1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    De 'leugens' over de schoonheid van Marokkanen

    Citaat Geplaatst door 2livecrew
    Vroeger hoorde elke vrouw thuis dat mannen altijd het slechts met hun voor hebben, dat zij alleen maar uit zijn op één ding.

    En dat zij zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

    In werkelijkheid is de wereld exact andersom.

    Indien je weet dat een man over het algemeen voor de makkelijkste weg gaat en je hierbij de mannen die wel de juiste intenties hebben over het hoofd ziet cq niet wil (voldoen niet aan je zware eisen) zien, dan is het toch een peule schilletje om je doelen te verwezelijken ?

    Immers hoe makkelijk moet je je gemaakt worden ?

    Maar hoe verklaar je dan dat de meeste vrouwen zich online alsook over de telefoon anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn?

    Er is geen Marokkaanse vrouw/meid te vinden die eerlijk en oprecht zal vertellen, dat ze oneffenheden heeft en een niet symmetrisch gezicht heeft. Verder zal ze die 20 kilo overgewicht je niet vertellen.
    En dat haar ko.nt uitsteekt (genetische afwijking bij Marokkaanse vrouwen?) zal ze nooit vertellen.
    Ook zal ze nooit beginnen over haar X of juist O benen en dat haar gebit schots en scheef staat en ze nog nooit een tandarts heeft bezocht zal ze toevallig ook vergeten te melden zijn.

    Eigenlijk zijn vrouwen hierdoor slechter als mannen.
    Zij spelen met zieltjes waarvan zij denken dat die alleen maar slechte intenties hebben.
    Maar als een man weet wat hij wil maar vrouwen houden hem een virtuele worst voor door zich te presenteren op een manier die voor de meeste mannen intressant is, dan onstaat er toch een vicieuze cirkel ?

    Als vrouwen gewoon eerlijk zouden zijn, dan zullen mannen doelgerichter worden en vrouwen met de juiste intenties benaderen.
    Dat hierbij sommige vrouwen meer aandacht zullen krijgen als anderen spreekt voor zich, maar dat maakt het wel makkelijker voor zowel de vrouw als de man.

    Ten eerste de vrouw zal minder vaak hoeven te liegen/acteren en nergens om heen hoeven te draaien.

    En de mannen hoeven minder zich te laten manipuleren en recht op hun doel afgaan.

    Dus als iedereen vanaf nu een werkelijk zich ware gezicht (letterlijk als figuurlijk) laat zien, dan zou het een stuk minder hypocriet worden.
    Verder zegt het natuurlijk wel veel over een vrouw die blijft acteren en zich presenteren als iemand anders, zij is gewoon verrot en lelijk van binnen, iemand waar je als man zeker geen duurzame relatie mee wilt.


    Gaarne je gedachten.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    28-08-2002

    2livecrew
    Junior Lid

    Offline Lid sinds: Vandaag
    Geslacht: Vrouw
    Locatie: Rotterdam
    Aantal berichten: 0


    Gaarne jouw bron.

  3. #3
    Crazy in love!

    Reacties
    1.731
    07-10-2003

    Re: De 'leugens' over de schoonheid van Marokkanen

    Origineel gepost door 2livecrew
    Vroeger hoorde elke vrouw thuis dat mannen altijd het slechts met hun voor hebben, dat zij alleen maar uit zijn op één ding.

    En dat zij zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn.

    In werkelijkheid is de wereld exact andersom.

    Indien je weet dat een man over het algemeen voor de makkelijkste weg gaat en je hierbij de mannen die wel de juiste intenties hebben over het hoofd ziet cq niet wil (voldoen niet aan je zware eisen) zien, dan is het toch een peule schilletje om je doelen te verwezelijken ?

    Immers hoe makkelijk moet je je gemaakt worden ?

    Maar hoe verklaar je dan dat de meeste vrouwen zich online alsook over de telefoon anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn?

    Er is geen Marokkaanse vrouw/meid te vinden die eerlijk en oprecht zal vertellen, dat ze oneffenheden heeft en een niet symmetrisch gezicht heeft. Verder zal ze die 20 kilo overgewicht je niet vertellen.
    En dat haar ko.nt uitsteekt (genetische afwijking bij Marokkaanse vrouwen?) zal ze nooit vertellen.
    Ook zal ze nooit beginnen over haar X of juist O benen en dat haar gebit schots en scheef staat en ze nog nooit een tandarts heeft bezocht zal ze toevallig ook vergeten te melden zijn.

    Eigenlijk zijn vrouwen hierdoor slechter als mannen.
    Zij spelen met zieltjes waarvan zij denken dat die alleen maar slechte intenties hebben.
    Maar als een man weet wat hij wil maar vrouwen houden hem een virtuele worst voor door zich te presenteren op een manier die voor de meeste mannen intressant is, dan onstaat er toch een vicieuze cirkel ?

