Marokko Community
31-07-2010 10:05:02
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Wie heeft nooit gedacht dat ie zou scheiden, en nu toch is gescheiden???,

Reageer

Opties
Oud 31-08-2009, 21:40   #1
illegallette
MVC Lid

illegallette is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 6
illegallette komt net kijken
Credits: 0
Wie heeft nooit gedacht dat ie zou scheiden, en nu toch is gescheiden???,

Voor de meiden onder ons, daar bedoel ik mee, nooit gedacht dat mijn famillie dit zou kunnen accepteren, of aanvaarden,
Ik heb een heel erg moeilijke huwelijk, maar mijn famillie zou het nooit accepteren dat ik zou scheiden, ze zouden mij als een stuk vuil behandelen, en mij nooit hierin steunen

Mijn famillie weet niet dat ik een moeilijke huwelijk heb ik ben zo erg hopeloos

Naar boven Reageren met citaat

Oud 31-08-2009, 21:45   #2
MaRoCcInA
MVC Lid

MaRoCcInA is Offline
Reacties: 6.126
MaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populair
Dan vind ik dat je je familie niet als familie moet beschouwen. Mensen die je als vuil gaan behandelen omdat je gescheiden bent verdienen het niet om familie genoemd te worden.

Oud 31-08-2009, 21:45   #3
Nieuw-Jasje
United!

Nieuw-Jasje is Offline
Reacties: 1.892
Nieuw-Jasje maakt een goede startNieuw-Jasje maakt een goede start
Ik denk dat iedereen die gescheiden is of gaat scheiden, niet van te voren verwacht had om te gaan scheiden. Het zou vreemd zijn om te trouwen, als je al het gevoel hebt te gaan scheiden.

Oud 31-08-2009, 21:46   #4
Kersje
MVC Lid

Kersje is Offline
Reacties: 324
Kersje komt net kijken
Ben je al lang getrouwd en zijn er kinderen in het spel?

Oud 31-08-2009, 21:46   #5
Nieuw-Jasje
United!

Nieuw-Jasje is Offline
Citaat:
Geplaatst door illegallette Bekijk reactie
Voor de meiden onder ons, daar bedoel ik mee, nooit gedacht dat mijn famillie dit zou kunnen accepteren, of aanvaarden,
Ik heb een heel erg moeilijke huwelijk, maar mijn famillie zou het nooit accepteren dat ik zou scheiden, ze zouden mij als een stuk vuil behandelen, en mij nooit hierin steunen

Mijn famillie weet niet dat ik een moeilijke huwelijk heb ik ben zo erg hopeloos
Meid denk aan jezelf...jouw familie zal waarschijnlijk nooit begrijpen hoe jij je dagelijks voelt..

Oud 31-08-2009, 21:51   #6
illegallette
MVC Lid

illegallette is Offline
Citaat:
Geplaatst door Nieuw-Jasje Bekijk reactie
Ik denk dat iedereen die gescheiden is of gaat scheiden, niet van te voren verwacht had om te gaan scheiden. Het zou vreemd zijn om te trouwen, als je al het gevoel hebt te gaan scheiden.

Ik bedoel nadat je bent gehuwd je kan ook met een zuivere intentie trouwen, en pech hebben.
En na 3 jaar beseffen? dat jullie niet bij elkaar passen

ik heb 2 kinderen een jongen en een meisje

Oud 31-08-2009, 21:54   #7
Nieuw-Jasje
United!

Nieuw-Jasje is Offline
Citaat:
Ik bedoel nadat je bent gehuwd je kan ook met een zuivere intentie trouwen, en pech hebben.
En na 3 jaar beseffen? dat jullie niet bij elkaar passen

ik heb 2 kinderen een jongen en een meisje
Wat sneu...

Natuurlijk kan dat...

Waarschijnlijk heb je er al zelf over nagedacht, maar is er een manier om jouw huwelijk te redden. Heb jij je best gedaan om alles eruit te halen wat er in zit? Ik stel je deze vragen, zonder te weten in wat voor situatie jij zit.

Oud 31-08-2009, 21:55   #8
illegallette
MVC Lid

illegallette is Offline
Citaat:
Geplaatst door MaRoCcInA Bekijk reactie
Dan vind ik dat je je familie niet als familie moet beschouwen. Mensen die je als vuil gaan behandelen omdat je gescheiden bent verdienen het niet om familie genoemd te worden.

