Poll resultaten: Israel is

Stemmers
47. Je mag niet stemmen op deze poll
  • goed bezig, ze verdedigen zichzelf alleen maar, niets mis mee

    6 12,77%
  • de grootste terroristenstaat die er is, boycotten die handel!!

    60 100,00%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    93
    30-04-2004

    Angry Israel moet ook aangepakt worden voor terrorisme

    Schandalig!!!!!

    Waar zijn die k*tjoden mee bezig??
    Het is toch niet normaal hoe ze dagelijks honderden onschuldige burgers afmaken, alsof ze niets voorstellen!!

    Ik heb er gewoon geen woorden voor, ik ben RAZEND, jodenterrorisme!!! Dat is wat het is. Wat Hitler gedaan heeft met de joden is een lachertje vergeleken met wat de joden nu de Palestijnen aandoen.

    Waarom onderneemt er niemand wat.....huh....
    waar is amerika, waar is europa en niet te vergeten de Arabische wereld, stelletjes lafaards!!!

    Boycotten die jodenhandel en die amerikanen!!! Te beginnen om geen produkten te kopen die uit deze terrorismelanden komen.

    Bahhh, waar gaat dit toch naar toe!!!

  2. #2
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Natuurlijk aanpakken en boycotten.

    Aanpakken is voor mij een beetje moeilijk (ik kan me hier niet stoerder voordoen dan ik ben).

    Boycotten is minder moeilijk. Ik probeer de aankoop van Israëlische producten te vermijden.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    15
    09-05-2004

    Origineel gepost door Peej
    Natuurlijk aanpakken en boycotten.

    Aanpakken is voor mij een beetje moeilijk (ik kan me hier niet stoerder voordoen dan ik ben).

    Boycotten is minder moeilijk. Ik probeer de aankoop van Israëlische producten te vermijden.

    helemaaaal mee eens, boycotten die handel!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-05-2004

    boycotten vind ik niet vergenoeg gaan!!
    "Hamas Jihad Hezbollah"
    [img]http://www.ppre.uni-oldenburg.de/alumni/ppre_files/mid_east/palestine.gif[img]

  5. #5
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    Alle Arabieren, Moslims bij elkaar en dan afmaken die handel...zoals zij met onze Broeders en Zusters doen...
    Onderstaande topic is weer online!

    Ahadeeth, du3aa khitm al qoraan etc...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=747638[/B]

  6. #6
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    maar zover zal het nooit komen...
    Onderstaande topic is weer online!

    Ahadeeth, du3aa khitm al qoraan etc...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=747638[/B]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    93
    30-04-2004

    Origineel gepost door KohiNoor
    Ik vraag me eigenlijk een ding af..Ik hoor al vaker dat de Arabische landen niets ondernemen tegen de joden maar waarom is dat? Ik zie hier zoveel medeleven met de Palestijnen maar waarom doen de omliggende landen dan niets? Voor het westen en Amerika is het bekend, die pleuren geld richting israel En eerlijk gezegd denk ik dat boycotten weinig zin heeft. Beter is het om een bankrekeningnummer te openen voor geld voor arme Palestijnen. Ik stel voor dat iemand hiero dat doet
    Omdat deze arabieren gezwicht zijn voor geld. Als ze maar op hun troon mogen blijven zitten en zo nu en dan een fooitje krijgen, dan vinden ze het prima. Ondertussen buiten ze hun eigen volk uit.

    Grappige vergelijking:

    Er was eens een bruine,rode, witte en zwarte rund in het wild, ze zaten altijd in een groepje te grazen. Ook was er een hongerige leeuw in de buurt, maar hij durfde ze niet aan te vallen omdat ze sterker zijn....

    Op een dag ging de leeuw naar de zwarte rode en de bruine rund en zei: moeten jullie eens luisteren, 's nachts loert er veel gevaar en die witte rund valt erg op in het donker. Laat me hem opeten, zodat jullie geen gevaar lopen. De runderen stemde toe, nadat ze kort overlegd hadden met elkaar.....

