| De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes. | Zo boos (op je man) dat je jezelf niet meer herkent. 25-09-2009, 22:48 | #1 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Zo boos (op je man) dat je jezelf niet meer herkent. Van een afstandje kijk ik op ze neer.
Zij die bijna hysterisch is, met wilde gebaren probeert ze de man die aan de keukentafel zit iets duidelijk te maken. Zijn hoofd steunt op zijn hand, hij kijkt haar alleen maar aan. Wanneer ze even op adem probeert te komen gaat hij gelijk kaarsrecht zitten en probeert wat te zeggen, maar dan begint ze weer. Hij leunt weer terug naar achter en laat de stortgolf van woorden over zich heen komen. Omdat hij zo kalm blijft, wordt zij steeds rustiger en uiteindelijk stopt ze met praten, ze kijkt hem met een verdrietige blik aan. Dan begint hij te praten met een zachte stem, ze lijkt helemaal tot bedaren te komen. In haar ogen zie ik een schuldige blik die lijkt te zeggen `heb ik niet iets te overdreven gereageerd, ben ik niet iets te fel geweest`, ze biedt haar excuses aan en hij vergeeft haar en zegt geeft niks lieverd.
Ik besef dat ik die hysterische vrouw ben en dat mijn woorden een diepe litteken achter kunnen laten, ook al zegt hij dat het oke is.
Dames denken jullie wel eens na over jullie woorden en welke indruk ze achterlaten? | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | 25-09-2009, 22:50 | #2 |  | | MVC Premium Gossipgirl is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 18-09-2006 Reacties: 2.778 MVC Premium Credits: 5 | Ben je terug | __________________________ After all fashions fade, style is forever.. | | | 25-09-2009, 22:54 | #3 |  | | Newly Mom scorpiongirl is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-02-2004 Reacties: 505 MVC Premium Credits: 5 | Je bent niet de enige lieverd. Ik heb ook een erg scherpe tong als ik boos ben. Meestal heb ik niet door hoe erg mijn woorden kunnen kwetsen maar soms als ik echt boos ben zoek ik juist naar de meest kwetsende woorden.. 
Moet wel zeggen dat het minder is geworden.. Ik word niet zo snel meer boos. Ik laat nu dingen makkelijker gewoon doen. | __________________________
Mijn Pareltje..  | | | 25-09-2009, 22:58 | #4 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Gossipgirl Ben je terug |
alleen als ik welkom ben  | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | 25-09-2009, 22:59 | #5 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door scorpiongirl Je bent niet de enige lieverd. Ik heb ook een erg scherpe tong als ik boos ben. Meestal heb ik niet door hoe erg mijn woorden kunnen kwetsen maar soms als ik echt boos ben zoek ik juist naar de meest kwetsende woorden.. 
Moet wel zeggen dat het minder is geworden.. Ik word niet zo snel meer boos. Ik laat nu dingen makkelijker gewoon doen. |
Ik zoek niet speciaal naar woorden maar ze stromen zo over mijn lippen | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | 25-09-2009, 23:00 | #6 |  | | anti NOS en P&W salwa23 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2002 Credits: 0 | she is back | __________________________ 17-3-2010 laatste m.nl dag voor mij ik allemaal het beste toe insha allah  | | | 25-09-2009, 23:04 | #7 |  | | MVC Lid 2bad4you is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2007 Locatie: Wala 7awla wala quwata illa billahi el3aliyoe el3athiem Reacties: 257 Credits: 0 | waarom doe je dan ook zo? | __________________________ Heb ik eindelijk geld
hebben ze GELUK uit de handel genomen | | | 25-09-2009, 23:06 | #8 |  | | MVC Premium Dina86 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 30-04-2004 MVC Premium Credits: 5 | Heel erg herkenbaar. Achteraf krijg je zo erg spijt dat je zo erg hebt gereageerd, | __________________________ | | | 25-09-2009, 23:09 | #9 |  | | lalla safa82 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-12-2008 Reacties: 121 Credits: 0 | zodra het respect verdwijnt tussen een echtpaar, verdwijnt de rest ook heel snel. Probeer ondanks alles op een normale manier te discussiëren of je onvrede bekend te maken. dat kan ook met fatsoenlijk taalgebruik en op een wat lager toontje. je zult dan ook zien dat je partner beter bereid is te luisteren. | | | 25-09-2009, 23:10 | #10 |  | | . Dorra is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-02-2007 Locatie: Daar, bij Potlood. Reacties: 1.940 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door smaragd
Ik zoek niet speciaal naar woorden maar ze stromen zo over mijn lippen | Ja, vreselijk joh. Eigenlijk raad ik je met klem aan een A.R.T. Te volgen.
( Agressie regulatie training) Je leert er beter met je emoties om te gaan, en bewust worden van wat je zegt en een ander manier van aanpak die handige knijpjes van de smit.
Hier door kan je huwlijk naar de knoppen gaan. | __________________________ Serieussss ik haat m zo erg, als ik aan hem denk krijg ik voodoo | | | 25-09-2009, 23:11 | #11 |  | | . so_saffia is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-01-2003 Reacties: 888  Credits: 0 | Waarom was je boos op hem? Ben je teleurgesteld in hem of in jezelf? | | | 25-09-2009, 23:16 | #12 |  | | thezerth ino :) Ommo_Amin is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-03-2008 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door safa82 zodra het respect verdwijnt tussen een echtpaar, verdwijnt de rest ook heel snel. Probeer ondanks alles op een normale manier te discussiëren of je onvrede bekend te maken. dat kan ook met fatsoenlijk taalgebruik en op een wat lager toontje. je zult dan ook zien dat je partner beter bereid is te luisteren. | precies, respect is echt zo belangrijk...zelfs bij een ruzie zijn er grenzen, daarom zoek je toevlucht bij Allah, zeg Aoedoe billahi mina sjitan irazjiem zodra je voelt dat je boos word... | __________________________ mammie van A&A  | | | 25-09-2009, 23:23 | #13 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door salwa23 she is back |
 | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | 25-09-2009, 23:27 | #14 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Dina86 Heel erg herkenbaar. Achteraf krijg je zo erg spijt dat je zo erg hebt gereageerd, |
ja achteraf ja | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | 25-09-2009, 23:31 | #15 |  | | so into you smaragd is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2004 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door safa82 zodra het respect verdwijnt tussen een echtpaar, verdwijnt de rest ook heel snel. Probeer ondanks alles op een normale manier te discussiëren of je onvrede bekend te maken. dat kan ook met fatsoenlijk taalgebruik en op een wat lager toontje. je zult dan ook zien dat je partner beter bereid is te luisteren. |
Het is niet zo dat we lopen te schelden tegen elkaar, dat is uit den boze, maar een beetje pit kan en mag | __________________________ Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down...... | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:57. | |