou.


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    schatjes allemaal bedankt!

    Ik ga slapen. Ik zal morgen, als ik weer tijd heb typen. Alvast allemaal een fijne nachtrust toegewenst.


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    105
    29-12-2008

    Nieuwe Fan Heeft Zich Aangemeld
    Ga gauw verder met je verhaall

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-05-2009

    Uppp meid je verhaaal is moooiii
    ...

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    37
    21-11-2006

    ga snel verder meid

    up
    up
    up
    up
    up
    up
    up uppppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #55
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    - Uppie.


  11. #56
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    ik krijg nu heel erg koud, bij jou laatste stuk.
    Het meervoud van lef is leven.

  12. #57
    Bloemetje

    Reacties
    8
    08-03-2006

    hey meid, je hebt een nieuwe fan!
    Ik zal de haat overleven, liefde een kans geven, slechte mensen ontwijken, en Inshallah mijn einddoel bereiken.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-05-2009

    uuuppp wil gauw eeen vervolgjuhh lezenn
    ...

  14. #59
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Upp.


  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    8
    08-10-2009

    salaam waalikom lieverds,

    Sorry sorry sorry! Ben het afgelopen weekend ziek geweest. Ben nu wat beter elhmdl! Dus ik heb niet echt energie gehad om een stuk te plaatsen. Ik zal kijken of ik vanavond een vervolg kan typen. Heb het nu ook even druk met andere dingen. Binnen kort bruiloft (niet van mij) ouders zijn op vakantie dus komt veel bij kijken.

    Sorry!

    Groet