    Na een week begon de leeuw weer honger te krijgen en ging naar de bruine en rode rund en zei weer: Niet om het een of ander maar die zwarte rund lokt overdag veel aandacht van veel jagers, weten jullie wat, laat me hem opeten zodat jullie veilig zijn....ook nu gingen deze runderen akkoord.....

    Weer enige tijd later ging de leeuw naar de bruine rund....
    voordat de leeuw wat zei, zei de rund: tja...eet ons allebei maar op, want toen we samen sterk stonden dachten we aan ons eigen belang....

    (waar gebeurd) haha


    Zo is het dus ook in de harde realiteit de arabische landen zijn een voor een ingepalmd. Ze kunnen en durven niets te ondernemen.....

  8. #8
    Femme du Nador

    Reacties
    1.328
    24-11-2002

    KohiNoor dat is al zo vaak gedaan.........of het zin heeft is een ander verhaal. En wat die Arabieren betreft, dat zijn verraders. Het enige waar zij zich mee bezig houden is trouwen met meisjes van 11 jaar om ze vervolgens weer te stenigen. Verder houden ze wel van een drankje (maar burgers krijgen de doodstraf voor het drinken van alcohol) en het intresseerd ze geen f.likker wat er met de Palestijnen gebeurd of met de Irakezen. Sorry hoor.........maar volgens mij was Satan Hoesein beter dan die gore Amerikanen (niet dat ik Amerikanen in het algemeen haat overigens)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    93
    30-04-2004

    ach jongen toch, alleen je naam al....

  10. #10
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Re: Israel moet ook aangepakt worden voor terrorisme

    Origineel gepost door Ra3jab
    Schandalig!!!!!

    Waar zijn die k*tjoden mee bezig??
    Het is toch niet normaal hoe ze dagelijks honderden onschuldige burgers afmaken, alsof ze niets voorstellen!!

    Ik heb er gewoon geen woorden voor, ik ben RAZEND, jodenterrorisme!!! Dat is wat het is. Wat Hitler gedaan heeft met de joden is een lachertje vergeleken met wat de joden nu de Palestijnen aandoen.

    Waarom onderneemt er niemand wat.....huh....
    waar is amerika, waar is europa en niet te vergeten de Arabische wereld, stelletjes lafaards!!!

    Boycotten die jodenhandel en die amerikanen!!! Te beginnen om geen produkten te kopen die uit deze terrorismelanden komen.

    Bahhh, waar gaat dit toch naar toe!!!
    Begin maar met je nike's weggooien. Ja, ook dat nieuwe nike shirtje van Marokko die ik trouwens ook heb

    Ja ook die armani broeken achter in je kast.

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  11. #11
    Laa ilaha ila Allah.

    Reacties
    407
    06-05-2004

    Asalaamoe Alaikoem

    Dit kreeg ik in mijn e-mail.
    -------------------------------------------------------------------

    Beste mensen,

    Graag wil ik jullie informeren over de ICCO campagne 'Made in Israel?', die vandaag is gestart. De campagne stelt aan de kaak dat Israël producten uit de nederzettingen in bezet Palestijns gebied naar de EU exporteert als 'Made in Israel' - een schending van het EU-Israël Associatieakkoord.

    De EU treedt tegen deze praktijk tot nu toe niet serieus op. Het resultaat is dat Europese handelsvoordelen naar de illegale nederzettingen vloeien en de economische levensvatbaarheid daarvan vergroten. Het zal geen nieuws zijn: de nederzettingen zijn een bron van mensenrechtenschendingen en een groot obstakel voor vrede. Bovendien wordt de consument misleid, doordat foutieve etiketten de feitelijke herkomst van nederzettingenproducten verdoezelen.

    Kijk voor nadere informatie op onze website http://www.made-in-israel.nl en lees ons persbericht. Op de website staat trouwens ook veel achtergrondinformatie over het internationaal recht en de nederzettingen.

    Wanneer je het eens bent met onze campagne, teken dan de petitie op http://www.made-in-israel.nl/doc.phtml?p=petitie. Alle handtekening tellen mee, wanneer de petitie over enkele maanden wordt aangeboden aan Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot en de EU Commissaris van Interne Markt, Belastingen en Douane Unie. Zij worden opgeroepen een einde te maken aan de schendingen van het Associatieakkoord.

