de grootste ezel hier dat ben jij. Even zielig hier doen op internet dat je haar hebt gedumpt. ik weet zeker dat je spijt hebt, jij gaat het nog 3x zo hard terug krijgen, wacht maar af, rot kind
gister avond heb k haar gedumpt langs de snelweg bij de benzinepomp had geen keuze en maar blijven zeiken en zeiken voor de zoveelste x kon er niet meer tegen
ja daar heb je gelijk in, sommige marokkaanse meiden kunnen echt zeiken!!
la3nar dind ha7tek wat iser met je moeder vuile negersletje kowd 3lia ga spele ofso
nou ik vind dan dump je haar niet op en snel weg maar ergens bij een bushalte zou er wat gebeurt zijn dan pas ga jij je schuldig voelen het voelt nu stoer maar dat is het niet hoor sorry hoor wat verwacht je nu van deze topic wil je aandacht hebben van goed zo jong dat heb je goed gedaan
je moet je schamen om het ook nog tevertellen als ik jou zou kennen zou ik niet eens met jou meer in een auto durven stappen
je hebt het fout aangepakt vind ik
ik vind dat je fout bent als je het gezeur zat bent dan zet je haar thuis af en dan zeg je luister dame doei het is over ik heb genoeg van je gezeur maar je zet iemand niet op een snelweg af dat is levens gevaarlijk en vooral in deze tijd fout gehandelt
nou ik vind dan dump je haar niet op en snel weg maar ergens bij een bushalte zou er wat gebeurt zijn dan pas ga jij je schuldig voelen het voelt nu stoer maar dat is het niet hoor sorry hoor wat verwacht je nu van deze topic wil je aandacht hebben van goed zo jong dat heb je goed gedaan
je moet je schamen om het ook nog tevertellen als ik jou zou kennen zou ik niet eens met jou meer in een auto durven stappen
dat vind jij k was het die dag spuugzat mense zeikt me ore van me kop af e
dat vind jij k was het die dag spuugzat dat mens zeikt me ore van me kop af e