1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    Ik Heb Gehoord Je Mag Niet Klaarkomen Tijdens Je Huwlijks Nacht

    IS DAT WAAR IK HEB GEHOORD JE MAG NIET KLAARKOMEN BIJ JE HUWLIJKSNACHT, HET IS GEWOON JE PIK ERIN DOUWEN EN DAAR WEER ERUIT AND THATS IT.

    EWA IS DIT WAAR OF ALLEENMAAR BULSHIT
    f uck alle haters :melig: :melig:

  2. #2
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    96% van de leden is nog nie getrouwd e would e ness.. does kzou t nie weten... Ik heb wel in t boek Sexualiteit in de Islam gelezen dat je de vrouw moet ontmaagden.. en dan twee dagen met rust moet laten!?! Maar nogmaals .. Allah ou 3alem

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    okee is goed ik denk dat je gelijk hebt broeder
    f uck alle haters :melig: :melig:

  4. #4
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door shel7i
    Kun je deze vraag niet beter in de rubriek Huwelijk & Islam stellen ? Daar krijg je serieuzere (betrouwbare) antwoorden denk ik
    Denk je dat ik n grapje maakte Aghie!?!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    Origineel gepost door Mouny
    Denk je dat ik n grapje maakte Aghie!?!

    NEE OEGTIE JE HEBT HELEMAAL GELIJK
    f uck alle haters :melig: :melig:

  6. #6
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door charming20
    NEE OEGTIE JE HEBT HELEMAAL GELIJK

    Mounia has spoken


    Maar voor iedereen trouwens da boek is echt n aanrader.. Sexualiteit in de Islam.. alles wordt voorje beantwoord!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    108
    24-11-2003

    Kan iemand die er verstand van heeft nou eigenlijk precies vertellen wat er op je huwelijksnacht moet gebeuren.

    En geen domme reacties van dat je je vrouw moet ontmaagden. want dat weten die kinderen van 12 jaar ook wel.
    People Think They know Me, But They Only Know The Me That I Let Them See!!!

  8. #8
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Dat is dus 100% bla

    Voordat je begint moet je een salaat en wassing verrichten daarna ook maar het is niet zo dat je er niet van mag genieten hoor komnou van wie heb je dat nou weer
    Gone with the wind...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    108
    24-11-2003

    Origineel gepost door RealCasawia
    Dat is dus 100% bla

    Voordat je begint moet je een salaat en wassing verrichten daarna ook maar het is niet zo dat je er niet van mag genieten hoor komnou van wie heb je dat nou weer
    Maar om het effe grof te zeggen. Mag je klaarkomen of is het alleen de bedoeling dat je je vrouw ontmaagd.
    People Think They know Me, But They Only Know The Me That I Let Them See!!!

  10. #10
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Ik hoor ook vaak mensen zeggen jaaah je moet het zo hard mogelijk doen zodatje zeker bent dat ze gaat bloeden dit dat maar nee een vrouw hoeft niet eens perse te bloeden
    Van mij mag daar weleens wat meer over worden verteld in bijv. lezingen het is duidelijk dat het nog steeds een taboe voor sommigen is om onduidelijkheden recht te zetten en over te praten echt jammer !
    Gone with the wind...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    108
    24-11-2003

    Origineel gepost door RealCasawia
    Ik hoor ook vaak mensen zeggen jaaah je moet het zo hard mogelijk doen zodatje zeker bent dat ze gaat bloeden dit dat maar nee een vrouw hoeft niet eens perse te bloeden
    Van mij mag daar weleens wat meer over worden verteld in bijv. lezingen het is duidelijk dat het nog steeds een taboe voor sommigen is om onduidelijkheden recht te zetten en over te praten echt jammer !
    Ik heb mijn antwoord nog steeds niet.
    People Think They know Me, But They Only Know The Me That I Let Them See!!!

  12. #12
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Origineel gepost door Boehajoef
    Maar om het effe grof te zeggen. Mag je klaarkomen of is het alleen de bedoeling dat je je vrouw ontmaagd.
    Het mag wel hoor !
    Het gaat er gewoon om dat je op die avond een met je vrouw/man wordt ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar gewoon
    Gone with the wind...

  13. #13
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Charming20 waar heb je dit eigenlijk allemaal vandaan als ik vragen mag ???
    Gone with the wind...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    108
    24-11-2003

    Origineel gepost door RealCasawia
    Het mag wel hoor !
    Het gaat er gewoon om dat je op die avond een met je vrouw/man wordt ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar gewoon
    Een beetje persoonlijke vraag. spreek je uit ervaring of te wel ben je getrouwd.
    People Think They know Me, But They Only Know The Me That I Let Them See!!!

  15. #15
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Nee ik ben niet getrouwd maar ik weet dat gewoon omdat ik net als jij ook onwetend over dat onderwerp was en met veel brandende vragen zat
    Gone with the wind...