    Nog een verzoek: maak reclame voor de campagne in je vrienden- en kenniskring. Zend dit bericht door, of verstuur onze Boomerangkaart als e-card vanaf onze website.

    Dank!

    Met vriendelijke groet,
    Martin

  12. #12
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Origineel gepost door Ubaydah
    Asalaamoe Alaikoem

    Dit kreeg ik in mijn e-mail.
    -------------------------------------------------------------------

    Beste mensen,

    Graag wil ik jullie informeren over de ICCO campagne 'Made in Israel?', die vandaag is gestart. De campagne stelt aan de kaak dat Israël producten uit de nederzettingen in bezet Palestijns gebied naar de EU exporteert als 'Made in Israel' - een schending van het EU-Israël Associatieakkoord.

    De EU treedt tegen deze praktijk tot nu toe niet serieus op. Het resultaat is dat Europese handelsvoordelen naar de illegale nederzettingen vloeien en de economische levensvatbaarheid daarvan vergroten. Het zal geen nieuws zijn: de nederzettingen zijn een bron van mensenrechtenschendingen en een groot obstakel voor vrede. Bovendien wordt de consument misleid, doordat foutieve etiketten de feitelijke herkomst van nederzettingenproducten verdoezelen.

    Kijk voor nadere informatie op onze website http://www.made-in-israel.nl en lees ons persbericht. Op de website staat trouwens ook veel achtergrondinformatie over het internationaal recht en de nederzettingen.

    Wanneer je het eens bent met onze campagne, teken dan de petitie op http://www.made-in-israel.nl/doc.phtml?p=petitie. Alle handtekening tellen mee, wanneer de petitie over enkele maanden wordt aangeboden aan Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot en de EU Commissaris van Interne Markt, Belastingen en Douane Unie. Zij worden opgeroepen een einde te maken aan de schendingen van het Associatieakkoord.

    Nog een verzoek: maak reclame voor de campagne in je vrienden- en kenniskring. Zend dit bericht door, of verstuur onze Boomerangkaart als e-card vanaf onze website.

    Dank!

    Met vriendelijke groet,
    Martin
    Als je goed zoekt zie je dat hierover een topic is in Jongeren en Actualiteiten

    dan heb je ook de link voor die site
    BEslama

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  13. #13
    la illaha illallah!

    Reacties
    1.473
    15-02-2004

    lees effe de topic van Boeja over de talmoed (joodse hadith).
    Dat verklaart genoeg!!


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.295
    07-08-2003

    van die hufters aan de macht in de arabische landen weten we nu zeker dat ze niets zullen doen om de palestijnen en de Irakezen te helpen. als ze niet worden gedwongen om iets te doen zullen ze niets doen. als zij moslims waren dan hadden ze allang iets gedaan en Israel weet ook dat ze niets gaan doen. de engie oplossing is ze dwingen iets te doen en als zij dan nog weigeren dan vermoorden die handel. alle moslism over de hele werled voelen pijn in harten als zij zien hoe de joden en amerikanen onze broerders vermoorden en vernederen. de macht hebbers in de arabische landen zijn geen moslims en voelen geen pijn als moslims worden vermoord. de enige oplossing is hun macht weg halen en die macht terug geven aan de bevolking want die staat te schreeuwen om actie maar wordt tegen gehouden door de macht hebbers.

    de vraag is nu allen hoe gaan we die leiders van arabische landen om verwerpen? waar beginnen we?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    93
    30-04-2004

    Ja, erg he...

    daar hoor je niets over in de media...

    ...maar owee als een moslim iets zegt, dan wordt het helemaal

    opgeblazen....

    Dat verklaart weer dat de zio's en jojo's de wereld in een

    wurggreep hebben..... talk and you will die...

    Overigens wil ik tegen King of Asilah..zeggen dat hij zich over mij

    geen zorgen hoeft te maken..ik draag trouwens geen nikies en

    helemaal geen versace. Maar toch bedankt voor het

    waarschuwen.