1. #1
    Mshiesha

    Reacties
    1.038
    13-09-2003

    schoonfamilie, hoe ga jij met ze om?

    We kennen ze allemaal wel, die droge grappen over schoonmoeders, de bekende ruzies tussen schoonfamilies, en de jaloezie tussen schoonzussen.
    wat zijn jouw ervaringen?

  2. #2
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb helaas alleen een schoonmoeder mijn schoonvader is nu net 2jaar overleden allah ie rahmoe dat was echt een man uit duizende ik mis hem iedere dag nou mijn schoonmoeder is ook wel een schat van een mens die moet je nemen met een korreltje zout zeg maar gerust een kilo en over mijn schoon zussen ik heb er genoeg maar ik heb daar niks op aan te merken ik kan eigenlijkwel met iedereen goed op schieten maar ja dat kan ook niet anders want ik ben zelf ook een schatje

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.016
    17-02-2004

    Origineel gepost door lilchakir
    ik heb helaas alleen een schoonmoeder mijn schoonvader is nu net 2jaar overleden allah ie rahmoe dat was echt een man uit duizende ik mis hem iedere dag nou mijn schoonmoeder is ook wel een schat van een mens die moet je nemen met een korreltje zout zeg maar gerust een kilo en over mijn schoon zussen ik heb er genoeg maar ik heb daar niks op aan te merken ik kan eigenlijkwel met iedereen goed op schieten maar ja dat kan ook niet anders want ik ben zelf ook een schatje
    woont je s.moeder alleen of heeft ze nog kinderen thuis wonen, als ik vragen mag...

  4. #4
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    mijn schoonmoeder woont moederziel alleen .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    123
    13-06-2002

    Ik heb alhamdoelilah goed contact met mijn schoonouders. Het zijn echte lieverdjes!
    Ben gelukkig getrouwd en hebben samen een mooi kindje!!!

  6. #6
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Die van mij zijn ook lief. Al moet ik wel zeggen dat het kontakt aanzienlijk beter is geworden sinds mijn dochtertje is geboren. Zo'n kind versterkt toch wel de band tussen schoondochter en moeder.
    Niets is wat het lijkt

  7. #7
    Mshiesha

    Reacties
    1.038
    13-09-2003

    Origineel gepost door lilchakir
    over mijn schoon zussen ik heb er genoeg maar ik heb daar niks op aan te merken ik kan eigenlijkwel met iedereen goed op schieten maar ja dat kan ook niet anders want ik ben zelf ook een schatje
    ik vind mezelf ook een schatje maar toch is het helaas niet altijd een pretje tussen ons

  8. #8
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind mijn schoonouders hele lieve mensen, maar mijn schoonmoeder heeft wel een apart karakter. Ze heeft 6 zoons, die allemaal moederskindjes zijn, en ze is gewend altijd haar zin te krijgen. Daar moet ik wel even aan wennen maar goed, insh'Allah lukt dat wel..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-05-2004

    heb geen schoonouders

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.532
    14-12-2003

    een ramp boven ramp

  11. #11
    .....

    Reacties
    10.412
    07-01-2004

    Salaam wa alaikom,

    Ik heb alleen een schoonmoeder en ik behandel haar alsof ze mijn eigen moeder is. Ik kan me geen betere schoonmoeder wensen. Ik kan met haar overal over praten. We hebben altijd veel lol samen. Ik zou niet meer zonder haar kunnen. Verder heb ik 2 schoonbroertjes en 1 schoonzusje waar ik het ook heel goed mee kan vinden. En tussen onze families klikt het ook al vanaf het begin! Ik mag niet klagen Elhamdoelilah!

    Walaikom salaam

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    200
    29-01-2003

    heb geen moeite met mijn schoonmoeder

  13. #13
    Mshiesha

    Reacties
    1.038
    13-09-2003

    Origineel gepost door tangia21
    een ramp boven ramp

    vertel....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Ik heb ook hele lieve schoonouders. Alleen is mijn schoonmoeder een heel gesloten persoon ik vind he jammer dat we niet zo close zijn. Misschien als het eerste kleinkind komt.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    35
    29-05-2004

    Salaam aleikoem wa rahmatoeallah wa baraktoeh,

    Ik lees leuke verhalen waardoor ik nu al zin krijg om contact te krijgen met mijn (Toekomstige) Schoonmoeder, ik verheug me er op.

    Ik weet wel dat mijn toekomstige schoonmoeder iniedergeval een gezellig & warm persoon is en iemand waarmee je kunt lachen... Ik ben ook benieuwd hoe mijn moeder & mijn schoonmoeder met elkaar om zullen gaan... Ik zal ze uiteraard Beiden hetzelfde behandelen Inschallah!!

    Beslemma, Angel