1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Bezetenheid, djinn of sihr

    Citaat Geplaatst door dommelisrond
    Assallamoe eleykum,


    Ik ben ruim 3 jaar al bezeten en ik maak hele slechte periodes mee. Ik heb meerdere malen roeqya gedaan en allemaal zeggen ze dat ik bezeten ben. Zodra iemand roeqya bij mij doet en alleen al athaan doet word ik al gek. Ik begin hevig te trillen, te huilen en krijg kotsneigingen. Wanneer er quran wordt gereciteerd heb ik hetzelfde en bij bepaalde ayaa's is het nog heviger.


    Door de djinn heb ik veel klachten, zoals:


    - sterke kotsneigingen

    - buikpijn

    - pijn op de borst

    - verlies van evenwicht

    - ongecontroleerde bewegingen van mijn benen of armen, opeens gaan me armen of benen bewegen als ik bijv. op de bank zit

    - totale verlies van zelfbewustzijn, opeens merk ik dat ik midden in de nacht op straat loop rond te zwerven

    - door alle pijn ben ik al die periode niet instaat om te studeren of te werken

    - pijn bij mijn geslachtsdeel, veel pijn

    - meerdere malen per dag dat ik niet meer kan praten, dat kan varieeren van dat ik enkele seconden, minuten of zelfs enkele uren niet kan praten.


    Met al deze klachten ben ik naar verschillende artsen geweest maar niemand kan mij hier een antwoord op geven. Volgens hen ben ik kern gezond en komt er uit alle onderzoeken niets afwijkends uit. Kort geleden ben ik nog naar het ziekenhuis gegaan naar de spoed afdeling omdat ik 7 uur lang niet meer kon praten. Dan ben ik ook heel erg verward, moeite met mijn evenwicht en ben ik heel moe. Eerst dachten ze dat het een tia is, maar uit onderzoek blijkt dat mijn hersenen in orde zijn en dat er neurologisch niets aan de hand is, ook chemisch zou alles in orde zijn.



    Elke keer zegt de raqi tegen mij, je moet meer aan aanbidding doen, je moet je gebed onderhouden anders word je niet beter. Ik verricht het gebed en binnen een paar dagen voel ik duidelijke verlichting totdat alle klachten weggaan. Ik voel me dan heel goed en heb nergens last van. Ik ga dan bij familie op bezoek, ga sporten en bereid me voor om mijn studie weer op te pakken. Maar zover komt het allemaal niet, gaande weg komen de klachten weer terug en stop ik direct met bidden omdat ik het gewoon niet trek om te bidden. Dan zit ik weer maanden in een diepte put en kom ik eruit en ga ik weer bidden en is alles weer goed en dan beetje bij beetje komen de klachten terug en stop ik direct met bidden en worden de klachten erger en erger tot ik weer niets kan en alleen maar op bed lig en me op me kamer afsluit.


    De raqi zegt je moet sterker zijn en doorgaan met bidden en dan gaat het allemaal over. Maar hoe en waar moet ik die kracht vandaan halen als ik door me benen zak van de pijn en gewoon niet meer kan bidden.


    Zijn er mensen die zoiets meemaken of hebben meegemaakt?




    Al mijn klachten zijn begonnen nadat ik een goede vriendin had aangegeven dat de gevoelens niet wederzijds waren en ik niet met haar wilde trouwen. Vanaf dat moment begon zij zich zeer vijandig naar mij te gedragen en nadat ik afstand nam van haar begonnen alle klachten. Maar dit is het enige wat ik als oorzaak kan bedenken, verder heb ik met niets of niemand problemen alhamdullilah.
    .

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    2.028
    10-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Krijg kippenvel van je laatste stukje tekst.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    617
    21-11-2007

    Salaam Alaikoum,

    Ik weet precies wat je mee maakt...!! en weet hoe erg het is...
    Ik ben bezeten toen ik 6 was en ben momenteel 21...
    Ben dus ruim 15 jaar al bezeten door meerdere djins...

    We hebben een apparte topic, waarin we ook door ene Raqi worden gesteund...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2762637

    Als je hier reageerd kunnen we je Incha Allah op weg helpen met een roqya zelfbehandeling...

