1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    Talking Wie is er allemaal gedist vandaag?

    Ik wil weten wie er is gedisst en wie er allemaal gedisst heeft.



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Re: Wie is er allemaal gedist vandaag?

    Origineel gepost door GrandmasterJ
    Ik wil weten wie er is gedisst en wie er allemaal gedisst heeft.


    En nu in abn?


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    diss = scot is gelijk 3mc kwadraat - 0,3 is delen door 10,32213 dan kom je uit op = iemand in de kou zetten als hij of zij een je aandacht probeert te krijgen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Origineel gepost door GrandmasterJ
    diss = scot is gelijk 3mc kwadraat - 0,3 is delen door 10,32213 dan kom je uit op = iemand in de kou zetten als hij of zij een je aandacht probeert te krijgen

    Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat ik de taal der achterlijken niet beheers.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    Je bent zelf achterlijk, en dan moet je vooral doen alsof je een Goede Moslim bent. Schaam je.. je hoeft niet te reageren op deze discussie als je denkt dat je te goed bent voor deze aarde, en aangezien je maar een hoopje vlees bent en geen Heilige raad ik je aan om dat soort opmerkingen voor je te laten. EZEL

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    Je bent zelf achterlijk, en dan moet je vooral doen alsof je een Goede Moslim bent. Schaam je.. je hoeft niet te reageren op deze discussie als je denkt dat je te goed bent voor deze aarde, en aangezien je maar een hoopje vlees bent en geen Heilige raad ik je aan om dat soort opmerkingen voor je te laten. EZEL

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Origineel gepost door GrandmasterJ
    Je bent zelf achterlijk, en dan moet je vooral doen alsof je een Goede Moslim bent. Schaam je.. je hoeft niet te reageren op deze discussie als je denkt dat je te goed bent voor deze aarde, en aangezien je maar een hoopje vlees bent en geen Heilige raad ik je aan om dat soort opmerkingen voor je te laten. EZEL
    Voel me niet beledigd.
    Doen alsof ik een goede moslim ben


    Je zal het inderdaad wel beter weten.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    158
    19-01-2004

    Ja en je moet vooral Heilige plaatsen misbruiken onder je eigen profiel,
    en je moet ophouden met scheinheilig doen want je beledigd mij als eerst. Ik respecteer iedereen maar ik laat me geen achterlijk noemen.

    Sorrie maar dit keer heb je ongelijk

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Origineel gepost door GrandmasterJ
    Ja en je moet vooral Heilige plaatsen misbruiken onder je eigen profiel,
    en je moet ophouden met scheinheilig doen want je beledigd mij als eerst. Ik respecteer iedereen maar ik laat me geen achterlijk noemen.

    Sorrie maar dit keer heb je ongelijk

    Je hebt alleen je zelf met je onzin.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6
    29-10-2003

    `jeetje
    moet dat allemaal zo? oujdan ze7ma Wa Subhanallah Wal Hamdolilah Wa Allah u Akbar La Ilaha Ila Allah.
    volgens mij weet je niet wat het betekend er werd iets gevraagd en als je niet normaal kan antwoorden hoe je mond dan.
    ennne... grandmaster je weet wie er nu gedist is

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Origineel gepost door mizzy_saliha
    `jeetje
    moet dat allemaal zo? oujdan ze7ma Wa Subhanallah Wal Hamdolilah Wa Allah u Akbar La Ilaha Ila Allah.
    volgens mij weet je niet wat het betekend er werd iets gevraagd en als je niet normaal kan antwoorden hoe je mond dan.
    ennne... grandmaster je weet wie er nu gedist is

    Inderdaad je hebt helemaal gelijk. Ik vroeg dus wat een diss was. Aangezien ik alleen abn spreek en de straattaal niet onder de knie heb. Zal het wel weer aan mij liggen


  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Meskienaaaaaa iedereen in de aanval... kan het wat roestiger??

    Ja mensen niet IEDEREEN WEET WAT DAT BETEKENT...

    Maar uuhm... nee ik ben niet gedist en heb niet gedist.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    226
    16-05-2004

    Als je een beetje engels kent dan weet je heus wel dat betekent.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    10
    25-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb perongeluk mijn buurjongen gedist (het uitlullen, voor *** zetten, buitensluiten van een persoon) en vandaag een bouwvakker die me na liep te fluiten...
    what goes around, comes around...

  15. #15