1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    408
    01-01-2004

    Wat vinden jullie ervan.

    dat marokko het wk 2010 niet mag organiseren een zuid Afrika wel speelt politiek hiet een rol of niet , want ik denk niet dat die ouwe Nelson mandela Voor zijn plezier naar zurich komt.
    De schoonheid van een vrouw moet gezocht worden in de blik van haar ogen, want dat is de doorgang naar haar hart, de plek waar liefde zich bevindt.........

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    53
    21-02-2004

    jah denk ik ook maar allah oealem
    De reden dat ik op je viel, kwam door je ogen.
    Die raakte mijn ziel.
    Je streelt en kust me zo zacht.
    Jij bent de gene waar ik lang op heb gewacht.

  3. #3
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Dat wist ik niet eens..

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.965
    19-02-2004

    ik begrijp het niet, wat is er aan de hand met het WK?

  5. #5
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Tuurlijk vriend, politiek speelt altijd een rol. Maar ik begrijp niet waar jullie je druk om maken. Wij als Marokkaanse volk profiteren niet echt van de grote koek. De stadions worden gebouwd door Spaanse en Franse architecten, de wegen die extra aangelegd ZOUDEN worden ZOUDEN door franse bedrijven worden aangelegd. Het marokkaanse budget is zwaar aangetast, 5 Miljard dollar is niet niks. We zitten nu met stadions die gebouwd worden, maar ja wat moeten we ermee??

    De Marokkanen moet eens goed nadenken en denken aan het welzijn van het MAROKKAANSE VOLK. Men moet wegen, ziekenhuizen, scholen etc. financieren, zorgen dat de marokkaanse infrastructuur verbetert, zodat het MAROKKAANSE VOLK er profijt van heeft.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    34
    15-05-2004

    Origineel gepost door Atlasleeuw
    Tuurlijk vriend, politiek speelt altijd een rol. Maar ik begrijp niet waar jullie je druk om maken. Wij als Marokkaanse volk profiteren niet echt van de grote koek. De stadions worden gebouwd door Spaanse en Franse architecten, de wegen die extra aangelegd ZOUDEN worden ZOUDEN door franse bedrijven worden aangelegd. Het marokkaanse budget is zwaar aangetast, 5 Miljard dollar is niet niks. We zitten nu met stadions die gebouwd worden, maar ja wat moeten we ermee??

    De Marokkanen moet eens goed nadenken en denken aan het welzijn van het MAROKKAANSE VOLK. Men moet wegen, ziekenhuizen, scholen etc. financieren, zorgen dat de marokkaanse infrastructuur verbetert, zodat het MAROKKAANSE VOLK er profijt van heeft.
    Je haalt de woorden uit mijn mond....
    Have no fear of perfectionism, you will never reach it...

  7. #7
    .........

    Reacties
    188
    09-09-2002

    helemaal mee eens maat
    wel jammer eigenlijk
    maar ja beslemaaaaa

    Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg


  8. #8
    Allahoe Akbar

    Reacties
    274
    22-04-2003

    Origineel gepost door Atlasleeuw
    Tuurlijk vriend, politiek speelt altijd een rol. Maar ik begrijp niet waar jullie je druk om maken. Wij als Marokkaanse volk profiteren niet echt van de grote koek. De stadions worden gebouwd door Spaanse en Franse architecten, de wegen die extra aangelegd ZOUDEN worden ZOUDEN door franse bedrijven worden aangelegd. Het marokkaanse budget is zwaar aangetast, 5 Miljard dollar is niet niks. We zitten nu met stadions die gebouwd worden, maar ja wat moeten we ermee??

    De Marokkanen moet eens goed nadenken en denken aan het welzijn van het MAROKKAANSE VOLK. Men moet wegen, ziekenhuizen, scholen etc. financieren, zorgen dat de marokkaanse infrastructuur verbetert, zodat het MAROKKAANSE VOLK er profijt van heeft.


    Helemaal mee eens.......
    ALLAH is Groot, ALLAH is Machtig, Laat zijn liefde in je hart groeien dan zal het geluk in je leven bloeien...