1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-02-2004

    Getrouwd een Geen Sex

    Ik las ooit iets erover dat een meid getrouwd was maar ze van beneden dicht was ze had een soort ziekte vaginisme ofzo iets , dus de vraag aan de boys als jullie dat over komt wat zouden jullie doen .?
    Waar een wil is een weg naar het noorden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Re: Getrouwd een Geen Sex

    Origineel gepost door AbdelMO
    Ik las ooit iets erover dat een meid getrouwd was maar ze van beneden dicht was ze had een soort ziekte vaginisme ofzo iets , dus de vraag aan de boys als jullie dat over komt wat zouden jullie doen .?

    dat is iets wat echt bestaat, ja. ik heb eens een boek gelezen waar getuigenissen in staan van vrouwen die dat hebben. het is echt erg!! die vrouwen worden zwaar mishandeld. dus ik ga me echt niet zorgen maken over hoe die man erop gaat reageren.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    AbdelMo bedoelt Vaginisme, voor meer info:

    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=278872

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    83
    26-05-2004

    Salaam,

    Het is heel erg omziets te hebben, heb er een x een boek over gelezen wat afschuwelijk was,maar ja zo heeft iedereen wat,geloof wle dat er wat voor te doen is zo niet vind ik dat de man bij haar moet blijven koos haar omdat ie van haar houdt neem ik aan zoniet is het een lozer die zijn ........achter na loopt(sorry dames!!)

    Dan moet ie het maar op aan ander manier doen en haar gerust stellen neem aan dat ze er ook niet voor gekozen heeft,

    en leef gelukkig ...Allah jester (voor iedere meid)

    NOu thallaou

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Origineel gepost door Nadiraatje
    Salaam,

    Het is heel erg omziets te hebben, heb er een x een boek over gelezen wat afschuwelijk was,maar ja zo heeft iedereen wat,geloof wle dat er wat voor te doen is zo niet vind ik dat de man bij haar moet blijven koos haar omdat ie van haar houdt neem ik aan zoniet is het een lozer die zijn ........achter na loopt(sorry dames!!)

    Dan moet ie het maar op aan ander manier doen en haar gerust stellen neem aan dat ze er ook niet voor gekozen heeft,

    en leef gelukkig ...Allah jester (voor iedere meid)

    NOu thallaou

    ja, zo'n boek heb ik ook es gelezen. er stonden getuigenissen in van vrouwen die het hadden. maar die leefden in marok enzo. ze werden gedwongen en door familieleden vastgehouden zodat hij toch nog kon... maar dat ging helemaal niet enzo... echt afschuwelijk, wollah...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    kan het er echt niet in, gewoon haar verdoving geven en gaat hij snel erin douwen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Origineel gepost door Masriya
    kan het er echt niet in, gewoon haar verdoving geven en gaat hij snel erin douwen

    tfoe ghem!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Er zijn vrouwen met vaginisme die serieus zoiets overwegen...

    Het is een kwestie van verkramping van spieren, iets waar de vrouw niets aan kan doen, en dat behoorlijk veel frustraties en wanhoop op levert als een stel net getrouwd is, zeg maar.

  9. #9
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door merjemke
    ze werden gedwongen en door familieleden vastgehouden zodat hij toch nog kon... maar dat ging helemaal niet enzo... echt afschuwelijk, wollah...
    en jij denkt dat dit geloofwaardig is ?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door merjemke
    tfoe ghem!!!
    wat

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Origineel gepost door doc25
    en jij denkt dat dit geloofwaardig is ?

    het kan wel,hoor... het was al een oud boek, van in de jaren tachtig, maar toch

  12. #12
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door merjemke
    het kan wel,hoor... het was al een oud boek, van in de jaren tachtig, maar toch
    het klopt niet. Het zijn die vooroordelen die de westerlingen hebben. Ze denken dat wij nog steeds met kamelen rondreizen en geen auto's kennen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Origineel gepost door doc25
    het klopt niet. Het zijn die vooroordelen die de westerlingen hebben. Ze denken dat wij nog steeds met kamelen rondreizen en geen auto's kennen.

    dat boek is niet geschreven door westerlingen
    waren getuigenissen van vrouwen uit marok en algerije. en was geschreven door één of andere marokaanse vrouw

  14. #14
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door merjemke
    dat boek is niet geschreven door westerlingen
    waren getuigenissen van vrouwen uit marok en algerije. en was geschreven door één of andere marokaanse vrouw
    die dezelfde gedachten heeft als de westerlingen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    Origineel gepost door doc25
    die dezelfde gedachten heeft als de westerlingen

    da kan, daar weet ik niks over. maar denk je dat ze dan gelogen getuigenissen in haar boek gaat zetten? of dat die vrouwen erover zouden liegen? want die waren echt gruwelijk uitgeschreven, echt waar.