1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37
    21-11-2006

    nieuwe fan ga verder meid!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik zal niet te veel op details in spelen.

    Er gingen weeken voorbij zonder dat ik HEM terug heb gezien. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem heb gedacht. In tussen wel nog op stap geweest met sisi (achteraf gezien de slechtste vriendschap ooit) Jullie zullen je wel afvragen hoe deden jullie dat. Nou simpel bleef gewoon bij Sihem slapen en dan deden we wat we wilden. Het is inmiddels juni. Mijn contacten met loupie en noura was verslechterd. Ze waren het er niet mee eens hoe close ik met sihem om ging etc etc, ze waren inmiddels ook elders gaan werken en gestopt met school. Een van hen zou gaan trouwen en de ander ging gewoon beetje mee..

    s'avonds na het werken sta ik op mijn trein te wachten. Sta beetje om mij heen te staren, beetje naar links en rechts kijken. Op een gegeven moment val een groepje jongens mij op die ik stiekem blijf bestuderen en dan zie ik... Wallah daar staat hij! Ik raakte in paniek snel kijk ik door het glas van de kiosk of alles nog goed zit sta ik dan weer in me RODE rokje shit shit! Uit paniek pak ik me tel uit me tas en bel sihem op! Ze zegt loop gewoon de trap af (dan zou ik langs hem lopen, en zou hij mij opmerken)

    S: loop de trap af ga naar de AH ofso en dan loop je terug
    I: Fuck jou echt niet! straks struikel ik ofso
    S: hahahah beter toch dan val je als een blok voor hem
    I: nee even serieus ik wil dat hij mij ziet
    S: sletje, loop gewoon naar de uitgang dan kom ik ook zo goed!
    I: is goed ik zie je zo

    Terwijl ik bezig ben het gesprek af te ronden loop ik al hun kant op richting de trappen. Pfwww het zweet stond me op me voorhoofd! Ik loop er langs, alsof hij lucht is en ik hem niet eens heb gezien. Uit me ooghoeken zie ik dat hij kijkt. Ik loop gewoon vol zelfvertrouwen langs en ga de trap af. Onder bij de uitgang sta ik op die troela te wachten. Groeten elkaar met 1 kus op de wang en staan we dan, we lopen naar mijn peron toe, nog steeds staan ze daar. We passeren ze en gaan verderop staan. Hij probeerde contact te leggen ik keek vol zelfvertrouwen weg. Ik zie zijn vrienden afscheid nemen, sisi doet hetzelfde bij mij. Daar staan we alle 2 alleen, nog geen 3 meter van elkaar verwijderd! Zal hij mij aanspreken?

  3. #18
    Ainz0hra.

    Reacties
    834
    16-04-2007

    uuuuuppppp! gaa gauww verdeerr!

    xx-nieuwee fan

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    - Up.


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik probeer hem stiekem op te nemen vanuit mijn ooghoeken. Als ik me dan even om draai naar zijn kant glimlacht hij lief, ik glimlach terug. Ohw shit dat had ik niet moeten doen! Hij komt op mij aflopen shit shit shit! En nu? Wat te doen! Ik raakte helemaal in paniek. Bammm ineens staat hij tegenover mij OHW MY GOD ik geloof dat ik zo rood als een tomaat was. Wat is hij mooi, wat ziet hij er lief uit! Pffffff hij steekt zijn hhand uit.

    hij: salaam wa3alikom dame, hoe is het?
    ik: wa3alikom salaam, goed elhamdoellilah dank je en met jou?
    hij: ja ook goed elhamdoellilah, waar gaat de reis heen dame.
    ik: naar huis en jij?
    hij: ook naar huis. zal me trouwens even voorstellen mijn naam is zakaria
    ik: mezian, uh aangenaam mijn naam is soumia, maar zaki ik zie dat mijn trein eraan komt. Misschien tot zien!
    hij: is goed dame, zou je het erg vinden als ik naar je email vraag? Wil je niet voor de 2de keer laten lopen
    ik: uhm jaa is geen probleem, heb je iets om te schrijven want moet echt deze trein naar huis hebben.
    hij: is geen probleem dame, zeg het maar.
    ik: .....@.....com
    Hij: dank je wel en hoop je gauw te spreken was leuk je te hebben gesproken!
    Ik: insgelijk zaki, beslama

    In de trein bel ik sihem meteen op. En vertel haar opgewonden alles. Ik neem afscheid van haar en hang op.Pffff ik krijg hem niet uit me hoofd. Aangekomen op het station pak ik de bus naar huis. thuis ga ik douchen, bidden en eten. Daarna ga ik met me mama op bezoek bij onze buurvrouw. Terug thuis meld ik mij aan op msn en zie dat niemand mij heeft toegevoegd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    alle nieuwe dames, welkom en bedankt voor het upen!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik ben niet zo een schrijfster, ik zal het denk ik gewoon allemaal gaan inkorten ja?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-05-2009

    Gaaaaa verderrrrrrrrr:O
    ...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Ik was meteen teleurgesteld! Ik open mijn hotmail en zie een e-mail van eenonbekende afzender maar wel een bekende naam me hart slaat een paar tikken over.

