Marokko Community
31-07-2010 10:08:21
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
Ik ben echt bang voor een jongen ...

Reageer

Opties
Oud 03-10-2009, 20:07   #1
jasmien08
Jasmieeeeeeeeeen

jasmien08 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 1.458
jasmien08 komt net kijken
Credits: 0
Ik ben echt bang voor een jongen ...

Ik weet niet wat ik heb laaste tijd , vroeger was ik gewoon zo bold type of girl en laaste tijd begin ik echt een bangeschijterd te worden. Er is zo jongen op mij werk , hij wilde met mij vroeger ( paar jaar geleden toen ik een andere opleiding deed) toen heb ik hem hard negeert ( ben toen wel een beetje brutaal geweest) maar na al die jaren kwam ik hem pas tegen op mij werk , en ik zie nog steeds dat hij mij heel erg leuk vindt. Ik heb met hem een beetje gesproken , wat blijkt hij vertelde mij doodleuk dat hij mij naar huis gevolgd heeft , dat hij mij van de middele bare school kent. ( hij vertelde gewoon alles hoe ik vroeger eruit zag en hoe ik er nu er uit zie) maar hij is echt zo plakkertje , als een jongen ( collega tegen mij praat wordt hij heel erg boos). Hij is totaal niet mij type , hij is 3 centimeter korter dan mij . Hij vroeg mij toen we klaar waren met werken , of hij even kon bellen ik kon geen nee zeggen ( nu heeft hij mij nummer ) plus ook nog mij msn ! ik kan mij hoofd wel tegen de muur slaan dat ik hem mij msn heb gegeven op dat moment kon ik geen nee zeggen ( hij deed zo vriendschapelijk) en hij heeft me nu toegevoegdt ... ik weet niet hoe ik van hem af moet komen.

Naar boven Reageren met citaat

Oud 03-10-2009, 20:10   #2
xDinaliCiOusx
Love my yemma!

xDinaliCiOusx is Offline
Locatie: Alhoceima. ღ Daar waar het leven een gevangenis is voor de gelovige & een paradijs voor de ongelovige.
Reacties: 2.219
xDinaliCiOusx komt net kijken
Wees gewoon eerlijk en maak hem duidelijk dat je niet geïnteresseerd bent.

Oud 03-10-2009, 20:12   #3
Mevrouwtje21
Trotse Riffia

Mevrouwtje21 is Offline
Reacties: 465
Mevrouwtje21 komt net kijken
haha hatelijk zeg.

Oud 03-10-2009, 20:13   #4
RckingRedHead
Numb..

RckingRedHead is Offline
Reacties: 2.867
RckingRedHead maakt een goede startRckingRedHead maakt een goede startRckingRedHead maakt een goede start
Wat is dat voor zielige gozer, heeft je al die tijd in de gaten gehouden.
Ik zou er maar voor zorgen dat je vanaf nu niet meer alleen ergens naartoe gaat want dit is echt eng.

Oud 03-10-2009, 20:16   #5
jasmien08
Jasmieeeeeeeeeen

jasmien08 is Offline
Citaat:
Geplaatst door xDinaliCiOusx Bekijk reactie
Wees gewoon eerlijk en maak hem duidelijk dat je niet geïnteresseerd bent.
Ik kan het niet , ik weet niet hoe hij naar mij kijkt .. dan lukt het niet om mij mond te openen.

Oud 03-10-2009, 20:16   #6
jasmien08
Jasmieeeeeeeeeen

jasmien08 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Mevrouwtje21 Bekijk reactie
haha hatelijk zeg.
Uff

Oud 03-10-2009, 20:19   #7
jasmien08
Jasmieeeeeeeeeen

jasmien08 is Offline
Citaat:
Geplaatst door RckingRedHead Bekijk reactie
Wat is dat voor zielige gozer, heeft je al die tijd in de gaten gehouden.
Ik zou er maar voor zorgen dat je vanaf nu niet meer alleen ergens naartoe gaat want dit is echt eng.
Ik moet wel werken , ik sta nu hele tijd offline ik ben zo bang geworden dat ik hem niet eens durf te blokken ( dit klinkt gewoon zo gek maar het is zo )
kijk wat hij op zijn msn heeft staan ...

Oud 03-10-2009, 20:20   #8
mr.niceguy
Kots Misselijk³

mr.niceguy is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 6.487
mr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Zeg dat je uitgehuwelijkt bent

Oud 03-10-2009, 20:22   #9
jasmien08
Jasmieeeeeeeeeen

jasmien08 is Offline
Citaat:
Geplaatst door mr.niceguy Bekijk reactie
Zeg dat je uitgehuwelijkt bent
Ik heb al gezegdt dat ik single ben , dat was het eerste wat hij mij vroeg toen hij met mij in gesprekje ging ...

