| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Ik ben echt bang voor een jongen ... 03-10-2009, 20:07 | #1 |  | | Jasmieeeeeeeeeen jasmien08 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2008 Reacties: 1.458 Credits: 0 | Ik ben echt bang voor een jongen ... Ik weet niet wat ik heb laaste tijd , vroeger was ik gewoon zo bold type of girl en laaste tijd begin ik echt een bangeschijterd te worden. Er is zo jongen op mij werk , hij wilde met mij vroeger ( paar jaar geleden toen ik een andere opleiding deed) toen heb ik hem hard negeert ( ben toen wel een beetje brutaal geweest) maar na al die jaren kwam ik hem pas tegen op mij werk , en ik zie nog steeds dat hij mij heel erg leuk vindt. Ik heb met hem een beetje gesproken , wat blijkt hij vertelde mij doodleuk dat hij mij naar huis gevolgd heeft , dat hij mij van de middele bare school kent. ( hij vertelde gewoon alles hoe ik vroeger eruit zag en hoe ik er nu er uit zie) maar hij is echt zo plakkertje , als een jongen ( collega tegen mij praat wordt hij heel erg boos). Hij is totaal niet mij type , hij is 3 centimeter korter dan mij  . Hij vroeg mij toen we klaar waren met werken , of hij even kon bellen ik kon geen nee zeggen ( nu heeft hij mij nummer ) plus ook nog mij msn ! ik kan mij hoofd wel tegen de muur slaan dat ik hem mij msn heb gegeven op dat moment kon ik geen nee zeggen ( hij deed zo vriendschapelijk) en hij heeft me nu toegevoegdt ... ik weet niet hoe ik van hem af moet komen. | | | 03-10-2009, 20:10 | #2 |  | | Love my yemma! xDinaliCiOusx is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-03-2007 Locatie: Alhoceima. ღ Daar waar het leven een gevangenis is voor de gelovige & een paradijs voor de ongelovige. Reacties: 2.219 Credits: 0 | Wees gewoon eerlijk en maak hem duidelijk dat je niet geïnteresseerd bent. | __________________________ Laat tranen langs je heen vloeien, weet dat je zal sterven en tot verantwoording word geroepen. ♥ | | | 03-10-2009, 20:12 | #3 |  | | Trotse Riffia Mevrouwtje21 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-05-2009 Locatie: In Het Hart Van Mijn Yemma Reacties: 465 Credits: 0 | haha hatelijk zeg. | | | 03-10-2009, 20:13 | #4 |  | | Numb.. RckingRedHead is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 12-12-2008 Locatie: Never ending story Credits: 0 | Wat is dat voor zielige gozer, heeft je al die tijd in de gaten gehouden. 
Ik zou er maar voor zorgen dat je vanaf nu niet meer alleen ergens naartoe gaat want dit is echt eng. | __________________________ Citaat: | "In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends." | | | | 03-10-2009, 20:16 | #5 |  | | Jasmieeeeeeeeeen jasmien08 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2008 Reacties: 1.458 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door xDinaliCiOusx Wees gewoon eerlijk en maak hem duidelijk dat je niet geïnteresseerd bent. | Ik kan het niet , ik weet niet  hoe hij naar mij kijkt .. dan lukt het niet om mij mond te openen. | | | 03-10-2009, 20:16 | #6 |  | | Jasmieeeeeeeeeen jasmien08 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2008 Reacties: 1.458 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Mevrouwtje21 haha hatelijk zeg. | Uff  | | | 03-10-2009, 20:19 | #7 |  | | Jasmieeeeeeeeeen jasmien08 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2008 Reacties: 1.458 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door RckingRedHead Wat is dat voor zielige gozer, heeft je al die tijd in de gaten gehouden. 
Ik zou er maar voor zorgen dat je vanaf nu niet meer alleen ergens naartoe gaat want dit is echt eng. | Ik moet wel werken , ik sta nu hele tijd offline ik ben zo bang geworden dat ik hem niet eens durf te blokken ( dit klinkt gewoon zo gek maar het is zo )
kijk wat hij op zijn msn heeft staan ...