    Ik open de e-mail en ja hoor hij heeft mij gemaild. Wat schattig! Hij vraagt hoe het gaat en dat hij het fijn vond mij te hebben gezien vandaag en de stap heeft genomen mij te hebben aangesproken. Hij wenst mij verder een fijne nachtrust toe. Ik mail hem terug en vermeld er het zelfde over te denken en ik ook blij ben dat hij die stap heeft genomen.

    Na onze eerste mail volgen er nog vele emails. Daarna voegen we elkaar toe op msn en volgen er uren lange gespreken. Ik werd echt verliefd op deze jongen. Ik weet niet wat hij met me heeft gedaan. Hij was zo perfect! Hij wist zo goed om te gaan met een dame. We leerde elkaar kennen. Na ruim een maand ofso hebben we elkaars nummers gevraagd. Ik ben toen ook minder met sisi gaan optrekken. Ik wilde echt iets serieus met deze jongen. Ik voelde mij zo op mijn gemak op hem, hij wist waar hij over praatte. In een mum van tijd is mijn hele wereld veranderd. Ik ben gewoon serieus me werk gaan doen en me bezig met mijn studie. Ik pakte contact met noura en loupi op. Maar het was niet zoals voorheen. Na ruim een maand of 3 heb ik samen met zaki afgesproken iets leuks te gaan doen. Net voor de ramadan! Het was een onvergeetelijke dag. Tot de dag van vandaag denk ik er nog aan. We hebben er een leuk dagje van gemaakt. Ik wilde dit keer niet schaars erbij lopen. Ik trok een leuke nette broek aan en daarover een leuke wat lange blousje en een tasje. HIj zag daar aantegen oogverblindend uit! Tijdens deze middag zijn we erg veel over elkaar te weten gekomen. Ik werd echt verliefd op deze jongen. Ik wist niet dat liefde echt bestond. HIj was zo lief voor mij.Hij behandelde mij als een echte dame. Hij had respect voor mij. Ik droeg zo een geheim met mij mee. Ik ben in mijn jonge jaren misbruikt door een familielid. Dit heb ik nooit iemand verteld. Hij had hier alle respect voor en kon ermee leren leven. Wow ik was in de 7de hemel! Ramadan was inmiddels aangebroken. Dagen weken gingen voorbij. Na de ramadan hebben we weer afgesproken. Nu als ik nog langs deze wegen loop waar ik met hem heb gelopen vervloek ik de dag dat ik hem heb gezien! Wat had ik weer een geweldige dag achter de rug! Netjes brengt hij mij naar huis, zet me een straat voor de mijne af en geeft mij netjes een hand! Ik was gewoon verliefd het kon niet anders.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Dames ik ga even de stad in wat dingentjes kopen als ik vanavond tijd heb, schrijf ik vanavond verder! Dit is pas het begin!

  11. #26
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    Ik ben niet zo een schrijfster, ik zal het denk ik gewoon allemaal gaan inkorten ja?
    niets inkorten, maar juist een heel lang verhaal van maken.
    niks weg laten, zet hem op.
    Het meervoud van lef is leven.

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    4.005
    13-09-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Ga snel verder.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    niets inkorten, maar juist een heel lang verhaal van maken.
    niks weg laten, zet hem op.

    Salaam wa3alikom allen,

    Thnx voor het uppen en jullie reacties. Voel me vandaag niet zo lekker, en krijg vandaag ook nog eens bezoek. Ik weet niet of ik vandaag nog een vervolgje kan schrijven. Maar als ik een mogelijkheid zie dan zal ik deze zeker benutten, deal?

    Nogmaals bedankt allemaal

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    37
    21-11-2006

    beterschap meid rust uit zodat je verder kan schrijven!!!

  15. #30
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    neem je tijd en beterschap, maar je zult het toch wel goed maken he?
    Het meervoud van lef is leven.