    Als je andere vragen hebt of wat dan ook mag je mij een pm sturen

    Wasalaam princes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5
    11-09-2009

    slm, ik heb het ook meegemaakt als ik in Marokko was, verschrikkelijk.
    Er zijn nogtans héél goede rifki's die je kunnen helpen. maar langs de andere kant, en ik wil je niet doen schrikken, maar het zal een moeilijke periode zijn om ervoor te zorgen dat je helemaal de oude wordt.
    allahisheffik inchallah!!!!

  5. #5
    Laa Ilaaha Ilallah

    Reacties
    299
    20-06-2006

    Citaat Geplaatst door dommelisrond Bekijk reactie
    Assallamoe eleykum,


    Ik ben ruim 3 jaar al bezeten en ik maak hele slechte periodes mee. Ik heb meerdere malen roeqya gedaan en allemaal zeggen ze dat ik bezeten ben. Zodra iemand roeqya bij mij doet en alleen al athaan doet word ik al gek. Ik begin hevig te trillen, te huilen en krijg kotsneigingen. Wanneer er quran wordt gereciteerd heb ik hetzelfde en bij bepaalde ayaa's is het nog heviger.


    Door de djinn heb ik veel klachten, zoals:


    - sterke kotsneigingen

    - buikpijn

    - pijn op de borst

    - verlies van evenwicht

    - ongecontroleerde bewegingen van mijn benen of armen, opeens gaan me armen of benen bewegen als ik bijv. op de bank zit

    - totale verlies van zelfbewustzijn, opeens merk ik dat ik midden in de nacht op straat loop rond te zwerven

    - door alle pijn ben ik al die periode niet instaat om te studeren of te werken

    - pijn bij mijn geslachtsdeel, veel pijn

    - meerdere malen per dag dat ik niet meer kan praten, dat kan varieeren van dat ik enkele seconden, minuten of zelfs enkele uren niet kan praten.


    Met al deze klachten ben ik naar verschillende artsen geweest maar niemand kan mij hier een antwoord op geven. Volgens hen ben ik kern gezond en komt er uit alle onderzoeken niets afwijkends uit. Kort geleden ben ik nog naar het ziekenhuis gegaan naar de spoed afdeling omdat ik 7 uur lang niet meer kon praten. Dan ben ik ook heel erg verward, moeite met mijn evenwicht en ben ik heel moe. Eerst dachten ze dat het een tia is, maar uit onderzoek blijkt dat mijn hersenen in orde zijn en dat er neurologisch niets aan de hand is, ook chemisch zou alles in orde zijn.



    Elke keer zegt de raqi tegen mij, je moet meer aan aanbidding doen, je moet je gebed onderhouden anders word je niet beter. Ik verricht het gebed en binnen een paar dagen voel ik duidelijke verlichting totdat alle klachten weggaan. Ik voel me dan heel goed en heb nergens last van. Ik ga dan bij familie op bezoek, ga sporten en bereid me voor om mijn studie weer op te pakken. Maar zover komt het allemaal niet, gaande weg komen de klachten weer terug en stop ik direct met bidden omdat ik het gewoon niet trek om te bidden. Dan zit ik weer maanden in een diepte put en kom ik eruit en ga ik weer bidden en is alles weer goed en dan beetje bij beetje komen de klachten terug en stop ik direct met bidden en worden de klachten erger en erger tot ik weer niets kan en alleen maar op bed lig en me op me kamer afsluit.


    De raqi zegt je moet sterker zijn en doorgaan met bidden en dan gaat het allemaal over. Maar hoe en waar moet ik die kracht vandaan halen als ik door me benen zak van de pijn en gewoon niet meer kan bidden.


    Zijn er mensen die zoiets meemaken of hebben meegemaakt?




    Al mijn klachten zijn begonnen nadat ik een goede vriendin had aangegeven dat de gevoelens niet wederzijds waren en ik niet met haar wilde trouwen. Vanaf dat moment begon zij zich zeer vijandig naar mij te gedragen en nadat ik afstand nam van haar begonnen alle klachten. Maar dit is het enige wat ik als oorzaak kan bedenken, verder heb ik met niets of niemand problemen alhamdullilah.


