1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    wat nu, geen dadels en geen zout...?

    ik heb een vraag...

    als je vast, en het is tijd om te eten maar je hebt geen dadels en ook geen zout, mag je dan gewoon beginnen met eten of moet je wachten totdat je 1 van die dingen hebt?????

    de reden dat ik vraag is dat dat mij vandaag is overkomen, de treinen reden niet meer en ik had verwacht dat ik optijd thuis zou zijn voor het eten, dus ik had geen eten bij me. mijn portomonnee was ik vergeten mee te nemen om eventueel eten te kunnen kopen, maar gelukkig kwam ik een vriendin tegen en die had nog wat crackers.... zij zei tegen me van eet maar, je moet eten als het tijd is, na enige twijfel heb ik toch gegeten, maar nu ik eraan terug denk weet ik niet of het eigenlijk wel mocht aangezien ik geen dadel of zout had gegeten....

    alvast bedankt, groetjes Nora

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    104
    20-10-2002

    had je ook geen water kunnen drinken ofzo??
    want dat mag ook beginnen met water dat doe ik ook altijd
    @1234567890/°qwertyuiop*asdfghjkl<z]xcvbnm,.-§!"#$%&_()'?~|>=:;/*-+,

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    nee ook niet, want ik stond op het station te wachten op de bus, en toen ik eenmaal in de bus stapte duurde het langer dan een uur, en daar zag ik dat meisje

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    104
    20-10-2002

    het is het beste om je vasten met dadels of water te verbreken
    en ja als jedat niet heb dan zou je het toch echt met iets anders moeten doen want je moet je vasten ook weer op tijd verbreken dus ja ik denk zelf dat je niets fout heb gedaan. Je kan er natuurlijk wel voor zorgen dat je in vervolg wat dadels of eentje mee neemt dat doet mijn zus ook.
    @1234567890/°qwertyuiop*asdfghjkl<z]xcvbnm,.-§!"#$%&_()'?~|>=:;/*-+,

  5. #5
    de groeten!!

    Reacties
    4.348
    06-06-2002

    ????

    Ik open altijd met brood dan ben ik BAD zeg jeetje heb ik nooit geweten in het vervolg neem ik dadels mee
    ....en gehoorzaam niet degenen wiens hart Wij achteloos voor Onze Overdenking maken, degene die zijn eigen lusten volgt en wiens daden verloren zijn.
    (Qs Al-Kahf 18:28)

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    bedankt allemaal

  7. #7
    ik heb nooit gelijk

    Reacties
    604
    08-11-2002

    dan jij pech heben
    als je wilt hoef je nooit na te denken over wat je zegt!