Poll resultaten: Waarom zou je gaan vrijen?

Stemmers
272. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Uit Liefde

    172 63,24%
  • Genot/Lust

    76 27,94%
  • Huwelijkse verplichtingen

    24 8,82%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Vrijen uit liefde/genot/lust of toch huwelijkse verplichting?

    Citaat Geplaatst door 2livecrew
    Afgezien van je geloof, je huwelijk status etc...etc...

    Wat zou de belangrijkste reden zijn om te vrijen?

    Uit liefde? Hierbij samenwerkend om elkaar te behagen.

    Uit Genot/lust? Hierbij samenwerkend om elkaar te verwennen?

    Uit Huwelijkse verplichting? Om indien in een gelijkwaardige relatie elkaar kenbaar te maken wanneer men behoeftig is.
    .

  2. #2
    Marokkaan

    Reacties
    49
    05-09-2003

    Ik wou ze allemaal aanklikken in mijn wilde enthousiasme maar 't lukte niet!



  3. #3
    Blik op oneindig

    Reacties
    756
    11-09-2002

    Ik heb voor alle drie gekozen, de eerste 2 omdat je niet zonder lust en liefde kunt, en de laatste omdat ik het als een verplichting zie in een huwelijk (een leuke verplichting ).
    <marquee style="color:#ffffff; font-family: Verdana; font-size:14px; font-weight: bold; font-style: italic;" bgcolor="#FA46A0" width="500" scrollamount="10"><font style="filter:glow(color=#ffffff, strength=4)">Mijn onuitputtelijke bron der liefde... Je hebt mijn hart...</font></marquee>

  4. #4
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Lust en genot.
    Nee = Nee!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Uit lust
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    226
    16-05-2004

    Origineel gepost door 2livecrew
    Huwelijkse verplichting scoort maar slecht... je zou haast denken dat mensen trouwen voor lust en genot.
    Omdat sex geen plicht hoort te zijn! Je doet het omdat je het wilt niet omdat het moet. Dus als je het doet omdat je het wilt, doe je het voor genot/lust/liefde.

  7. #7
    Me Myself And I

    Reacties
    52
    03-04-2004

    lust en genot en uit liefde voor mijn partner een verplichting zou ik het niet noemen maae het hoort wel bij je huwelijk

    Only God Can And Will Judge Me..All Eyez On Me!!!
    *...Why Did You Say That You Wanted Me, Needed Me, If It Never Really Was What You Ment For Me...*

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    966
    14-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    moet toch voor alle 3 later als we getrouwd zijn allemaal

  9. #9
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Vrijen uit liefde/genot/lust of toch huwelijkse verplichting?

    Origineel gepost door 2livecrew
    Afgezien van je geloof, je huwelijk status etc...etc...

    Wat zou de belangrijkste reden zijn om te vrijen?

    Uit liefde? Hierbij samenwerkend om elkaar te behagen.

    Uit Genot/lust? Hierbij samenwerkend om elkaar te verwennen?

    Uit Huwelijkse verplichting? Om indien in een gelijkwaardige relatie elkaar kenbaar te maken wanneer men behoeftig is.

    Ik vind ze alle drie wel van toepassing maar die laatste lijkt me errUg moeilijk voor mezelf als je zou moeten vrijen met je man terwijl je eigenlijk helemaal geen zin heb.

    Maar ja.......ik ga toch alleen een man trouwen waar ik me tot aangetrokken voel zodat ik nooit zorgen hoef te maken




    Alhamdulillah


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    56
    02-06-2004

    dames, het is echt wel een huwelijkse verplichting om met je man te slapen ook al heb je een keer geen zin. doe je het niet, dan zullen de engelen je de hele nacht vervloeken. denk je dat je man zo veel behoefte heeft aan sex dat jij het niet aankan, dan moet je hem toestaan een tweede vrouw te nemen.

    niet dat ik dit goed zo keuren als het mijn man was, maar dit zegt de islam nu eenmaal. alleen als je ziek bent, of extreem moe dan mag je nee zeggen ofzo. ik zal er iets over opzoeken en zal het dan hier neer zetten.
    waar niets zeker is, is alles mogelijk

  11. #11
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    Origineel gepost door maznoena
    dames, het is echt wel een huwelijkse verplichting om met je man te slapen ook al heb je een keer geen zin. doe je het niet, dan zullen de engelen je de hele nacht vervloeken. denk je dat je man zo veel behoefte heeft aan sex dat jij het niet aankan, dan moet je hem toestaan een tweede vrouw te nemen.

    niet dat ik dit goed zo keuren als het mijn man was, maar dit zegt de islam nu eenmaal. alleen als je ziek bent, of extreem moe dan mag je nee zeggen ofzo. ik zal er iets over opzoeken en zal het dan hier neer zetten.
    Ongelooflijk dat een vrouw zo'n uitspraakt doet...

    Een relatie moet je alleen aangaan met iemand van wie je houdt en je hebt seks met elkaar omdat dat nu eenmaal lekker is en tevens een mooie manier om je liefde tov elkaar te uiten. Maar als één van beiden eens geen zin heeft, dan mag de ander niet aandringen en doet ie 't maar een nachtje met de hand. Gedwongen seks gaat ten koste van de liefde en dat is natuurlijk nu juist iets wat je in een goede relatie ten alle tijden moet zien te voorkomen.

  12. #12
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    assalaam wa aleikum

    als je een lieve man hebt die van je houdt, zal hij je nooit dwingen tot sex als jij niet wil. en trouwens wat men vaak vergeet, het is ook de plicht van de man om er voor de vrouw te zijn als zij zin heeft. dan heb jij als vrouw ook de keuze om respect te hebben voor je man en hem met rust te laten als ie te moe is.

    mha salama

  13. #13
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Even een domme vraag, maar wat houdt dat in 'huwelijkse verplichting'?

    "Om indien in een gelijkwaardige relatie elkaar kenbaar te maken wanneer men behoeftig is."

    Dat zegt mij niet zo veel.
    Klinkt ook nogal dierlijk eigenlijk.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    43
    01-03-2004

    nou ik denk dat het bij mij meer om genot is dan om liefde

    want als je niet geniet dan doe je het ook nie uit liefde

    en je kan toch ook genieten zonder van die gene te houden
    we want more

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Het moet een combinatie zijn van alle drie!