    Salam


    Er zijn veel imams die je kunnen helpen(uitdrijving).
    hoe moeilijk het ook is je moet blijven bidden en vaak de koran reciteren.
    Want djins zijn heel sterk bij mensen met een zwakke imaan!

    Ik hoop dat Allah je zal verlossen van deze zware periode.
    ik kan me niet voorsellen hoe moeilijk dit voor je moet zijn


    m3a salama
    "O jullie die geloven, vreest Allah en spreekt het ware woord. Hij zal jullie goede daden aanvaarden en jullie je zonden vergeven. En wie Allah en Zijn Boodschapper gehoorzaamt: waarlijk, die heeft een geweldige triomf behaald." [Surah Al-Ahzaab 33:70-71]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.316
    03-03-2009

    Allahiechefie

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-03-2008

    Allahi chefi, heel veel sterkte.
    Vind een man die je een prachtvrouw vind in plaats van een lekkerding, een man die je terugbelt als je ophangt, die onder de sterren zal liggen en luisteren naar je hartslag, of gewoon wakker zal blijven om je te zien slapen. Wacht op de jongen die je voorhoofd zal kussen, en je een schoonheid noemt van puur natuur. Degene die constant blijft herhalen dat hij om je geeft en hoe gelukkig hij is dat hij jou heeft. Degene die zijn hoofd keert en tegen z'n vrienden zegt:''Zij is het

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.386
    01-02-2009

    Allah shafie broeder, ik weet wat je doormaakt! PM me als je wilt, ik ken een goede fqi in Casablanca die alleen djins verdrijft met KORAN zoals het hoort. Dus niet van die rare voodoo mannetjes die je onzin verkopen en je beroven van je portemonnee. Zelf ga ik weer in December naar Marokko Inchallah.
    Salaam Alikoum!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    ik heb een nummer van een goede imam, mocht je t willen pm me maar.
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  10. #10
    Me, Myself And I..

    Reacties
    1.069
    09-07-2008

    Selaam, dit komt mij erg bekend voor. Allah ichefie..
    I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right. You believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.

    Marilyn Monroe

  11. #11
    Halal love...

    Reacties
    83
    02-08-2009

    Salamoe aleikoem warahmutulah,

    Ik begrijp waar je het over hebt en ik weet hoe zwaar het is. Maar je bent niet alleen! Ik mag niet oordelen over een ander, maar het zou een mogelijkheid zijn dat die dame jou dit heeft aangedaan allah oe a3lem. Wat zegt de raqi waar jij onder behandeling bent hierover? Heb je broeders in je vriendenkring die jou hierbij kunnen steunen en dagelijks jou kunnen motiveren?
    Moge allah swt ons allen sabar geven en het moeilijke voor ons vergemakkelijken.

    Moge de engelen over je waken inshallah als je gaat slapen.

    De suggesties die de zusters reeds hebben gedaan zijn MasAllah,maak hier gebruik van. Ik zelf zal er inshallah ook naar kijken,je zult zien dat het zal werken inshallah. Uiteraard moet je veel geduld en toewijding hebben.

    Maak van citroensap limonade... als je begrijpt wat ik bedoel.

    Salamoe aleikoem,

    Oegt fil deen,

    Oem sayfullah

    Geliefde abubakr as-siddeeq en de voorgangers deden wanneer ze geprezen werden:"O Allah, houd mij niet verantwoordelijk voor wat zij (over mij) zeggen. En maak mij beter dan wat zij van mij waarnemen. En vergeef me voor hetgeen zij niet over mij weten


    Elhamdulliah wasokrolilah


  12. #12
    Getrouwd

    Reacties
    789
    26-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Princes_ Bekijk reactie
    Salaam Alaikoum,

    Ik weet precies wat je mee maakt...!! en weet hoe erg het is...
    Ik ben bezeten toen ik 6 was en ben momenteel 21...
    Ben dus ruim 15 jaar al bezeten door meerdere djins...

    We hebben een apparte topic, waarin we ook door ene Raqi worden gesteund...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2762637

    Als je hier reageerd kunnen we je Incha Allah op weg helpen met een roqya zelfbehandeling...

