1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    02-10-2003

    HuismijT.




    Deze vieze dingen zitten o.a met ze 10duizenden in je bed..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    36
    12-08-2003

    ja en hun uitwerpselen daar ben ik allergisch voor. Dus lakens, kussenslopen en dekbed, gordijnen regelmatig wassen en op zn tijd een nieuwe matras en vooral geen vloerbedekking nemen dan valt het allemaal mee.

  3. #3

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Ik ook Zigo..

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    ja was gister bij Oprah


    ik ging meteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen boenen!!!

  5. #5
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Jaaaaaaaaaaaaah walah echt erg... ik was gelijk bang...

    Ik schrok man toen ik het bij Oprah zag... krijg nog steeds de rillingen ervan...

    Be Sure Before You Close That Door


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    02-10-2003


    Smerig heh..

  7. #7
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    Origineel gepost door Sweety20
    Jaaaaaaaaaaaaah walah echt erg... ik was gelijk bang...

    Ik schrok man toen ik het bij Oprah zag... krijg nog steeds de rillingen ervan...

    WAAAAHAHAHAHAHAHAHAH Ik dacht ben de enige die bang van werd.. niet normaal hoe ik naar mn kamer vloog en alles schoonmaakte.. ..

  8. #8
    Married

    Reacties
    505
    31-05-2002

    :toink:

    ieuwwww ben ik blij dat ze niet te zijn.. stel je eens voor dat je ze kon zien.. dan blijf je schoonmaken.. huppa daar weer een paar.. boenen jongens ..
    'Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord'

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    323
    18-01-2003

    Origineel gepost door Zigo
    ja en hun uitwerpselen daar ben ik allergisch voor. Dus lakens, kussenslopen en dekbed, gordijnen regelmatig wassen en op zn tijd een nieuwe matras en vooral geen vloerbedekking nemen dan valt het allemaal mee.

    ik ook,
    "It is in rememberance of Allah that the heart finds peace"

  10. #10
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: HuismijT.

    Origineel gepost door LaiLaaTJuH



    Deze vieze dingen zitten o.a met ze 10duizenden in je bed..
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Be Sure Before You Close That Door


  11. #11
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Zigo
    ja en hun uitwerpselen daar ben ik allergisch voor. Dus lakens, kussenslopen en dekbed, gordijnen regelmatig wassen en op zn tijd een nieuwe matras en vooral geen vloerbedekking nemen dan valt het allemaal mee.
    Inderdaad alles op z'n tijd schoonmaken... Maar waarom geen vloerbedekking?? Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb vloerbedekking please maak me niet nog banger

    Be Sure Before You Close That Door


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    02-10-2003

    Wat een aflevering van Oprah wel niet met je kan d0en..

  13. #13
    Minousje

    Reacties
    3.641
    01-01-2003

    Origineel gepost door Zigo
    ja en hun uitwerpselen daar ben ik allergisch voor. Dus lakens, kussenslopen en dekbed, gordijnen regelmatig wassen en op zn tijd een nieuwe matras en vooral geen vloerbedekking nemen dan valt het allemaal mee.
    Ik ook......