1. #421
    WEGGG

    Reacties
    1.518
    13-08-2009

    hierooooo mooi vervolg maar ook erg spannend en ik denk niet dat ze met hem getrouwd is maar dat ze vrijgezel isd en geniet er maar van je hebt nix aan mannen alleen koppijn
    WEGG.

  2. #422
    .

    Reacties
    56
    28-07-2009

    Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    --meerdere gebruikers.


  3. #423
    Noehayla

    Reacties
    188
    21-05-2007

    UPUPUPUPUPUPUP
    :Banana:

  4. #424
    ok.

    Reacties
    399
    05-07-2009

    Nieuwe fan meld zich !
    meid, je kan prachtig schrijven ga zo door !
    Upppp
    x


    Linaa (L)

  5. #425
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-10-2009

    Ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrr

    Laat je niet afknappen door negatieve reacties van je dit is en blijft anoniem.
    Hop ga weer verder ben benieuwd

  6. #426
    meerdere gebruikers

    Reacties
    408
    31-05-2006

    Het is moeilijk je hebt het egt meegemaakt...


    Lucht je hart maaar uit meid.... En denk dat we der zekker wat aan hebben

    uppupu vervolgg Kan niet wachten

  7. #427
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Hé lieve meiden,

    Ik ben der ook weer Ondanks dat ik me niet echt lekker voel ga ik even typen. Want ben net bij de arts geweest heb een keur gekregen en word daardoor erg misselijk en slaperig.

    Wil jullie BEDANKEN voor het uppen en vooral voor de LIEVE reacties. Jumana lieverd, ik trek me inderdaad niks aan van de negatievelingen. Denja henja.


    NIEUWE FANS; WELKOM

    2 gebruikers

  8. #428
    meerdere gebruikers

    Reacties
    408
    31-05-2006

    Doe maar rustig aan meidd...(K)

  9. #429
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-10-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Hé lieve meiden,

    Ik ben der ook weer Ondanks dat ik me niet echt lekker voel ga ik even typen. Want ben net bij de arts geweest heb een keur gekregen en word daardoor erg misselijk en slaperig.

    Wil jullie BEDANKEN voor het uppen en vooral voor de LIEVE reacties. Jumana lieverd, ik trek me inderdaad niks aan van de negatievelingen. Denja henja.


    NIEUWE FANS; WELKOM


    Goedzo!

    Ik kijk al uit naar je volgende stuk.
    Ben gek op je verhaaltje!
    Uppie

  10. #430
    Riffiiaanse

    Reacties
    713
    11-01-2008

    uppppppppppppxxxxxxxx
    Play before you get played

  11. #431
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    nou kom maar met die vervolg, gekke_mama zit er hellemaal klaar voor.
    beterschap meid, we snappen he wel als je niet kunt typen...
    Het meervoud van lef is leven.

  12. #432
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik lag in bed en kon maar niet in slaap vallen, mijn meisjes sliep diep. Ik besloot om me telefoon te pakken en Zakaria een smsje te sturen.

    Hé lieverd, kan maar niet in slaap vallen. Sta je morgenacht ook op mij te wachten? Ik ga wel met jou mee, slaap dan bij jou. Daarna breng je mij naar Marie waar ik dan Yasmina aantref zoals afgesproken goed? x and mis you

    Ik duw op verzenden en weg is ie. Niet veel later krijg ik een sms terug.

    Dag lekkertje van me, is prima met alle plezier Heb ik je ook een nacht voor mezelf. Ik verlang naar je en kan niet wachten tot morgen. kus

    Ohw nee dit gaat weer de verkeerde kant op. Zo bleven we een tijdje op en neer smsen. Weer begon ik hem uit te dagen. Ik vroeg er gewoon om. Ik verlangde ook naar hem en liet hem dit ook weten. Uiteindelijk vertel ik hem dat ik ga slapen omdat we weer vroeg op moesten om nog even wat kleine dingen te kopen en weer alles moesten inpakken. Zo gezegd zo gedaan. Ik viel uiteindelijk toch in slaap met hem in mijn gedachten. Het was voor mij alleen hij hij hij en verder niks of niemand.

    De volgende ochtend kleden we ons om en gaan de stad nog even in om wat souveniertjes te kopen. We lopen met veel gelach weer richting ons hotel daar beginnen we rustig met inpakken als dat is gedaan besluiten we nog even onder in het hotel te gaan zitten kletsen en wat eten. De tijd vliegt voor we het wisten liepen we elkaar weer voor de voeten om uit te checken. We nemen een taxi naar het vliegveld. Ik heb een super weekend gehad met de meisjes. In NL aangekomen staan de mannen op ons te wachten. We groeten ze en zo staan we even kort te praten en even duidelijke afspraken maken. Yasmina vertrok met Mo ze zou daar blijven slapen. En Zakaria en ik brachten Marie naar huis. Nadat we dat hebben gedaan rijden we naar Zakaria toe. Daar aangekomen vraag ik of hij mijn koffer mee naar binnen wilt nemen, omdat ik mijn pyama namelijk nodig had. Hij maakt en grap en zegt 'ach schat die heb je niet nodig, geloof mij maar die gaat zo weer uit' Ik kreeg het er warm van en moest lachen en zeg dat hij hem aar moest pakken en niet zo moest praten.