    Als je andere vragen hebt of wat dan ook mag je mij een pm sturen

    Wasalaam princes

    Salaam oulikom,

    Mijn vriendin heeft dit namelijk ook, ik maak wel eens wat mee met haar maar zal haar nooit in de steek laten never...

    Insha allah el ghier en vraag allah swt jou te steunen en je te helpen om van zoiets af te komen.

    Kijk je kan goede en slechte in je hebben, slechte doe je niks goed in zijn ogen en goede kan je alleen goed zijn als je bid enz...

    Maar ze zeggen ook als je het langer dan 10 jaar hebt trouwt hij ook met jou...

    Dit heb ik allemaal van haar begrepen klopt dit??
    Als in de wereld kan men namaken behalve de waarheid want een nagemaakte waarheid is geen waarheid...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    617
    21-11-2007

    Citaat Geplaatst door Zeemermin23 Bekijk reactie
    Salaam oulikom,

    Mijn vriendin heeft dit namelijk ook, ik maak wel eens wat mee met haar maar zal haar nooit in de steek laten never...

    Insha allah el ghier en vraag allah swt jou te steunen en je te helpen om van zoiets af te komen.

    Kijk je kan goede en slechte in je hebben, slechte doe je niks goed in zijn ogen en goede kan je alleen goed zijn als je bid enz...

    Maar ze zeggen ook als je het langer dan 10 jaar hebt trouwt hij ook met jou...

    Dit heb ik allemaal van haar begrepen klopt dit??
    Klopt je hebt inderdaad goede en slechte djins.
    Maar je kan niet bezeten zijn door ee goede djin.

    Ik heb meerdere djins in mij meer dan 10 jaar, en het is NIET zo dat als je meer dan 10 jaar bezeten bent dat de djin met je gaat trouwen.
    Elke djin heeft een bepaalde doel of beter gezegd een bepaalde taak om in je te verichten.
    De ene moet ervoor zorgen dat je geen kinderen kan krijgen, de andere moet ervoor zorgen dat je iemand gaat haten en ga zo maar door

    Wat betreft de djin die met je wilt trouwen, die staat bekend als de verliefde djin.
    Ik zal hier zo wat informatie over plaatsen.

    Ameen en sukran voor je lieve woorden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    617
    21-11-2007

    Broeders en zusters,

    De meest extreme vormen van djinns zijn de verliefde djinns. Voor het behandelen van deze djinns heb je een hele lange adem nodig en sterke geduld.

    Deze verliefde djinns zijn viezerikken die van alles met je doen wat ze willen. Ook deze djinns gaan vaak tussen de ballen van de man en zijn anus zitten om zo gevoelens van homosexualiteit te creeren.

    Ik ga allereerst de symptomen opnoemen van wanneer je lijdt aan een verliefde djinn.

    Hoe een verliefde djinn het lichaam binnenkomt

    Een verliefde djinn komt het menselijk lichaam binnen door middel van si7r of door middel van het oog. Ook een djinn is in staat om de mens te raken met het oog, vooral als hij de mens op een bepaalde manier ziet die hem erg aanstaat. Bijvoorbeeld door het plegen van ziena, door overdreven geshow en gepromoot van de persoon zelf voor de spiegel naakt of bijvoorbeeld of doordat een mens een lange tijd naakt door het huis loopt.

    De manier van si7r is bekend bij jullie, vaak word een verliefde djinn gestuurd als het gaat om een zaak dat de vrouw niet mag trouwen, tqaf. Die djinn moet er dan voor zorgen dat elke handvraging uitkomt op een afwijzing. Ook past de verliefde djinn de strategie toe dat hij bepaalt hoe zij leeft. Hij gedraagt zich als de man en zij moet als vrouw gehoorzamen. En het spreekt voor zich dat hij er alles aan zal doen om haar naar het verkeerde pad te brengen of daar te houden.