    Als vrouwen gewoon eerlijk zouden zijn, dan zullen mannen doelgerichter worden en vrouwen met de juiste intenties benaderen.
    Dat hierbij sommige vrouwen meer aandacht zullen krijgen als anderen spreekt voor zich, maar dat maakt het wel makkelijker voor zowel de vrouw als de man.

    Ten eerste de vrouw zal minder vaak hoeven te liegen/acteren en nergens om heen hoeven te draaien.

    En de mannen hoeven minder zich te laten manipuleren en recht op hun doel afgaan.

    Dus als iedereen vanaf nu een werkelijk zich ware gezicht (letterlijk als figuurlijk) laat zien, dan zou het een stuk minder hypocriet worden.
    Verder zegt het natuurlijk wel veel over een vrouw die blijft acteren en zich presenteren als iemand anders, zij is gewoon verrot en lelijk van binnen, iemand waar je als man zeker geen duurzame relatie mee wilt.


    Gaarne je gedachten.
    Leuk he kopieëren en plakken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    133
    01-11-2002

    haha echt grapig.

  5. #5
    Ơldskúúúl, son.

    Reacties
    1.434
    14-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Beetje nivea is voor iedere vrouw voldoende...

  6. #6
    NBIL

    Reacties
    132
    25-11-2003

    Goh, wat een fantastisch, uitermate misselijke opsomming van vooroordelen.

    Niet iedereen is geinteresseerd in je 'arrogante view' op oninteressante zaken.


    Ja, er zijn mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en er zijn mensen die 'zichzelf' zijn en er zijn mensen die het proberen.
    Er zijn dus heel veel verschillende mensen.

    En jij komt met de stelling aanzetten; Vrouwen moeten hun ware aard laten zien. ( )

    Het is sowieso een irreele gedachte, maar goed, waarom heb je het alleen over vrouwen?

    Enne, laat iedereen voor wat hij/zij is, zorg eerst dat je eigen leven goed in elkaar zit en klopt. En zelfs als je dat hebt gedaan is het misselijk om te gaan oordelen over een 'stereotype'.


    Oh, en waarom is dit ook alweer een topper?


    Stop climaxing, you got your fight

    Leaving him alone in the broad day light

    He might get it on on his own

    And start building a throne

    Out of worn out razors


  7. #7
    Chabab

    Reacties
    168
    30-10-2003

    ik vind het eigelijk een beetje teveel om te lezen
    psp My Baby

  8. #8
    Dit is een mooi nummer...

    Reacties
    99
    29-07-2003

    iedereen zal zich zelf proberen aan te prijzen en zijn of haar goede kanten proberen te belichten. Dat lijkt me niet meer dan normaal zowel voor vrouwen als voor mannen. Mensen die dat niet doen zullen niet snel een partner kunnen vinden. Zolang je eerlijk blijft en niet overdrijft is het niet meer dan logisch.
    So sweet, so beautiful...

  9. #9
    Blik op oneindig

    Reacties
    756
    11-09-2002

    Niet mee eens, er zijn ook nog vrouwen die eerlijk en oprecht hun gevoelens tonen. En eerlijk voor hun sterke en minder sterke punten uit durven te komen.

    Ik vraag me wel af wie er met zieltjes spelen zijn het de mannen of de vrouwen? Denk zelf dat beide sexen er een handje vol van hebben, men hoeft alleen maar te weten wat de gevoelens van de ander zijn en hier op in te spelen. Dit kan dan zowel negatief als positief.
    <marquee style="color:#ffffff; font-family: Verdana; font-size:14px; font-weight: bold; font-style: italic;" bgcolor="#FA46A0" width="500" scrollamount="10"><font style="filter:glow(color=#ffffff, strength=4)">Mijn onuitputtelijke bron der liefde... Je hebt mijn hart...</font></marquee>

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Die genetische afwijking vind ik trouwens wel OK.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  11. #11
    Senior lid

    Reacties
    513
    19-03-2002

    Origineel gepost door SocialSkilled
    Afgezien dat er sprake is van generaliseren, valt het mij wel op dat de meeste vrouwen in de praktijk niet te koop lopen met hun 'tekortkomingen'.
    Terwijl je als man, indien je echt om iemand geeft, deze 'tekortkomingen' voor lief zult nemen.

    Ook kan het voorkomen dat een man de signalen niet van een vrouw (bewust) ontvangt omdat zij gewoonweg niet duidelijk genoeg is.



    Als het over Nederlandse vrouwen zou zijn kan ik simpel zijn, net als alle andere vrouwen zijn zij 'uitgekookt' maar niet zo uitgekookt als de doorsnee Marokkaanse man.

    Als het over de Marokkaanse vrouw gaat is het vele malen complexer.
    Afhankelijk hoe 'kort' ze thuis is gehouden kan/weet ze geniepige methoden om mensen te manipuleren, misleiden en in de zeik te nemen.

