1. #1
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Vrouwen

    Zonder gein, ik mag ze niet. Ben ik dan een seksist, ook al ben ik zelf vrouw?

  2. #2
    ..Eyes Never Dry..

    Reacties
    2.130
    09-08-2002

    hmmm...

    je bent dan onmenselijk...
    ......Nu heb Ik uw godsdienst voor u vervolmaakt, Mijn gunst aan u voltooid en de Islam voor u als godsdienst gekozen...... Sura Al Ma'ida

  3. #3
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Of ik ben juist wel menselijk.

    Ik vind vrouwen immers onmensen.

  4. #4
    SweeTHeaRT

    Reacties
    137
    07-09-2002

    Re: Vrouwen

    Origineel gepost door Tamza_Thirli
    Zonder gein, ik mag ze niet. Ben ik dan een seksist, ook al ben ik zelf vrouw?
    Zwaar verpest !
    *...J’aime tes yeux, mais je préfère les miens car sans eux je ne verrais pas les tiens...*

  5. #5
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Waarom..

  6. #6
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Origineel gepost door PowerQueen
    Waarom..
    Vrouwen zijn akelige wezens. Gemeen en ontzettend dom. De vrouwen die ik dan wel mag, zijn meestal manwijven. Ik weet verder ook niet waarom vrouwen zulke nutteloze wezens zijn op het bevredigen van mannen na.

  7. #7
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door Tamza_Thirli
    Vrouwen zijn akelige wezens. Gemeen en ontzettend dom. De vrouwen die ik dan wel mag, zijn meestal manwijven. Ik weet verder ook niet waarom vrouwen zulke nutteloze wezens zijn op het bevredigen van mannen na.
    Tot welke categorie behoor jij dan.. Tot de manwijven of tot de "andere" vrouwen die gemeen en ontzettend dom zijn.. ?

  8. #8
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Origineel gepost door PowerQueen
    Tot welke categorie behoor jij dan.. Tot de manwijven of tot de "andere" vrouwen die gemeen en ontzettend dom zijn.. ?
    Een manwijf natuurlijk.

  9. #9
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door Tamza_Thirli
    Een manwijf natuurlijk.
    Okee.. misschien ben je gewoon jaloers op de andere vrouwen omdat zij er minder mans uitzien dan jij..?

  10. #10
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Origineel gepost door PowerQueen
    Okee.. misschien ben je gewoon jaloers op de andere vrouwen omdat zij er minder mans uitzien dan jij..?
    Nee hoor. Ik lijk nl totaal niet op een man.

  11. #11
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door Tamza_Thirli
    Nee hoor. Ik lijk nl totaal niet op een man.
    En dan noem je jezelf een manwijf..?
    Zo slim ben je dan ook weer niet he..

  12. #12
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Origineel gepost door PowerQueen
    En dan noem je jezelf een manwijf..?
    Zo slim ben je dan ook weer niet he..
    Je bevestigt mijn mening over vrouwen, nl dat ze dom zijn. Want: om een manwijf te zijn hoef je niet persé een platte borst en kloten tussen je benen te hebben.

    Ik heb mannenhumor, ik ben nuchter als een man en ik ben niet over-emotioneel als de gemiddelde huppeltrut.

    En mijn manwijfvriendinnen zijn stuk voor stuk lekkere wijven om aan te zien, alleen missen zij gelukkig die bedorven eigenschappen die vrouwen zich eigen maken. Welke eigenschappen dat zijn, heb ik al in een eerdere reactie aangegeven.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-10-2003

    Je mag dan wel een vrouw zijn, maar je bent tenminste eerlijk. Als een man behalve een penis ook een vagina en twee grote tieten had, hadden we ze etnisch gezuiverd those little bitches.

  14. #14
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Origineel gepost door Sjowelo
    Je mag dan wel een vrouw zijn, maar je bent tenminste eerlijk. Als een man behalve een penis ook een vagina en twee grote tieten had, hadden we ze etnisch gezuiverd those little bitches.
    Dat zeg ik, vriend.

    :verliefd:

  15. #15
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Re: Re: Vrouwen

    Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
    Jij bent een man in een vrouwenlichaam