    Hoe te herkennen of je bezeten bent door een verliefde djinn

    Hieronder zal ik een aantal symptomen neerzetten. Uiteraard is het niet zo dat als je één punt herkent dat je dan bezeten bent door een verliefde djinn. Laten we zeggen als je er meer dan 4 herkent in jezelf dan adviseer ik je toch om er iets aan te doen. En dan niet bij een tovenaar of een duivelse fki, maar gewoon doormiddel van roqia. En de behandelwijze van een verliefde djinn zal ik na de symptomen neerzetten met de wil van Allah.

    1 - overdreven mate van seksuele dromen met bijvoorbeeld een onbekend iets, naakte vrouwen, mannelichaam met een zwart gezicht of met een directe familielid.

    2 - spontane opwekking van lusten zonder aanleiding. Dus dat je gewoon serieus bezig bent met iets en dat je dan onverwachts overvallen word met een extreme lustgevoel en een sterk verlangen naar seks.

    3 - in overdreven mate aan zelfbevrediging doen

    4 - een afkeer hebben voor het trouwen en geen verlangen hebben naar een huwelijk met halal gemeenschap.

    5 - lichte bewegingen of trillingen voelen in het geslachtsdeel zowel van de man als de vrouw.

    6- als de persoon slaapt dan heeft hij of zij sterk het gevoel dat er iemand achter hem of haar slaapt.

    7 - mannen die lijden hieraan komen af en toe een vrouwenhaar tegen op zijn bovenlichaam, in zijn broek of gewoon in zijn ondergoed.

    8 - sommige vrouwen zien in hun droom of gewoon overdag naakte mannen voor zich.

    9 - getrouwde man of vrouw die eraan lijden, degene die eraan lijdt van het koppel vind het niet prettig dat de echtgenoot aan haar of hem zit en daarnaast heeft de bezetene geen zin in gemeenschap met haar en slaapt het liefst alleen.

    10 - de bezetene houdt ervan om alleen te zijn, in aanwezigheid van zijn echtgenote voelt hij zich niet goed en wil vaak ook op een afstand van de kinderen.

    11 - een lichtpijnlijke irritatie een vingerlengte onder de navel en eventueel tussen de geslachtsdelen.
    12 - in de slaapkamer ruikt de bezetene een parfumgeur die niet te plaatsen is.

    13 - tijdens de gemeenschap met de echtgenoot is hij in zijn fantasiebeeld niet zijn vrouw aan het bevredigen maar iemand anders.

    13 - Vaak bij kinderen is het zo dat een kind in de ochtend naakt wakker word terwijl hij met ondergoed, shirt en pyama is gaan slapen. De djinn voert dan ook ontuchtelijke daden uit met het kind terwijl het kind niet eens weet wat ontucht is. Dit kan ook voorkomen bij ouderen.

    14 - onverklaarbare homosexuele - of bisexuele gevoelens hebben

    15 - nadat iemand is hand komen vragen barst de vrouw extreem in tranen uit, of dat ze hem afwijst nadat alles bijna rond is of ze wijst hem af terwijl de jongeman aan al haar eisen voldoet.

    16 - als het om een man gaat dan is hij over alles tevreden en gaat trouwen en gelijk vanaf het begin verandert hij, sluit alle deuren voor geluk en wil zo snel mogelijk scheiden.

    17 - een man die deze soort djinn heeft durft niet richting een vrouw te kijken en als een vrouw hem aanspreekt over iets dan gaat hij zweten. Als dit het enige is dan kan het komen door het extreme schaamtegevoel dat hij bezit, heeft hij meer symptomen en merkt hij tijdens dit gedrag naar de vrouw toe dat hij op een bepaalde plaats getril voelt in zijn lichaam of dat hij wat pijn voelt in zijn geslachtsdeel dan komt het overeen met het gedrag van een "verliefde djinn". WAllahoe ahlam.

    18 - Een man heeft regelmatig last van zijn geslachtsdeel en rondom. En de vrouw van haar eierstokken of baarmoeder.
    Een van de betere methodes tegen een djinn 3asieqh is het volgende.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11
    15-10-2008

    djinn of sihr

    slm probeer voor uitdrijvingen deze imam. http://www.youtube.com/watch?v=0aKtP...ure=related.er is ook tel nummer gegeven proberen waard denk ik .tenminste zie op deze site hoe hij werkt.