Het is niet zo gemakkelijk als je denkt

Oud 31-08-2009, 21:55   #9
Oem_stuiterbal_
-Spongebob-

Oem_stuiterbal_ is Offline
Reacties: 435
Oem_stuiterbal_ komt net kijken
Citaat:

Familie is er om elkaar te steunen en niet om elkaar nog dieper de grond in te boren! Het is JOUW leven TS, niemand leeft dat leven voor jou alleen jij zelf. Kies voor jezelf en je kinderen en je eigen geluk, altijd! Of je nou steun krijgt of niet.

Oud 31-08-2009, 21:58   #10
isra1979
MVC Lid

isra1979 is Offline
Reacties: 744
isra1979 komt net kijken
Oh ik vind dat wel erg voor jouw...dus je moet je hele leven ongelukkig blijven om de zogenaamde familie eer hoog te houden. Ik weet niet wat je situatie is maar als jij denkt dat het nooit meer goed komt dan zou ik voor je eigen geluk en die natuurlijk van je kinderen kiezen. Je familie hoeft niet te leven in de nachtmerrie waar jij en ziet.

Oud 31-08-2009, 21:58   #11
MaRoCcInA
MVC Lid

MaRoCcInA is Offline
Reacties: 6.126
MaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populairMaRoCcInA wordt binnenkort heel populair
Citaat:
Het is niet zo gemakkelijk als je denkt

Lieve schat, ik heb ook nergens vermeld dat het gemakkelijk is.
Ik begrijp wel dat het moeilijk, maar als jij bang bent om verstoten te worden door je familie omdat jij gescheiden bent, ja sorry hoor maar dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Ik zou mijn ouders echt met rust laten en weggaan totdat ze zelf weer om hun dochter gaan vragen. Zo niet, dan weet ik dat ze nooit van me hebben gehouden en meer geven om de tongen van andere mensen.

Oud 31-08-2009, 21:59   #12
illegallette
MVC Lid

illegallette is Offline
[QUOTE=Nieuw-Jasje;70346030]Wat sneu...

Natuurlijk kan dat...

Waarschijnlijk heb je er al zelf over nagedacht, maar is er een manier om jouw huwelijk te redden. Heb jij je best gedaan om alles eruit te halen wat er in zit? Ik stel je deze vragen, zonder te weten in wat voor situatie jij zit.[/quote]

Ik heb het geprobeert, weet je hoe moeilijk het is als je een vreselijke famillie hebt?
Mijn man staat niet achter mij, en daarom vind ik deze huwelijk niet meer de moeite

Ik zit in een pijnlijke situatie echt waar

Oud 31-08-2009, 22:01   #13
metalsia4you
MVC Lid

metalsia4you is Offline
Reacties: 1.732
metalsia4you komt net kijken
Je schrijft dat je familie niet weet hoe moeilijk je het hebt. Zou het dan niet misschien beter zijn als je hun daar op de hoogte van gaat brengen?

Allah Y awnek insAllah!

Oud 31-08-2009, 22:02   #14
mercedez207
"Getrouwd"

mercedez207 is Offline
Reacties: 1.104
mercedez207 komt net kijken
Citaat:
[QUOTE=Nieuw-Jasje;70346030]Wat sneu...

Natuurlijk kan dat...

Waarschijnlijk heb je er al zelf over nagedacht, maar is er een manier om jouw huwelijk te redden. Heb jij je best gedaan om alles eruit te halen wat er in zit? Ik stel je deze vragen, zonder te weten in wat voor situatie jij zit.

Ik heb het geprobeert, weet je hoe moeilijk het is als je een vreselijke famillie hebt?
Mijn man staat niet achter mij, en daarom vind ik deze huwelijk niet meer de moeite

Ik zit in een pijnlijke situatie echt waar
[/quote]

heftig meid, ik wens je heel veel sterkte toe, kijk naar de dingen die je gelukkig maken zoals je kinderen

Oud 31-08-2009, 22:03   #15
illegallette
MVC Lid

illegallette is Offline
Citaat:
Lieve schat, ik heb ook nergens vermeld dat het gemakkelijk is.
Ik begrijp wel dat het moeilijk, maar als jij bang bent om verstoten te worden door je familie omdat jij gescheiden bent, ja sorry hoor maar dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Ik zou mijn ouders echt met rust laten en weggaan totdat ze zelf weer om hun dochter gaan vragen. Zo niet, dan weet ik dat ze nooit van me hebben gehouden en meer geven om de tongen van andere mensen.

Ik schaam mij zo erg, Ik heb altijd gedaan alsof ik doodgelukkig was, en dan kom ik plots af met een scheiding?

Ik ben bang om er helemaal alleen voor te staan

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:05.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media