    Terwijl de meeste mensen denken dat een orgasme faken in een relatie not done is, kunnen (sommige) Marokkaanse vrouwen een hele relatie/huwelijk faken, gedurende jaren danwel de rest van hun leven.

    Bovenstaande is deels te verifiëren door jezelf de vraag te stellen: Heb jij iemand van de tegenovergestelde geslacht weleens al je diepste geheimen weleens verteld?


    Indien het antwoord Ja is, dan ben je een eerlijk, open en een oprecht persoon en zou ik je -mits vrouw- beter leren kennen.

    In andere gevallen bevestig je me betoog, gedeelteliijk.

    Niet veel aan bovenstaande toe te voegen behalve dat het stuk (aan het begin van de topic geplaatst door iemand anders) de indruk wekt dat men per definitie op internet bezig is met een flirt op het moment dat je met het andere geslacht communiceert.
    Wat niet altijd zo is.

    Ik snap alleen je laatste alinea niet Socials Killed. Volgens mij heeft die opmerking meer te maken met het 'open zijn naar iemand toe' dan met eerlijkheid.

    Doen alsof je open bent en dan dingen anders vertellen dan ze in werkelijkheid zijn is niet eerlijk.

    Maar iemand die op zich niet open is naar een ander is daarom niet oneerlijk.

    Ik vind niet dat je tegenover jezelf deels kunt bevestigen dat je wel/niet eerlijk bent als je nog nooit of wel al je diepste geheimen aan het andere geslacht hebt verteld.

    Sommige mensen vertellen dat niet, anderen zijn daarin opener. Heeft m.i. niets te doen met eerlijkheid. Eerder met de achterliggende gedachte waarom je niet open bent. Dat verschilt van persoon tot persoon.
    Poor is the woman
    whos pleasure depends
    on the permission
    of a man

  12. #12
    Blik op oneindig

    Reacties
    756
    11-09-2002

    Origineel gepost door SocialSkilled
    Afgezien dat er sprake is van generaliseren, valt het mij wel op dat de meeste vrouwen in de praktijk niet te koop lopen met hun 'tekortkomingen'.
    Terwijl je als man, indien je echt om iemand geeft, deze 'tekortkomingen' voor lief zult nemen.

    Ook kan het voorkomen dat een man de signalen niet van een vrouw (bewust) ontvangt omdat zij gewoonweg niet duidelijk genoeg is.
    Dat vrouwen niet altijd duidelijk zijn weet iedereen nu wel zo een beetje, er zijn niet voor niets al die boeken geschreven over de verschillen van de man en vrouw

    Als men elkaar lief heeft dan neemt zowel de vrouw als de man die tekortkomingen voor lief, dat doe je al uit liefde voor elkaar.




    Origineel gepost door SocialSkilled

    Als het over Nederlandse vrouwen zou zijn kan ik simpel zijn, net als alle andere vrouwen zijn zij 'uitgekookt' maar niet zo uitgekookt als de doorsnee Marokkaanse man.
    Wederom een vooroordeel, ken genoeg mannen die niet uitgekookt zijn maar gewoon dom

    Origineel gepost door SocialSkilled

    Als het over de Marokkaanse vrouw gaat is het vele malen complexer.
    Afhankelijk hoe 'kort' ze thuis is gehouden kan/weet ze geniepige methoden om mensen te manipuleren, misleiden en in de zeik te nemen.

    Terwijl de meeste mensen denken dat een orgasme faken in een relatie not done is, kunnen (sommige) Marokkaanse vrouwen een hele relatie/huwelijk faken, gedurende jaren danwel de rest van hun leven.
    In mijn geval kan ik mij er maar weinig van voorstellen, want wie houd je dan voor de gek? Is het niet zo dat je van dat neppe gedoe op een gegeven moment onder door gaat?
    Als je je een beetje in de mens verdiept is manipuleren een eitje, heeft in mijn ogen weinig te maken met het kort gehouden worden of iets in die zin.

    Origineel gepost door SocialSkilled

    Bovenstaande is deels te verifiëren door jezelf de vraag te stellen: Heb jij iemand van de tegenovergestelde geslacht weleens al je diepste geheimen weleens verteld?
    Ja.

    Origineel gepost door SocialSkilled

    Indien het antwoord Ja is, dan ben je een eerlijk, open en een oprecht persoon en zou ik je -mits vrouw- beter leren kennen.?
    Eerlijkheid duurt toch het langst en is het veiligst
    <marquee style="color:#ffffff; font-family: Verdana; font-size:14px; font-weight: bold; font-style: italic;" bgcolor="#FA46A0" width="500" scrollamount="10"><font style="filter:glow(color=#ffffff, strength=4)">Mijn onuitputtelijke bron der liefde... Je hebt mijn hart...</font></marquee>

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    59
    19-05-2004

    vrouwen worden gewoon als kasplantjes behandeld
    HéHO HéHO je krijgt me niet cadeau........