    Lachend lopen we naar binnen. Het was rond een uur of 2 snachts. Binnen bespringen we elkaar eerst natuurlijk. Daarna besluit ik eerst even lekker een douche te nemen. Hij kijkt me met een pruillipje aan en wilt me niet los laten. Ik vraag of hij me los wilt laten en dat ik zo weer terug was bij hem. Ik loop naar de badkamer neem daar een lekkere douche. Ik was vergeten mijn pyama mee naar binnen te nemen. En om Zaka te roepen vond ik stom. Dus ik besloot om de grote handdoek om mijn middel te doen en zo even naar de woonkamer te lopen. Hij stond in de keuken. Als hij mij in de woonkamer hoort komt hij ook.

    ..: he wil je mij een hartaanval bezorgen?
    ik: huh wat bedoel je?
    ..: kijk hoe je daar staat, alleen een handdoek, mag ook wel af hoor
    ik: stil stil, je bent echt ziek. Zied laat me door ik wil me pyama en ondergoed aantrekken in de douche.
    ..: hmmm weet je het zeker (en komt dichterbij staan en begint me overal te kussen)
    ik: hmmm (ik werd er gek door en liet me gaan) hey nu ophouden laat me omkleden gek!
    ..: nou nou je vond het anders wel fijn he.
    ik: jij anders ook wel (hij probeerd de handdoek van me lijf te trekken als ik een gil geef houd hij op en begint te lachen)
    ..: je pyama gaat straks toch uit geloof me maar schat.
    ik:

    Ik loop naar de douche. Het voelde zo goed, het leek of we een stel waren en gewoon thuis waren. Ik dacht niet helder na en liet me gaan. In de douche trek ik mijn lingerie aan en me pyama en loop terug naar de woonkamer. Daar tref ik hem liggend aan op de bank. Ik ga op hem zitten en begin hem te irriteren. We beginnen zo een beetje te dollen met elkaar. Hij gaat ook gauw onder de douche. Als hij eronder staat krijg ik zo een duivelsidee. Ik loop naar de douche met een lepel in me hand. Ik hoop hem onder de douche zingen en hou me lach in. Ik begin met de achterkant van de lepel het slot open te draaien (deden we vroeger thuis ook altijd als er een kleine vast zat op de wc ) en hup de deur was open. Hahaha ik maak de deur open en zie hem daar staan hij kon net zijn handen voor zijn vriend houden hahahaha (sorry dames) ik begin keihard te lachen en maak me uit de voeten. Niet veel later komt hij ook en begint met me te vechten Uit het stoeien ontstond ineens intiem contact. We belanden zo op de bank en beginnen te kussen. We leken wel gekken. Het was midden in de nacht en we waren klaarwakker. Ik wilde niet slapen ik wilde gewoon deze nacht bij hem doorbrengen (ik dacht niet aan me ouders of aan het feit dat ik fout was) Ik beland zo weer onder hem, ik probeer tegen te stribelen en kijk hem verleidelijk aan, hij kon er niet tegen dat wist ik. Hij gaf ook vaak aan dat die blik hem gek maakte. Ik merk dat hij meer wilt. Ik wil het spel meespelen. Ik duw hem speels weg en kijk hem aan op de manier van 'ik wil je' en zeg 'zullen we naar boven gaan, bedje wacht op ons, ben moet wil slapen ' hmmmm en kust me verder en zegt 'is goed schatje, laten we naar boven gaan, slapen ga je niet doen dat garandeer ik je'

    Boven aangekomen. Gaan we eerst liggen stoeien en dan belanden we weer in elkaars armen. Het was bij ons altijd standaard eerst stoeien en dan ineens waren we alle 2 stil en lieten we ons gaan. Hij begint me te kussen, ik kus hem speels terug. Zijn handen beginnen mijn lichaam op dat moment te verkennen. Ik hield het niet meer, ik verlangde op dat moment naar meer. Ik merkte aan hem dat hij ook meer wilde. Hij begint mijn pyama blousje los te knoopen terwijl hij me kust. Daar lag ik dan, alleen in mijn BH en pyamabroek (ik wist niet waar ik mee bezig was, ik liet me helemaal gaan ik stond er niet bij stil wat voor iets slechts ik aan het doen was) hij houdt even op en glijdt met zijn ogen over mijn lichaam. HIj begint me bij mijn mond te kussen en komt zo bij mijn navel, toen hij daar kwam, klaar ik werd gek. Het was zo een raar gevoel ik wist niet wat het was. Ik trok zijn truitje uit, pff wat zag zijn bovenlijf er goed uit. Zo blijven we elkaars lichaam verkennen totdat hij zegt 'wacht even schatje'
    2 gebruikers

  13. #433
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    nou kom maar met die vervolg, gekke_mama zit er hellemaal klaar voor.
    beterschap meid, we snappen he wel als je niet kunt typen...
    Glas cola, popcorn erbij wjeki.. Sokran hbiba.. ik heb toch even me vingers laten dansen zoals een van de meiden het zei hier hihihi
    2 gebruikers

  14. #434
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    hoi meid, ik weet niet hoe alles hier werkt, maar een mail kun je wel sturen.
    ik zal nogmaals kijken of ik het inwerking kan zetten, voor jou doe ik alles..
    dat snap je toch wel, ik ben te nieuwscherig hoe je verhaal afloopt. en natuurlijk hoe het nu met je gesseteld is.
    houdo hbiba.
    Sokran hbiba, want je had een vraag gesteld die ik hier niet openbaar kan beantwoorden vandaar dat ik jou een PM wilde sturen met antwoord.

    2 gebruikers

  15. #435
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-10-2009

    Aaaah leuk stukje. Wanneer volgt de volgende?