Oud 03-10-2009, 20:25   #10
Amina88
MVC Premium

Amina88 is Offline
Reacties: 3.434
Amina88 komt net kijken
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
stalker!

Oud 03-10-2009, 20:26   #11
mr.niceguy
Kots Misselijk³

mr.niceguy is Offline
Reacties: 6.487
mr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaanmr.niceguy is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door jasmien08 Bekijk reactie
Ik heb al gezegdt dat ik single ben , dat was het eerste wat hij mij vroeg toen hij met mij in gesprekje ging ...
Zeg dat je iemand hebt ontmoet en vertel hoe geweldig die gene is. Aangezien hij kort is, vertel hoe groot hij is. Hij zal je met rust laten.

Oud 03-10-2009, 20:28   #12
Monaya
Zay El Hawa.

Monaya is Offline
Reacties: 8.373
Monaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaanMonaya is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Citaat:
Geplaatst door jasmien08 Bekijk reactie
Ik weet niet wat ik heb laaste tijd , vroeger was ik gewoon zo bold type of girl en laaste tijd begin ik echt een bangeschijterd te worden. Er is zo jongen op mij werk , hij wilde met mij vroeger ( paar jaar geleden toen ik een andere opleiding deed) toen heb ik hem hard negeert ( ben toen wel een beetje brutaal geweest) maar na al die jaren kwam ik hem pas tegen op mij werk , en ik zie nog steeds dat hij mij heel erg leuk vindt. Ik heb met hem een beetje gesproken , wat blijkt hij vertelde mij doodleuk dat hij mij naar huis gevolgd heeft , dat hij mij van de middele bare school kent. ( hij vertelde gewoon alles hoe ik vroeger eruit zag en hoe ik er nu er uit zie) maar hij is echt zo plakkertje , als een jongen ( collega tegen mij praat wordt hij heel erg boos). Hij is totaal niet mij type , hij is 3 centimeter korter dan mij . Hij vroeg mij toen we klaar waren met werken , of hij even kon bellen ik kon geen nee zeggen ( nu heeft hij mij nummer ) plus ook nog mij msn ! ik kan mij hoofd wel tegen de muur slaan dat ik hem mij msn heb gegeven op dat moment kon ik geen nee zeggen ( hij deed zo vriendschapelijk) en hij heeft me nu toegevoegdt ... ik weet niet hoe ik van hem af moet komen.

Tegen dat soort jongens moet je kei hard zijn, negeren en zeggen,’’ luister eens ik heb geen interesse dus laat mij met rust.’’

Bah, plakbandjes.

Foto’s & Citaten
Fotografie
Klik.

Oud 03-10-2009, 20:29   #13
Tahmid
MVC Lid

Tahmid is Offline
Reacties: 2.457
Tahmid maakt een goede startTahmid maakt een goede startTahmid maakt een goede start
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Onderschat de man en zijn liefde voor de vrouwen niet zuster. Men negeert de islam en werkt gemixt en laat zich in met mannen en spreekt deze toe en telefoneert zelfs.. Wat dan als de straf duidelijk tot u komt en deze jonge zich door niets laat tegenhouden om zo omgang met u te hebben, gewild of niet gewild..? Hoeveel vrouwen die dagelijks misbruikt worden? Hoevele mannen die hunne ziel hebben verruild hiervoor? Ik wens u slechts te waarschuwen zuster. Neem het niet voor spel en kijkt uit. Als deze jonge jou al heeft gevolgd en noem het maar op..

Een van de betere "trucjes" die men (de sijtan aanbidders) heeft uitgehaald hier in Europa is dat zij de vrouwen er van hebben overtuigd gelijk te zijn aan de man en dat de vrouwen kunnen doen en laten zoals zij willen en niemand die hen anders vertelt.. Ziet dan de honderden duizenden misbruikten en hoe 700 000 vrouwen in West Europa worden gekocht/verkocht en erger.

Het is niet erger, man en vrouw zijn gelijk, werken doen en laten..

Weest u zich bewust dat deze jonge geen andere doel voor ogen heeft dan omgang met u te hebben.. Liefde? Voor wat? Uwe uiterlijk? Of kent hij uwe hart en hoe u voelt, denkt en doet?

Wa Salam.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media