 | | | 03-10-2009, 20:20 | #8 |  | | Kots Misselijk³ mr.niceguy is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 05-01-2009 Credits: 0 | Zeg dat je uitgehuwelijkt bent | __________________________ De Profeet (salla Allahoe ‘aleihi wa sallam) zei:
“Het hart van een gelovige kan aan alles wennen, behalve aan liegen en bedriegen.” | | | 03-10-2009, 20:22 | #9 |  | | Jasmieeeeeeeeeen jasmien08 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2008 Reacties: 1.458 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door mr.niceguy Zeg dat je uitgehuwelijkt bent | Ik heb al gezegdt dat ik single ben , dat was het eerste wat hij mij vroeg toen hij met mij in gesprekje ging ... | | | 03-10-2009, 20:25 | #10 |  | | MVC Premium Amina88 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-10-2008 Reacties: 3.434 MVC Premium Credits: 5 | stalker! | __________________________ De Neger Van Venlo.
 | | | 03-10-2009, 20:26 | #11 |  | | Kots Misselijk³ mr.niceguy is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 05-01-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door jasmien08 Ik heb al gezegdt dat ik single ben , dat was het eerste wat hij mij vroeg toen hij met mij in gesprekje ging ... | Zeg dat je iemand hebt ontmoet en vertel hoe geweldig die gene is. Aangezien hij kort is, vertel hoe groot hij is. Hij zal je met rust laten. | __________________________ De Profeet (salla Allahoe ‘aleihi wa sallam) zei:
“Het hart van een gelovige kan aan alles wennen, behalve aan liegen en bedriegen.” | | | 03-10-2009, 20:28 | #12 |  | | Zay El Hawa. Monaya is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-09-2006 Locatie: ليتنا مثل الأسامي ....مايغيرنا الزمان MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door jasmien08 Ik weet niet wat ik heb laaste tijd , vroeger was ik gewoon zo bold type of girl en laaste tijd begin ik echt een bangeschijterd te worden. Er is zo jongen op mij werk , hij wilde met mij vroeger ( paar jaar geleden toen ik een andere opleiding deed) toen heb ik hem hard negeert ( ben toen wel een beetje brutaal geweest) maar na al die jaren kwam ik hem pas tegen op mij werk , en ik zie nog steeds dat hij mij heel erg leuk vindt. Ik heb met hem een beetje gesproken , wat blijkt hij vertelde mij doodleuk dat hij mij naar huis gevolgd heeft , dat hij mij van de middele bare school kent. ( hij vertelde gewoon alles hoe ik vroeger eruit zag en hoe ik er nu er uit zie) maar hij is echt zo plakkertje , als een jongen ( collega tegen mij praat wordt hij heel erg boos). Hij is totaal niet mij type , hij is 3 centimeter korter dan mij  . Hij vroeg mij toen we klaar waren met werken , of hij even kon bellen ik kon geen nee zeggen ( nu heeft hij mij nummer ) plus ook nog mij msn ! ik kan mij hoofd wel tegen de muur slaan dat ik hem mij msn heb gegeven op dat moment kon ik geen nee zeggen ( hij deed zo vriendschapelijk) en hij heeft me nu toegevoegdt ... ik weet niet hoe ik van hem af moet komen. |
Tegen dat soort jongens moet je kei hard zijn, negeren en zeggen,’’ luister eens ik heb geen interesse dus laat mij met rust.’’
Bah, plakbandjes. | __________________________ | | | 03-10-2009, 20:29 | #13 |  | | MVC Lid Tahmid is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 28-05-2009 Credits: 0 | Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Onderschat de man en zijn liefde voor de vrouwen niet zuster. Men negeert de islam en werkt gemixt en laat zich in met mannen en spreekt deze toe en telefoneert zelfs.. Wat dan als de straf duidelijk tot u komt en deze jonge zich door niets laat tegenhouden om zo omgang met u te hebben, gewild of niet gewild..? Hoeveel vrouwen die dagelijks misbruikt worden? Hoevele mannen die hunne ziel hebben verruild hiervoor? Ik wens u slechts te waarschuwen zuster. Neem het niet voor spel en kijkt uit. Als deze jonge jou al heeft gevolgd en noem het maar op..
Een van de betere "trucjes" die men (de sijtan aanbidders) heeft uitgehaald hier in Europa is dat zij de vrouwen er van hebben overtuigd gelijk te zijn aan de man en dat de vrouwen kunnen doen en laten zoals zij willen en niemand die hen anders vertelt.. Ziet dan de honderden duizenden misbruikten en hoe 700 000 vrouwen in West Europa worden gekocht/verkocht en erger.
Het is niet erger, man en vrouw zijn gelijk, werken doen en laten..
Weest u zich bewust dat deze jonge geen andere doel voor ogen heeft dan omgang met u te hebben.. Liefde? Voor wat? Uwe uiterlijk? Of kent hij uwe hart en hoe u voelt, denkt en doet?
Wa Salam. | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08. | |